Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
noun, plural snipes ( especially collectively ) snipe for 1, 2.
1.
any of several long-billed game birds of the genera Gallinago ( Capella ) and Limnocryptes, inhabiting marshy areas, as G. gallinago (common snipe) of Eurasia and North America, having barred and striped white, brown, and black plumage.
2.
any of several other long-billed birds, as some sandpipers.
3.
a shot, usually from a hidden position.
verb (used without object), sniped, snip·ing.
4.
to shoot or hunt snipe.
5.
to shoot at individuals as opportunity offers from a concealed or distant position: The enemy was sniping from the roofs.
6.
to attack a person or a person's work with petulant or snide criticism, especially anonymously or from a safe distance.(giggle)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at jeg lurer på hvorfor tråden med beste leder,2. best leder, dårligste leder, beste krigsstamme etc. ikke eksisterer på v18 forumet! :eeek:
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Ryktes at jeg lurer på hvorfor tråden med beste leder,2. best leder, dårligste leder, beste krigsstamme etc. ikke eksisterer på v18 forumet! :eeek:
"Prisutdelinger" heter det vel, lag en du :) Er vel kanskje litt tidlig da, siden ingen har vist seg på krigsfronten enda.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at mine naboer ser på meg som en så stor trussel at dem ikke engang kan angripe meg når dem skal gjøre motstand :mehe:
 

Robb Stark.

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ordet "Ryktes" burde bli byttet med "Fakta" og innlegget ble postet på feil tråd, men gratulere Don Jon :)
 
Topp