Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Joa, men er nok andre som kunne blitt først til å adle hvis de hadde valgt den nærmeste gråbyen...
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Ja, tror nok det har noe med milepælen å gjøre, men hvis det er den eneste grunnen til at de adlet den byen, synes hvertfall jeg de fremstår som feige. Man bør ha litt ambisjoner når man adler son første by...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Feel mener at de har en perfekt plassering i forhold til en allianse med oss i 24/7- begrunnelsen var at vi lå helt oppi hverandre såvidt jeg husker :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at Feel mener at de har en perfekt plassering i forhold til en allianse med oss i 24/7- begrunnelsen var at vi lå helt oppi hverandre såvidt jeg husker :D

Xin chao er en dårlig diplomat, han takket f. eks nei til en sammarbeidsavtale med Guide som de kunne hatt stor nytte av.
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ja, tror nok det har noe med milepælen å gjøre, men hvis det er den eneste grunnen til at de adlet den byen, synes hvertfall jeg de fremstår som feige. Man bør ha litt ambisjoner når man adler son første by...

Det kan godt fremstå slik, men det ville tatt 30 timer for oss å adle den nermeste spillerbyen, noe som tilsvarer ca. 500k ress som går tapt i farming. Derfor valgte vi å ta en liten by som vi skal booste opp. Vi føler at dette var det beste vi kunne gjøre.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Det kan godt fremstå slik, men det ville tatt 30 timer for oss å adle den nermeste spillerbyen, noe som tilsvarer ca. 500k ress som går tapt i farming. Derfor valgte vi å ta en liten by som vi skal booste opp. Vi føler at dette var det beste vi kunne gjøre.

+ at det e lett å å støtte opp + snipe :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at topp 3 lista blant stammene om 1 måned ser slik ut:

1- 24/7
2- Deceit
3- Nice

Helt objektivt tenkt, selvfølgelig (a)
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Du tenker også feil,

Ryktet er at lista om 1 måned ser slik ut:
1 . Plass : En stamme laget av merg av to av disse tre: NIce, deceit og 24/7
2 . plass: Den stammen som ikek var med i mergen
3 . plass: en stamme som vokser seg store på rimmen.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Du tenker heeeeeeelt feil Niko. Det er ingen tvil om at det kommer til å se sånn her ut:
1.Plass: Nice
2.Plass: Ingen
3.Plass: Ingen
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Ryktes at med dette tempoet forsvinner barbarene innen en måned har gått :O
Bare barbarer som har blitt adlet hittil :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at feel tar kontakt med to forskjellige diplomater med samme forespøsel :)
 

Hachiman

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du tenker også feil,

Ryktet er at lista om 1 måned ser slik ut:
1 . Plass : En stamme laget av merg av to av disse tre: NIce, deceit og 24/7
2 . plass: Den stammen som ikek var med i mergen
3 . plass: en stamme som vokser seg store på rimmen.

Må si meg enig med denne listen bare en feil med den... Deceit er for stor til å merge med en av de to andre stammene uten å kaste bort noen medlemmer og da blir stammen full, er det ønsker for en stamme å ikke kunne rekrutere flere medlemmer uten å kaste bort de som er der fra før?
 
Topp