Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Ok, men bare fordi du er så tøff <3


Det må de jo ha! De ligger jo på første plass! Det krever jo massevis av skills å ligge på førsteplass nå for tiden, og hvertfall ikke PP!
 

DeletedUser

Guest
Tenk på hvor mye skade de funksjonene har i mid-game. Nå er det egentlig ikke så farlig. Ja, noen får bedre start enn andre.. Men i mid- og late-game, har PP en større ringeffekt hvis man opprettholder eller øker bruken av PP. Svindyrt er det, men det finnes mange som har råd.

Nesten så jeg har lyst til å gjenge opp med en haug spillere og adle ned PP folka så raskt som mulig. DET hadde vært awesome.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Vet du hva? Jeg er enig med deg. Hvis noen lager et sånt arrangement, skal jeg støtte det!
 

DeletedUser

Guest
All PR er god PR.

Nå slutt å snakk om Lemmy og PP-horer.

I de tilfellene der 95% ikke liker noe man driver med, da vil jeg påstå at PR ikke er det man ønsker. Såe... nei.. All PR er ikke god PR :)

Det er bare å innse at det aldri kommer til å bli slutt med slikt prat. Senere, om folk er sure, vil de skylde på PP-funksjoner om de taper byer eller slag. "H*n kjøpte ressurser slik at troppeproduksjon gikk raskere, mynter ble produsert og adelsmenn dukket opp". "Blablablablabla" :p Stuff.. Ditt og datt..

Får se hvordan det utvikler seg senere.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Det er bare å innse at det aldri kommer til å bli slutt med slikt prat. Senere, om folk er sure, vil de skylde på PP-funksjoner om de taper byer eller slag. "H*n kjøpte ressurser slik at troppeproduksjon gikk raskere, mynter ble produsert og adelsmenn dukket opp". "Blablablablabla" :p Stuff.. Ditt og datt..

Haha, det har jeg ikke tenkt på, hvor grinete folk kommer til å bli hvis de blir noblet av PP-horene. Jeg man hvertfall innrømme at hvis jeg blir noblet av en PP-hore, blir jeg ganske irritert også da :p
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Men gjør det bare så mye kulere når du adler en av dem som har svidd av flere tusenlapper på dette spillet :O
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Vel, de fleste bør klare å snipe her, med 400ms mellomrom, så hvis de ikke klarer å snipe, da begynner jeg seriøst å lure...
 
Topp