Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Nei, husker du skaaaaaaaaal viiii see

1) Frimag

2) R3L4X

3) Ragnar Lodbroch

4) Alliansen deres med Feel


Kan utdype om du ikke husker alt
 

DeletedUser

Guest
Cry me a river, ODA.

At dere klager over denne mergen viser jo tydeligvis at dere er redde for ny kamp om seieren. Trodde dere virkelig at OIM og andre stammer bare ville stå på sidelinjen og se dere vinne resten av verdenen på walkover?

Nødvendig og smart avgjørelse av Nice.
 

DeletedUser

Guest
Cry me a river, ODA.

At dere klager over denne mergen viser jo tydeligvis at dere er redde for ny kamp om seieren. Trodde dere virkelig at OIM og andre stammer bare ville stå på sidelinjen og se dere vinne resten av verdenen på walkover?

Nødvendig og smart avgjørelse av Nice.

Det er det jo ingen som er i tvil om at det av nødvendig for både OIM og Nice for å ha sjans mot ODA. Mergen var 100% forventet og overrasket ingen i ledelsen i ODA. Det er vell heller mer måten dette foregikk på som var ekstremt skittent spill. Alle gangene vi ble jugd opp i trynet og at de ikke turte å innrømme det selv om vi henvendte oss til dem direkte. Det var ekstremt skittent å henvende seg til vår felles fiende bak vår rygg, for å merge dem å gå til krig med oss. Vi var tross alt allierte på det tidspunktet. Da får dere heller ha baller nok til å si opp alliansen før dere går bak ryggen vår og sammarbeider med fiendene våre. Men det er tydligvis store forskjeller på hva folk mener er skittent.

Og DoF også som pluttselig ville backstabbe St.Olav og vår sammarbeidspartner i viking, for å lage en egen stamme og deretter gå til krig mot oss. Men krig er vi klare for, krig er bare gøy, og det hadde nesten vært for lett å cruiset til en seier nå. Gøy med med nye vendinger, det er akuratt derfor tribalwars er moro. Verden kan bli snudd opp ned på få uker.

Men blir for dumt si at ODA driver med skittent spill. Dere ser kvisten i andes øyne, men ikke stokken i deres egne.
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Når vi snakker om ekstremt skittent spill, husker dere overgangen til Mary Kay?
Vil si dette var mer skittent enn det vi gjorde. Vi hadde ingen anelse om at Sindre ville gjøre ett stammebytte og backstabbe oss.
Vi stod også uten tropper i fronten mot MK som vi da fikk, da nesten alt annet var i fronten mot Lexington og andre i ODA.

Dere som forventet dette 100% hadde iallefall tid til å flytte på tropper osv, noe vi ikke hadde.
Dere kunne heller hatt baller nok dere også, og sagt ifra at Sindre ville bytte stamme. :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Det er det jo ingen som er i tvil om at det av nødvendig for både OIM og Nice for å ha sjans mot ODA. Mergen var 100% forventet og overrasket ingen i ledelsen i ODA. Det er vell heller mer måten dette foregikk på som var ekstremt skittent spill. Alle gangene vi ble jugd opp i trynet og at de ikke turte å innrømme det selv om vi henvendte oss til dem direkte. Det var ekstremt skittent å henvende seg til vår felles fiende bak vår rygg, for å merge dem å gå til krig med oss. Vi var tross alt allierte på det tidspunktet. Da får dere heller ha baller nok til å si opp alliansen før dere går bak ryggen vår og sammarbeider med fiendene våre. Men det er tydligvis store forskjeller på hva folk mener er skittent.

Og DoF også som pluttselig ville backstabbe St.Olav og vår sammarbeidspartner i viking, for å lage en egen stamme og deretter gå til krig mot oss. Men krig er vi klare for, krig er bare gøy, og det hadde nesten vært for lett å cruiset til en seier nå. Gøy med med nye vendinger, det er akuratt derfor tribalwars er moro. Verden kan bli snudd opp ned på få uker.

Men blir for dumt si at ODA driver med skittent spill. Dere ser kvisten i andes øyne, men ikke stokken i deres egne.


Det er jo ikke slik at kommunikasjon mellom OIM og Nice er noe nytt.

