DeletedUser

Guest
Vel.. vil si at det ikke stemmer, med tanke på at det er såpass mange nye i Nice som tenker anderledes og som selvfølgelig vil vinne er det logisk å søke ally`s/merg. (clapping)

Att det er ett par nye spillere som er i nice stemmer nok, men feil av deg å komme å hevde alle under en kam ^^
Nå er det heller ikke noen nye som har flyktet over til OIM etter hva jeg har fått med meg.. Det er snakk om en hel stamme som vil overetterhvert.

Det er snakk om "Tribal Wars" her og det glemmer du nok ser jeg.. Så som MD sier :)
DET er hysteriks å se Nice på knærne når de merger inn i OIM..
Nice oppløses og er da Historie og har tapt v18 som stamme.

Enig som MD sier, hysterisk å se de innrømme nederlag. OIM kommer seirene ut av dette i en ny krig mot ODA som tidligere.

Liker twister som dette, minner meg mer om v1 det her (Y)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Spiller da ingen rolle om det er nice som går til oim eller om at oim hadde gått til nice for det er nemlig ikke viktig.
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Enda mer tragisk at de i tillegg går fra å være Nice til OIM.
Vet ikke hvem som er verst av OIM og Nice, men begge stammer har falt drastisk i aktelse hos meg.. Av mange årsaker..

Det blir ikke tragisk før noen går fra OIM til ODA
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Ryktes om at grunnen til at Nice går til OIM er fordi OIM har finere statestikk fordi de enda ikke har fått ODA etter seg, men kjære Nice, dere kommer til å ta med dere statestikkene deres over til OIM (rofl)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes att Dommola har baller av stål som viser att han kan stå for noe selv ^^
 

DeletedUser

Guest
Mulig ikke for deg men kanskje for mange andre som ikke har hatt noe med dommola før ^^
Han gjorde vell noe lignende på v3 like før slutt også så dette er vell ikke en stort sjokk for dere, men uansett verdt å påpeke noen kraftige baller når man ser dem !
 

DeletedUser

Guest
ryktes at oda bruker råtne triks for å sikre seg

ryktes at oda bruker råtne triks for å sikre seg

Og denne kommentaren klarte du å presse ut samme dag som fienden vår merget med vår alliert?







Wait for it...




355261.jpg
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hva er skittent med merg mr. knowitall? Dere merget jo som bare faen og skrøt over det, også når dere trur dere er de enestående beste er vi de elendige rottene som og merger for å få til ting?

Jaja, her ser vi hvor dum folk egentlig er.
 

DeletedUser

Guest
Hva er skittent med merg mr. knowitall? Dere merget jo som bare faen og skrøt over det, også når dere trur dere er de enestående beste er vi de elendige rottene som og merger for å få til ting?

Jaja, her ser vi hvor dum folk egentlig er.

God kveld, mr ragequit. Vi tror ikke vi er de enesteående beste, vi er ikke i nærheten så arrogante og ego som dere var når dere var på toppen. Men at våre fiender virkelig kommer og beskylder oss for skittent spill fordi vi tok inn en spiller, mens dere sitter på andre siden og merger med våre allierte blir en smule komisk. Såpass burde til og med du lette på smilebåndet av.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
God kveld, mr ragequit. Vi tror ikke vi er de enesteående beste, vi er ikke i nærheten så arrogante og ego som dere var når dere var på toppen. Men at våre fiender virkelig kommer og beskylder oss for skittent spill fordi vi tok inn en spiller, mens dere sitter på andre siden og merger med våre allierte blir en smule komisk. Såpass burde til og med du lette på smilebåndet av.

Ser ikke hva som er artig, anna en at du har totalt missforstådd bra mye her. Mary kay var mye mer skittent en hva vi gjorde og dere selv hva noe imot slikt selv.
 
Topp