Ryktebørsen

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg er på en måte enig; det må være lov å le litt av folk som suger. Men da bruker man fort opp festligheter-på-forumet kvoten, ettersom folk som både taper ingame og "taper" diskusjoner på forumet fort forsvinner.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Liker å tro at hvis jeg jobber i stillhet så kan jeg la suksessen snakke for meg. Definisjonen på suksess er da i dette tilfelle å adle middels store byer fra rimmen med 30 i moral.
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Når rank 1 leder overlegent men fortsatt samarbeider med rank 3 og 4 for å ta ut rank 2 så er ikke det så rart (nerd)
 

DeletedUser

Guest
Når rank 1 leder overlegent men fortsatt samarbeider med rank 3 og 4 for å ta ut rank 2 så er ikke det så rart (nerd)

Jeg må si meg enig. Diplomatiet på nesten samtlige norske verdener jeg har spilt på er veldig merkelig. En god del av spillerne her slår seg til ro med en 2. plass isteden for å gi fra seg en skikkelig kamp. Så jeg bare spørr NF rett ut. Hva tenker dere med når dere velger å samarbeide med MO, noe som gir dere bokstavelig 0 sjanse til å vinne uansett hvilken vei det går. Dere hadde kanskje tapt uansett, men dere kunne gått ut med verdighet. Det her er bare patetisk.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Nå var det jo Origen & term som prøvde å fjerne NF fra mappet, og vi tok den på vår side tidlig av verdenen, ettersom da var rank 2, 3 og 4 mot oss. Da er det jo naturlig at NF fortsetter å samarbeide med oss selvom dere bytter stamme. Det er ikke som om dere fortsatt ikke angriper dem fra $$$.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Og noen stammer har et ord som heter lojalitet i hodet sitt. Noen ganger vil det lønne seg, andre ganger går det imot deg.

La oss ta 2 eksempler.

v20 -> Utopia sin hovedmotstander valgte å erklære krig mot TMCC, derav spør TMCC om ally med Utopia, som var ubestridt rank 1. Det endte til slutt opp med at 1 konto fra deres side kom inn i vinnerstammen (kun 8 per stamme, så var vanskelig å gjøre annet)

v24 -> Ori / Term ordner krig mot NF -> NF allierer seg med MO. Hva er rart med det? Selv om jeg ikke lengre er på v24, så tipper jeg at noen i NF blir å så sin belønning for lojaliteten ved å komme inn i MO.

Så spørsmålet er heller, når Ori / Term visste at MO var en stamme som var veldig god, hvorfor skulle dem ordne krig mot NF? Jo, fordi dem er grådige (tipper jeg). Ønsket mer å adle. Evt var det bare en shitty ledelsesavgjørelse.

Du skaper som regel disse alliansene / fiendene selv, og at Ori / Term NÅ "klager" på at NF står hos MO, er direkte latterlig :p Med godt forsøk på å prøve å snu dem, heldigvis kjenner jeg de i NF som lojale folk.
 

DeletedUser

Guest
Og noen stammer har et ord som heter lojalitet i hodet sitt. Noen ganger vil det lønne seg, andre ganger går det imot deg.

La oss ta 2 eksempler.

v20 -> Utopia sin hovedmotstander valgte å erklære krig mot TMCC, derav spør TMCC om ally med Utopia, som var ubestridt rank 1. Det endte til slutt opp med at 1 konto fra deres side kom inn i vinnerstammen (kun 8 per stamme, så var vanskelig å gjøre annet)

v24 -> Ori / Term ordner krig mot NF -> NF allierer seg med MO. Hva er rart med det? Selv om jeg ikke lengre er på v24, så tipper jeg at noen i NF blir å så sin belønning for lojaliteten ved å komme inn i MO.

Så spørsmålet er heller, når Ori / Term visste at MO var en stamme som var veldig god, hvorfor skulle dem ordne krig mot NF? Jo, fordi dem er grådige (tipper jeg). Ønsket mer å adle. Evt var det bare en shitty ledelsesavgjørelse.

Du skaper som regel disse alliansene / fiendene selv, og at Ori / Term NÅ "klager" på at NF står hos MO, er direkte latterlig :p Med godt forsøk på å prøve å snu dem, heldigvis kjenner jeg de i NF som lojale folk.

Spilte ikke v24 fra start så jeg kjenner nok ikke til alle detaljene, bare ting jeg har observert selv. Tviler ikke på det du sier, men synes det er merkelig at .no verdene har en tendens til merkelig diplomati. Har kanskje noe med at samfunnet er såpass lite.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Ser egt. ikke det merkelige med dagens diplomati? Det til MO gir jo mening hvis vi utgir noen smådetaljer per ally.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Og noen stammer har et ord som heter lojalitet i hodet sitt. Noen ganger vil det lønne seg, andre ganger går det imot deg.

La oss ta 2 eksempler.

v20 -> Utopia sin hovedmotstander valgte å erklære krig mot TMCC, derav spør TMCC om ally med Utopia, som var ubestridt rank 1. Det endte til slutt opp med at 1 konto fra deres side kom inn i vinnerstammen (kun 8 per stamme, så var vanskelig å gjøre annet)

v24 -> Ori / Term ordner krig mot NF -> NF allierer seg med MO. Hva er rart med det? Selv om jeg ikke lengre er på v24, så tipper jeg at noen i NF blir å så sin belønning for lojaliteten ved å komme inn i MO.

Så spørsmålet er heller, når Ori / Term visste at MO var en stamme som var veldig god, hvorfor skulle dem ordne krig mot NF? Jo, fordi dem er grådige (tipper jeg). Ønsket mer å adle. Evt var det bare en shitty ledelsesavgjørelse.

Du skaper som regel disse alliansene / fiendene selv, og at Ori / Term NÅ "klager" på at NF står hos MO, er direkte latterlig :p Med godt forsøk på å prøve å snu dem, heldigvis kjenner jeg de i NF som lojale folk.

Jeg foreslo ally med NF tidlig, men medlemmene ville heller adle de. På det tidspunktet så ville NF samarbeide med oss for å ta KND
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Jeg foreslo ally med NF tidlig, men medlemmene ville heller adle de. På det tidspunktet så ville NF samarbeide med oss for å ta KND

Da blir det medlemmene som er teite - og det er jo dem selv som klager nå. Er en grunn til at jeg ALDRI er fan av avstemninger i stammen, akkurat fordi man har satt sammen en ledelsen av en grunn. Lede stammen
 

DeletedUser

Guest
Da blir det medlemmene som er teite - og det er jo dem selv som klager nå. Er en grunn til at jeg ALDRI er fan av avstemninger i stammen, akkurat fordi man har satt sammen en ledelsen av en grunn. Lede stammen

Hvis du referer til meg så spilte ikke jeg på v24 før nylig, og hadde hatt samme synspunkt uansett hvilken stamme jeg hadde havnet i. Jeg tar en tur innom tw med jevne mellomrom og ser de samme tendensene om og om igjen og stusser litt over det.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Han referer til at medlemmene Origin elns ønsket å adle NF fremfor å alliere seg med de. Siden MO da helt klart var den sterkeste part burde ledelsen sett hva som ville skjedd og vært diktator. Ikke noe rettet mot deg :p
 
Topp