Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Du startet 17 dager etter Dr.Robert. Om 17dager har du da mer poeng enn vi har nå, ikke sant?

Neida, spøk. Jeg vet du ikke klarer det, lille venn :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Men du är medveten om att ni är rank 1 stammen med 10x mer poäng än oss? Ifall vi skulle börjat denna världen samtidigt som er skulle det sett ut på ett helt annat sett

er nok der du tar feil ^^ etter å ha "analysert" hva dere har bygget av tropper, samarbeidet deres osv. Så vil jeg si at dere aldri hadde vært i nærheten. Vi er rank 1 stammen med x10 mer poeng. Men hvor mange av oss angriper og adler dere? relativt få av oss.
 

DeletedUser

Guest
Du startet 17 dager etter Dr.Robert. Om 17dager har du da mer poeng enn vi har nå, ikke sant?

Neida, spøk. Jeg vet du ikke klarer det, lille venn :)

Så du tror att utan KICK så skulle han ha den poängen han har nu? till dg44 nej jag kommer antagligen inte ens ha en by om 17 dagar. bara jks har mer en dubbelt så mycket poäng en hela våran stam, så dra inte kortet att inte hela er stam attackerar....
hoppas vi möts i en annan värld. Börja på svenska värld 32 så får vi se hur det går där :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg setter pris på at dere ga motstand i det hele tatt, kjære nabo :)
Men du ser meg nok ikke på svensk verden igjen, jeg var på v21.se eller noe, det var mye tull :D
Håper jeg slutter helt med tribalwars etter denne verden, men vi får vente å se hva som skjer...
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så du tror att utan KICK så skulle han ha den poängen han har nu? till dg44 nej jag kommer antagligen inte ens ha en by om 17 dagar. bara jks har mer en dubbelt så mycket poäng en hela våran stam, så dra inte kortet att inte hela er stam attackerar....
hoppas vi möts i en annan värld. Börja på svenska värld 32 så får vi se hur det går där :)

hehehehehe. Jeg kjenner utrolig mange svensker. Var den gjengen jeg vant w75 med. Så du har ikke hjemmebane på .se om du tror det^^
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg setter pris på at dere ga motstand i det hele tatt, kjære nabo :)
Men du ser meg nok ikke på svensk verden igjen, jeg var på v21.se eller noe, det var mye tull :D
Håper jeg slutter helt med tribalwars etter denne verden, men vi får vente å se hva som skjer...

Okej, lycka till i framtiden med det du gör.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Dere fikk vel bokstavelig talt moaking byen "gratis" :p men uten tvil en god jobb dere har gjort. Særlig farminga til Roger om natta har vært veldig god o_O

Like mye motstand i den byen som det er på rimmen der dere er :mehe:

Tror du det er Roger som står for hovedfarminga? (giggle)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Hehe, jeg setter pris på at dere ga motstand i det hele tatt, kjære nabo :)
Men du ser meg nok ikke på svensk verden igjen, jeg var på v21.se eller noe, det var mye tull :D
Håper jeg slutter helt med tribalwars etter denne verden, men vi får vente å se hva som skjer...

Skal du slutte igjen? :D
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hehe, jeg setter pris på at dere ga motstand i det hele tatt, kjære nabo :)
Men du ser meg nok ikke på svensk verden igjen, jeg var på v21.se eller noe, det var mye tull :D
Håper jeg slutter helt med tribalwars etter denne verden, men vi får vente å se hva som skjer...

Det går ikke å slutte med tw... trust me, klarer det bare for en liten periode...