Da jeg fremdeles spilte, og dere hadde fått overtaket, prøvde vi å snakke med OIM om en eventuell avtale mellom stammene. Viking ville også inngå et samarbeid med oss i den tid. Dere snakker jo som om at dette har vært et lyn fra klar himmel. Forøvrig, så ville OIM heller være lojale til dere, enn å inngå et samarbeid med oss i den tid.

Jeg synes at det er ganske morsomt at dere kaller dette skittent spill. Det er OIM som bryter ut av alliansen med dere, enkelt og greit, og da velger de å ta inn flyktninger fra Nice som kan hjelpe dem med å vinne verdenen. Jeg vet ikke hvem som tok iniativ til alliansen, men jeg synes det er imponerende av de personene til å overtale folk til å totalt bytte side.


Men hey, Nice er iallefall ikke en stamme som bevisst prøver å rekruttere fra fienden, både kontoer og kontoeiere, gang på gang.

Husker dere forresten IAPen mellom Power og Feel, mens Nice og Feel var allierte i krigen mot Power?
 
Sist redigert av en moderator:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Når vi snakker om ekstremt skittent spill, husker dere overgangen til Mary Kay?
Vil si dette var mer skittent enn det vi gjorde. Vi hadde ingen anelse om at Sindre ville gjøre ett stammebytte og backstabbe oss.
Vi stod også uten tropper i fronten mot MK som vi da fikk, da nesten alt annet var i fronten mot Lexington og andre i ODA.

Skal da sies at jeg ikke sendte adelstog med en gang jeg byttet side, og det tok en god tid før jeg begynte å adle Nice spillere, gikk b.la på en smell mot Graffyz siden jeg stacket fronten mot zippy i frykt av at han begynte å spille igjen :hmm: Det var vel en uke senere jeg begynte å adle aktivt Nice, og på en uke skal dere vel ha kommet over sjokket og flyttet på deff :p
I tillegg var det flere som skrev i Nice-chatten at det ikke kom som et sjokk at jeg byttet side. At dere ikke kjørte på med en gang og senket store deler av MK kan dere takke dere selv for:mehe:
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Greit at du ikke sendte adelstog, men dere nuket ned alt som var da jeg lå å sov. Dette var også i løpet av de første dagene etter du gikk over. Slemt gjort! :Neutral:
Du nevner også at vi burde kjørt på med en gang, men var jo ikke så lett da dere nuket ned alt når jeg sov. Deriblant mange fulle nukes.

Det at du stacket fronten din mot Zippy før du gikk over skjønner jeg, men du har sagt at du viste at han aldri kom til å returnere tilbake til v18.. :help:
Det med at flere sa at det ikke kom som et sjokk, er sant.
Jeg vet at du snakket med Magnus om at dere ville bytte til ODA, men trodde faktisk aldri du ville gjennomføre det.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nei, husker du skaaaaaaaaal viiii see

1) Frimag

2) R3L4X

3) Ragnar Lodbroch

4) Alliansen deres med Feel


Kan utdype om du ikke husker alt

(Ikke ta noe av dette personlig)

Frimag var stort sett bare ekstraarbeid for meg og andre i Nice å holde i livet

R3L4X ville selv over, og han har skuffet i offensive og aktivitet

Ragnar ble bare lurt som han lurte dere, vær glad vi adla ham.

Feel who?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det er det jo ingen som er i tvil om at det av nødvendig for både OIM og Nice for å ha sjans mot ODA. Mergen var 100% forventet og overrasket ingen i ledelsen i ODA. Det er vell heller mer måten dette foregikk på som var ekstremt skittent spill. Alle gangene vi ble jugd opp i trynet og at de ikke turte å innrømme det selv om vi henvendte oss til dem direkte. Det var ekstremt skittent å henvende seg til vår felles fiende bak vår rygg, for å merge dem å gå til krig med oss. Vi var tross alt allierte på det tidspunktet. Da får dere heller ha baller nok til å si opp alliansen før dere går bak ryggen vår og sammarbeider med fiendene våre. Men det er tydligvis store forskjeller på hva folk mener er skittent.

