Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Jeg foreslo ally med NF tidlig, men medlemmene ville heller adle de. På det tidspunktet så ville NF samarbeide med oss for å ta KND

Medlemmene fikk aldri tatt del i avgjørelsen. Jeg tør påstå at det var kun EN medlem som hadde noe å si. Svak ledelse siden dag 1 = Origins nedfall.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Ledelsen er en stor grunn til at Origin falt, men det er også medlemmene sin feil for å ikke gjøre noe før det var for sent.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Medlemmene fikk aldri tatt del i avgjørelsen. Jeg tør påstå at det var kun EN medlem som hadde noe å si. Svak ledelse siden dag 1 = Origins nedfall.

NF ally ble diskutert i plenum, dere ville ha KND, det ble satt opp vote på forum. Så ikke prøv deg.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Ledelsen er en stor grunn til at Origin falt, men det er også medlemmene sin feil for å ikke gjøre noe før det var for sent.

Hvordan kan du, som er MO medlem, uttale deg om hva som var feil i Origin?



.... Sant det. Spionene deres har vel gitt dere nok info, slik at hvert eneste MO medlem visste like mye om hva som skjedde i Origin, som et Origin medlem :) GG.
 
Sist redigert:

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Jeg utalte meg aldri direkte om hva som var feil? :) Eneste jeg sa at det var feil (hvis ikke hadde dere ikke falt så fort, + ja, vi hadde jo inside info, men fortsatt masse feil i Origin).

Det er jo mulig å spille rundt spioner og, ikke alltid like lett.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Hvordan kan du, som er MO medlem, uttale deg om hva som var feil i Origin?



.... Sant det. Spionene deres har vel gitt dere nok info, slik at hvert eneste MO medlem visste like mye om hva som skjedde i Origin, som et Origin medlem :) GG.

Nå satt jo jeg selv i Origin tidlig i spillet, hvor jeg valgte å forlate når visse ting var greit for ledelsen. I form av å bare gi ut en "advarsel" som i bunn og grunn bare er tull og tøys.

Dessuten hadde vi aldri en spion innad i Origin, såeh ^^
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Var vell heller ikke så vanskelig å forstå når kranglene i Origin faktisk var på offentlig forum
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Da får vel jeg, som tidligere Ori medlem, bare bøye meg i hatten (hug) Dere fulgte nok bedre med på forumet vårt og i skypechatten vår enn hva jeg gjorde :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Har vell ikke sett noe forandring på hvordan aksjonene går etter at Origin var historie heller.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Det kan ha noe å gjøre med at folk ikke kommer med dumme kommentarer for tiden.
Du vet hva de sier, dårlig vekst = dårlig tekst.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg tenkte å lage en stor sak rundt at def. hora til 1.000 tok DA-rekorden, men jeg innså raskt at jeg bare ville holde den i 24 timer og skrinla dermed min skrytepost :frown:
 
Topp