-A
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Like mye motstand i den byen som det er på rimmen der dere er :mehe:

Tror du det er Roger som står for hovedfarminga? (giggle)

Er vel ganske ofte DR har tilhørt dere på natta når Roger har kjørt på, men når du har tatt over så ble DR tatt ifra dere :p til hans store frustrasjon. Jeg tror Roger gjør relativt mye på den kontoen. kan feks ikke tenke meg at det var deg som sto for natteadlinga i natt :?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
DR den 11.10 og 13.10 ble gjort mellom et godt samarbeid mellom meg og Roger der han farmet godt på natta, og jeg fra morgen til kveld, DR etter dette har gjerne vært ved at jeg har tatt igjen folk ved å sitte fra morgen til kveld fordi Roger har vært lat og farmet dårlig, har jeg stått opp til DR har den også blitt holdt helt inn. Bortsett fra 1x. Tro ka du vil, det spiller egt. ingen rolle.

Var btw jeg som satt oppe til 03.15, styrte på frem til det, ga Roger plan med tider ting skulle sendes og gjøres, og lot han ta over. Men lar det være med det, vet du ikke har sansen for meg, men jeg har overhodet ikke sansen for deg heller :mehe:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg har ikke sansen for måten du leder stammer på ^^ Så om du kunne holdt kjeft, ikke havnet i konflikt med alle og spilt normalt (Roger ish) så hadde vel jeg også flere likt deg :? Var det som skjedde på v18 og derfor det ikke ble noe mer av den stammen :3 Jeg var i den stammen, du kranglet med meg, benja og flere inkludert. Slik det gikk til skogen. Mulig du har en annen oppfatning, men var det som var en av hovedgrunnene.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
- Hvorfor holde kjeft når en har noe å si?
- Underbygg at jeg havner i konflikt med alle
- Nå tror jeg ikke Roger går under definisjonen å spille normalt (no offence :tunge:)
- Føler nå at jeg er relativt godt likt av dem jeg spiller med, fienden driter jeg litt i.
- På v18 sluttet jeg når stammen & spillerne hadde denne statistikken:

[SPOIL]
e2ae335ccfc610fab26d5868e88a37ba.png
4f8bfc54d103612e23019449066f5259.png
[/SPOIL]

- Nå var det vel heller meg & benja som kranglet med deg

Benja skrev:
[13.10.2015 18:52:57] Benja: Jeg liker ikke Stian aka q77 eller hva han hetet igjen, så det har smittet til Roger
[13.10.2015 18:53:58] Benja: Samme fyren som du misslikte når ha nvar på konto med meg
[13.10.2015 18:54:25] Benja: fant etterpå ut at ha nhadde foret magic med mye info når jeg senere kicka han fra kontoen
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nope. i skypetråden Nice sin så gikk du hardt ut mot meg for noe på v13 ^^ og benja samt Roger var mot deg i den diskusjonen. Kamikaze gikk vel ikke ut av stammen og hadde "hat" zippy kampanje helt ut av det blå ^^ så du er nok veldig kontroversiell. selv om det har blitt sagt at dem overreagerte en smule så tror jeg ikke du var helt uskyldig heller.

Ser at benja fortsatt hater meg. Ta en kikk på hmm var det v19 mon tro. Der han prøver å blackmaile meg og få meg til å virke som den store stygge ulven, men i realiteten var det han selv. Før dette hadde vi et godt forhold.

Når det gjelder å fore md eller noen med info. har det aldri skjedd. og kommer aldri til å skje ^^ Jeg har spilt 99% reint, var den ene hendelsen på v13. Ellers har jeg holdt meg langt innenfor. V13 var forsåvidt en reaksjon på noe annet som skjedde.

Så enda den dag i dag, skal ha lyve for å få det til å se dårlig ut for meg. Hvorfor han hater Roger? jo fordi han rett og slett påpekte hva som var fakta i v19 saken. mens benja kom med den ene løgnen etter den andre. Så hvem har mest innflytelse og hvem lyver minst? jo det blir nok meg. Benja er jo en løgn tvers igjennom ^^

Angående det at du kommer i konflikt er hatet av mange er vel egentlig ikke noe nytt. Hver eneste stamme jeg er i, med deg på samme verden. Zippy, jeg liker ikke han, zippy er overrated osv. Du har jo til og med tw pensjonister som den dag i dag misliker deg og kaller deg for en idiot.
 
Sist redigert:
Topp