Og DoF også som pluttselig ville backstabbe St.Olav og vår sammarbeidspartner i viking, for å lage en egen stamme og deretter gå til krig mot oss. Men krig er vi klare for, krig er bare gøy, og det hadde nesten vært for lett å cruiset til en seier nå. Gøy med med nye vendinger, det er akuratt derfor tribalwars er moro. Verden kan bli snudd opp ned på få uker.

Men blir for dumt si at ODA driver med skittent spill. Dere ser kvisten i andes øyne, men ikke stokken i deres egne.

Du er så tverrsynt at jeg anbefaler deg oppsøke lege. Du ser KUN det negative i oss, og kun det positive i Nice. Lær deg å bruke ekte fakta før du skriver for det her er bare kjedelig å lese.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
http://gyazo.com/448911d629f2ea6de17dfa907b177f2d

Ryktes at Luxury er mad, sku tru du snakka til degselv siden alt det går motdegselv. At du ikke klarer forstå at jeg bare kødder rundt og ikke er 100% seriøst 80% av tia du ser meg så antar du at jeg er dum...

Samt det er folk som deg som ødelegger siden du er så trangsynt og klarer ikke se 2 saker av noe som helst.

Og pls ikke snakk om v2 tia, for om folkv ar som deg da er jeg virkelig glad jeg slapp unna d.
 

DeletedUser

Guest
Du er så tverrsynt at jeg anbefaler deg oppsøke lege. Du ser KUN det negative i oss, og kun det positive i Nice. Lær deg å bruke ekte fakta før du skriver for det her er bare kjedelig å lese.

Nok en kvalitetskommentar av deg. Kun personangrep når du står fast mot saklige personer med gode argumenter. Tror du har litt forskjellig syn på hva som er interessant og kjedelig enn folk flest, for er ganske sikker på at største andelen av TW spillerene heller vil lese innlegg som omhandler Tribal Wars enn innleggene der du går til personangrep på diverse spillere.

Vet at du har et problem med din aggresivitet, og at du ikke helt har lært å takle motgang. Trodde du hadde lært når du lagde den offentlige undskyldningen, men det hadde du tydligvis ikke. Uansett så har jeg ikke noe i mot drittslenging mot meg i det hele tatt, men please ta det på pm eller eventuelt skype.

And btw Olve; Stay cool.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hvordan er det personangrep å kalle noen tverrsynt? Du sa jo kun negativt og lignende om oss og at ODA er perfekt, samt det blir ikke noen gode diskusjoner når det er virrvarr du skriver 90% av tiden.

Hvilken motstand? Prøver du være det???

Jeg kommenterte på et innlegg angående TW der du sporet oss ut som den svarte sauen og at ODA var kongen, og at mergen var dumt og alt. Gikk vi å slengte dritt når dere merget med ODD og de 2 stammene dere merga med for å lage ODA? Nei, men dere fant den trangen til å slenge med leppene å leke kul. Jeg kalte deg trangsynt pga dette, ikke som personangrep.

Større kvalitet en ryktene jeg har fått ifra deg.

Har du et problem med at jeg skriver aggresivt? Hvis du har er det en "logg ut" knapp, og om det ikke hjelper har du på innstillinger en sletteknapp der du kun må skrive in passord.


Signing off
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Personangrep er å gå til personlig angrep på budbringeren fremfor å konsentrere seg om budskapet. Personangrep blir ansett som lite konstruktivt og er et element som ødelegger diskusjoner og er derfor ikke tillatt på blant annet dette forumet.
 

DeletedUser

Guest
Nok en kvalitetskommentar av deg. Kun personangrep når du står fast mot saklige personer med gode argumenter. Tror du har litt forskjellig syn på hva som er interessant og kjedelig enn folk flest, for er ganske sikker på at største andelen av TW spillerene heller vil lese innlegg som omhandler Tribal Wars enn innleggene der du går til personangrep på diverse spillere.

Hey, du svarte aldri på mitt innlegg. Hvorfor bruker du tid på å svare på innlegg du mener inneholder personangrep, istedet for seriøse innlegg, som mitt?
 

DeletedUser

Guest
Ryktest att Nice har fallt og OIM har hvert smart i trekkene sine? ^^

R.I.P Nice, måtte det opplagte fallet bli hsuket! :)
 
Topp