Ryktebørsen

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at Simen & Kjetil bytta konto så det skulle ta lengre tid før jeg tok dem igjen :hmm:

[SPOIL]Feigt! :flau:[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at dette er den kjedeligste PnP-serveren i .no sin historie.
 

DeletedUser

Guest
Kan settes opp i faktabørsen.

Ryktes at jeg vil vite hvor pettersson2 spiller.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Ryktes at svenskene holder på å ta over hele .no serveren. På tide at Kick får inn svensker i stammen? :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at du ikke har spilt mot mange av dem. De suger, så vi lar dem være adlingsmål istedet.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ryktas att en viss Dr.Robert blir sönder boostad av Kick

"sönder boostad" Skal ikke legge skjul på at vi har blitt boostet (starta tross alt 2 oktober) men vi har lagt ned enorm innsats i farming og lignende. Resultatet av det samt overlegen erfaring og samarbeid i stammen er resultatet av lolcatmassakeren som forekommer disse dager.;) for å si det sånn jeg er ikke imponert av lolcat.

En dag så skryter Gotic i stammen deres over hvor dårligere vi er, neste dag har vi tatt ut alt offet hans, og har clearet flere av byene deres. burde vel kanskje på fakta børsen men men.

Ryktes at lolcat blir utryddet.
 

DeletedUser

Guest
"sönder boostad" Skal ikke legge skjul på at vi har blitt boostet (starta tross alt 2 oktober) men vi har lagt ned enorm innsats i farming og lignende. Resultatet av det samt overlegen erfaring og samarbeid i stammen er resultatet av lolcatmassakeren som forekommer disse dager.;) for å si det sånn jeg er ikke imponert av lolcat.

En dag så skryter Gotic i stammen deres over hvor dårligere vi er, neste dag har vi tatt ut alt offet hans, og har clearet flere av byene deres. burde vel kanskje på fakta børsen men men.

Ryktes at lolcat blir utryddet.

Men du är medveten om att ni är rank 1 stammen med 10x mer poäng än oss? Ifall vi skulle börjat denna världen samtidigt som er skulle det sett ut på ett helt annat sett
 
Topp