Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ryktes at jeg ikke engang kan skrive noe uten at visse personer kommer utifra dvale for å gi meg negativt.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Ryktes at morten mener han er bedre en folka på three are legend, og mener jeg ville vært borte vis han hadde hatt den kontoen. :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at morten mener han er bedre en folka på three are legend, og mener jeg ville vært borte vis han hadde hatt den kontoen. :hmm:

Av bekreftes, du bare som tolket det som feil.
Jeg er langt ifra like gode som dem. Mente hadde jeg bare hat den kontoen istedet for den jeg har, kunne jeg ha gjort mye mer enn med den jeg har nå..

Og til det du skrev lengre oppe. Ja noen ble veldig sure.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Av bekreftes, du bare som tolket det som feil.
Jeg er langt ifra like gode som dem. Mente hadde jeg bare hat den kontoen istedet for den jeg har, kunne jeg ha gjort mye mer enn med den jeg har nå..
Hva er det du kunne gjort mye mere av som du ikke kan nå på summer annet en at du ville holdt en av oda sine største kontoer innaktiv. ? :)

Og til det du skrev lengre oppe. Ja noen ble veldig sure.
...

...
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Hjelper ikke å ha mange flere nukes når man ikke er aktiv og lat. Samtidig så har du hatt lex & mk som har nuka konstant i godt over 1 måned hvor en tid ikke kontoen hadde en eier og kontoen var sønderknust. Hadde du kanskje giddet å gjort en lita innsats så ville du hat mange nye å lett adla byer i den perioden. Så kan vi jo ta med at siden jeg kom tilbake så har du ikke hjelpet lex eller mk med en eneste nuke eller fake. :)
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Ææh vil ikke si at vi på mary kay har adlet konstant i 1 måned. Nukingen startet i høstferien og helt til nå ;)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Three Are Legend nuket for MK også :awesome: we got 'em nukes to share, Henriks nye prioriteringer:

1)Nuke stackete byer for andre

2) Random nuke andre byer for andre

3) La nuksene stå å absloutt ikke farmes med fordi farming er teit.

4) Nuke oss selv for gratis ODD og ODA

5) Nuke adels mål


(star) And in the end, the legend still is alive
 
Topp