Ryktebørsen

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ryktes at eg måtte avbryte ferien tidlig for å avkrefte min tilsynelatande mangel på edlere deler. (happy)

8e7dd809660f1784368d01750a1621a1.png


Lovet egentlig å holde det hemmelig, men når du lyver offentlig... :hmm: :hmm:

(Til de som lurer har jeg vært på Eru siden bursdagen min, 14. juni, bare uten pw siden det ville blitt multi med v20 [som det ikke lengre er nå pga. ny eier] - moralsk støtte (nod) )
 
Sist redigert:

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
... så først ber eg deg holde ein hemmelighet, og så ber eg deg om at du ikkje skal love meg at du skal sei det til noken? Ein smule uplausibelt at eg skulle gjere ein grov tabbe, språleg sett.

Ka du fekk på sidemålstentamen igjen Henrik? :LOL:

Og, vel: http://gyazo.com/35d4ef1ca1e83006718ab816b1e3b3ef

Ein gang ein synder, alltid ein synder. (hug)

Jeg skrev jo at jeg egentlig lovet å holde det hemmelig, men ikke gjorde det fordi du løy offentlig.. :? Og tja (angel)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ryktes at jobbing og sommer hjemme uten TW kan bli litt kjedelig, og det problemet nå er tatt hånd om.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at Vaffelmann sliter :mehe:

Hæ? Jeg mistet en del adels i dag, godt jobbet. Om det så var at du også kom på kun en time før første toget landet er jeg imponert :) Dere tapte mer i dag enn det jeg gjorde, mye takket være at dere ikke hadde 20 i mur engang, det var svakt. Ellers gleder jeg meg til de dagene som kommer - Krigen oss imellom er nok ikke avgjort på et par dager :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Lykke til ja! Forøvrig irriterende at jeg kun får til 700 MS med T-Train om dagen :crybaby:

Ryktes spennende kriger både i sør og nord på kartet.
 

DeletedUser

Guest
Lykke til ja! Forøvrig irriterende at jeg kun får til 700 MS med T-Train om dagen :crybaby:

Ryktes spennende kriger både i sør og nord på kartet.

Ryktes at Generalen er Warden of the North
 
Topp