DeletedUser

Guest
De Nice spillerne som går inn til OIM innrømmer nederlag. Er egentlig hysterisk artig :awesome:

Fra å være på toppen av fjellet og le av alt og alle, er de nede på knærne og bønnfaler om å ha en seierssjanse. Tragisk.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Ryktes om at Magic Dude er på vin fylla

92f77167e411fa7feb8b961ff5238712.png
 

DeletedUser

Guest
De Nice spillerne som går inn til OIM innrømmer nederlag. Er egentlig hysterisk artig :awesome:

Fra å være på toppen av fjellet og le av alt og alle, er de nede på knærne og bønnfaler om å ha en seierssjanse. Tragisk.

Vel.. vil si at det ikke stemmer, med tanke på at det er såpass mange nye i Nice som tenker anderledes og som selvfølgelig vil vinne er det logisk å søke ally`s/merg. (clapping)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Enda mer tragisk at de i tillegg går fra å være Nice til OIM.
Vet ikke hvem som er verst av OIM og Nice, men begge stammer har falt drastisk i aktelse hos meg.. Av mange årsaker..

Vi skal ikke blande verdener, men husker godt en lignende situasjon fra V1. Hvor en utbryterstamme ble til. De trodde visst det kun var de som kunne spille, og at de ville vinne lett over RNG.. BuRn sier jeg bare... Det gikk ikke lenge før de ble borte ..men ja, kun en lignende situasjon :)

Lykke til i alle fall :)
 

babaganoosh

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
De Nice spillerne som går inn til OIM innrømmer nederlag. Er egentlig hysterisk artig :awesome:

Fra å være på toppen av fjellet og le av alt og alle, er de nede på knærne og bønnfaler om å ha en seierssjanse. Tragisk.

Nå synest jeg du tar alle under en kam. Mange Nice spillere som har stor respekt for ODA spillere.

Synest uansett det er bedre og være på toppen og le enn å stå der oppe og slenge dritt.
 
Topp