Ryktebørsen

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Så, det er faktisk en plan med å miste medlemmer og bli mindre?

Hvis du fokuserer mindre på å være uhøflig og arrogant, og mer på å se hva som skjer, så kanskje du forstår etterhvert. Jeg hadde også satt pris på om du hadde fokusert mindre på de to, for det er lite hyggelig på forum med slike kommentarer.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Kan jeg spøre deg om en ting?
Visst det og miste byer er så taktikk hvorfor blir det mindre og mindre poeng i steden for at dere skulle snart vært på 1.plass om den smarte taktikken går inn?

Bare et spørsmål!:)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Kan jeg spøre deg om en ting?
Visst det og miste byer er så taktikk hvorfor blir det mindre og mindre poeng i steden for at dere skulle snart vært på 1.plass om den smarte taktikken går inn?

Bare et spørsmål!:)

Forventer du svar på det? Eller ønsket du bare å skrive et spydig spørsmål? Om du bare ønsket å være spydig er det greit, men hvis du er seriøs kan du anse spørsmålet ditt som i samme kategori som MariusN sitt på forrige side, med tilhørende selvfølgelige svar.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ryktes at jeg får dagens forsvarer 2 dager på rad :)
Så dere kan gi dere nå, greier neppe 3 - Og dere vil heller ikke oppnå DA. Og hva er vitsen med å angripe da? :D
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Hvem er klysete og arrogant polarbear? Er det noen som er det atm, så er det jo deg. Du tåler absolutt ingenting, og alt som alle andre skriver er feil. Kanskje tenke over hva du skriver selv først?

Ser jo ikke ut til at dere har noen taktikk, annet enn å mase på tidligere medlemmer om å komme tilbake til den fantastisk "alliansen".
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Jeg tåler veldig mye, men det betyr ikke at jeg gidder å finne meg i alt. Og det er et faktum at jeg vet mer om hva som skjer i ledelsen i Term enn deg, derfor har jeg et mye bedre grunnlag for å vite om noe du skriver om Term er riktig eller ikke. Er du ikke enig i det?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Tror du seriøst jeg skrev den posten for å si hva som skjer i Term-ledelsen? (rofl)

Da må du tenke deg om en gang til (rofl)

Med mindre spøken min faktisk traff en nerve da :cool:
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Du tåler absolutt ingenting, og alt som alle andre skriver er feil.

Nå er det det jeg skriver andre har feil om, du angriper ;) Så med mindre du tror alle andre vet mer om hva som skjer i Term enn det jeg gjør, så bør du heller lese det jeg faktisk skriver.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ryktes at LF ikke er med i luksusfellen lengre.
Dem har samlet tilhengere og spart penger til å ta opp kampen mot feminismen! :D
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Ryktes salt.

1d81323d27401421d8b9b184fbc864c5.png
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Han sendte meg en mld ingame for ikke så lenge siden, tittelen var et trakaserende kjønnsorgan ord. Så ikke godt å si hva han tenker om disse tingene.
 
Topp