benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ryktes at jeg er så slem for tiden at jeg gleder meg til å få hets tilbake.

Btw takk for rettelsen MD
Jeg tar meg ikke nær av at jeg ikke kan stave og synes det er bedre å få rettet opp i slikt, enn å la det stå.
 

DeletedUser

Guest
Du adlet enda en Fiskars by ved meg ja og har lært deg å time inn def :/ Du lærer av dine feil, det skal du ha. Kanskje jeg blir nødt til å adle litt sånn ved deg framover. Har jo masse def og off som står og hviler :)

Men men...

Ryktes at det er problemer i Nice leiren om dagen. Zippy er fraværende, bexx sliter med mange kv'er og gjør en dårlig jobb med det også.. :O Lite motivasjon og bare et fåtall som gidder å gjøre noe. Faller Nice sammen nå?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tja jeg kaller ikke kv'er der jeg redder kontoer som faller sammen og jeg ikke mister byer som dårlig kv.
Men ryktet er riktig andre kaller dette dårlig kv,
om ikke stammen lærer seg å sette pris på den innsatsen som gjøres så er det veldig godt mulig at den faller sammen.

Nytter ikke gi meg en konto uten tropper, og 800 utaggede ink igjen og tro jeg skal redde kontoen når hets av vedkommende for dette er takken...
Heldigvis er dette fåtallet. Annen type hets, slik som at jeg er slem ser jeg frem til.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er ikke vi alle? :awesome:

Ryktes at ingen farmer lenger. Ødelagt system som hindrer oss. Betalt funksjon som ikke fungerer. I demand a refund! :p
 

DeletedUser

Guest
110% enig, få tilbake FAkeypress!! (Wow, jeg er faktisk enig med MD i noe, det må være "a first" :D)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Latsekker! I gamle dager hadde vi ikke noen "Farme-Assistent".
Den eneste "farmeassistenten" du hadde var deg selv, og den eneste "dualen" du hadde var tvillingbroren ditt schizofrene hode brakte til liv det minuttet du kom til verden, og som du lovte deg selv at du ikke skulle fortelle noen om.

Kids these days!

(Fra spøk til revolver, så tror jeg nok det blir fikset ganske så snart. Jeg tror nok InnoGames er enige i at dette er en stor bug.)
 

DeletedUser

Guest
Latsekker! I gamle dager hadde vi ikke noen "Farme-Assistent".
Den eneste "farmeassistenten" du hadde var deg selv, og den eneste "dualen" du hadde var tvillingbroren ditt schizofrene hode brakte til liv det minuttet du kom til verden, og som du lovte deg selv at du ikke skulle fortelle noen om.

Kids these days!

(Fra spøk til revolver, så tror jeg nok det blir fikset ganske så snart. Jeg tror nok InnoGames er enige i at dette er en stor bug.)

Enig med deg her. Men skal man først ha en slik funksjon som vi faktisk betaler for, er det flott at det funker. Kan godt fjerne den for min del :)
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Det ryktes at Ram blir bare gladere og gladere i meg <3 Kan det skyldes presset jeg legger på Fakenickern, uansett, alltid gøy med en trekant drama!

Hyggelig og komme tilbake etter en god sommerferie, Ram, Zara og dualen jeg har hatt i sommer har passa godt på meg :)

hyggelig og ha deg som nabo, før jeg tok ferie satt jeg demotivert og venta lenge på at Vassendgutane skulle tvinge aktiviteten min opp igjen. Nå har jeg heldigvis en nice nabo som sørger for at jeg har noe å syssle med :)
 
Sist redigert:

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Ryktes at det er problemer i Nice leiren om dagen. Zippy er fraværende, bexx sliter med mange kv'er og gjør en dårlig jobb med det også.. :O Lite motivasjon og bare et fåtall som gidder å gjøre noe. Faller Nice sammen nå?

Zippy er da tilbake?

Flere av de som bexx satt for er tilbake, og andre kv'er Bexx har hatt er overført til kontoer som har fått aktiv eier igjen.
Og at Bexx gjorde en dårlig jobb er helt feil å si, ta f.eks MK kontoen, var i fritt fall en stund pga inaktive Kv/duals men bexx gikk inn og grafen har siden pekt opp.

Lite motivasjon? jeg har aldri sett så mye prat om planer før på skype. så den får jeg ikke helt til å stemme, har du info jeg ikke har? :)

Nei MD, Nice faller ikke sammen. :warrior:
 
Topp