Ryktebørsen

Tarantella

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ikke noen tvil om at Zippy kan være ganske så frittalende, litt vell i overkant for min del noen ganger. Men jeg liker deg bedre og bedre som leder jeg. Syns du gjør en strålende jobb :awesome:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Angående det at du kommer i konflikt er hatet av mange er vel egentlig ikke noe nytt. Hver eneste stamme jeg er i, med deg på samme verden. Zippy, jeg liker ikke han, zippy er overrated osv. Du har jo til og med tw pensjonister som den dag i dag misliker deg og kaller deg for en idiot.

Da er vel mange som ikke har peiling på hva man snakker om eller? Hvorfor høre på de da?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nope. i skypetråden Nice sin så gikk du hardt ut mot meg for noe på v13 ^^ og benja samt Roger var mot deg i den diskusjonen. Kamikaze gikk vel ikke ut av stammen og hadde "hat" zippy kampanje helt ut av det blå ^^ så du er nok veldig kontroversiell. selv om det har blitt sagt at dem overreagerte en smule så tror jeg ikke du var helt uskyldig heller.

Det er korrekt at Roger & Benja var uenig med meg ang. der, men så skiftet vel Benja tanker om deg (var vel en grunn for at du ble kicket fra konto, da hadde ikke v19 skjedd eller ka du prate om :tunge:)

Nå vet jeg ikke hva du vet om Kamikaze-saken, men jeg er 100% klar for at jeg reagerte på den måten jeg gjorde, jeg aksepterer en viss form for egoisme, at de mest hardbarka kan få litt ekstra etc., men jeg forventer også en viss folkeskikk og ikke "truing/utpressing" av stammefrender. Noe som egt. alle involverte parter tok kritikk på, at folk ikke tåler å høre at de indirekte aksepterer slik oppførsel ved å ikke gjøre opp for handlingen får dem stå for. Var vel kun den ene parten som klarte å ta kritikk på sin oppførsel i etterkant og. Kan godt legge ut alt om den saken, om du har interesse av det?

Angående det at du kommer i konflikt er hatet av mange er vel egentlig ikke noe nytt. Hver eneste stamme jeg er i, med deg på samme verden. Zippy, jeg liker ikke han, zippy er overrated osv. Du har jo til og med tw pensjonister som den dag i dag misliker deg og kaller deg for en idiot.

Jeg vet godt at jeg er omdiskutert, og jeg har mine fiender her på TW, det er jo bare gøy uansett :grin:
Noen er i samme stamme som meg, men vi skilles gjerne i løpet av verdenen, p.d.d. tror jeg ikke at jeg har noe særlig uoppgjort med noen i stammen heller, ey så mange fra tidligere verdener som var i samme stamme som meg (et par er det). Om folk er pensjonert eller ikke har vel ikke mye å si i forhold til ka dem tenker om ein? :gjeip:

To sum it up: Vet godt at jeg er omdiskutert, og det lever jeg veldig godt med. Men å lykkes i krig & i å lede stamme ser det ut til at jeg klarer relativt godt, så kan du godt velge å ikke like måten jeg spiller på eller korleis jeg oppfører meg innad i gamet, that's fair.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg ble kicket fra konto på v18 på grunn av innaktivtet, det jeg fikk som begrunnelse back then. Jeg sa meg ikke uenig, fordi jeg var fraværende en periode and thats it. Men å mene at jeg har spionert for/på noen er rein bullshit. Jeg spionerer aldri, jeg bruker aldri spioner. Er veldig "rettferdig" sånn sett. Men det han skrev i oktober(?) var etter v19. Der han skrev at han ikke liker meg. Det var pga av v19. Du må sjekke ut den tråden er faktisk latterlig hvor feil han tar, og hvor mye hat han skulle ha for meg :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at det ble satt ny DR-rekord i går, og at det står mellom PerKåre, redsca, osamannen & Syrogen. i hvem som fikk den :eeek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at noen fikk seg en tøff kamp mot en spiller med 1/3 poeng av vedkommende selv.

(Hint: Graffyboy)
 

DeletedUser

Guest
På golfspråket, så kaller man det å spille med handicap mot antatt svakere motstand ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktes at HAHA v2 sin taktikk for å vinne går på å prøve å rekruttere 80% av Down/Upside, liten tro på seg selv? (giggle)
 

DeletedUser

Guest
På golfspråket, så kaller man det å spille med handicap mot antatt svakere motstand ;)

Jeg snakker ikke golfspråk.
Og på mitt språk så sier vi at den svakere motstanderen er den som har hatt så mange aksjoner mot meg, men som aldri har greid å ta en by (giggle)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
[SPOIL]Side 1:
Stammer: Down, Upside
Side 2:
Stammer: Kick, HAHAv2, South

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 32
Side 2: 21
Forskjell: 11

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 177,341
Side 2: 108,589
Forskjell: 68,752

chart

[/SPOIL]
 
Topp