Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Hvis jeg fronta kun mot deg, hvorfor fronta jeg mot Jon snow., final barrage, litt pax era, og mot slutten kvello? Jeg fronta mot flere en kun deg, du hadde en god del av den, det er sant.

Jaja
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Hvis jeg fronta kun mot deg, hvorfor fronta jeg mot Jon snow., final barrage, litt pax era, og mot slutten kvello? Jeg fronta mot flere en kun deg, du hadde en god del av den, det er sant.

Jaja

Altså, her er det ikke snakker om hvem DU har hatt front eller frontet mot, det er snakk om hvem Toniden har frontet og hva slags resultater som har kommet ut av det. Synes bare det er helt tåpelig at du prøver å bytte om på temaet.
Kanskje det er fordi Fred har allerede vunnet denne diskusjonen med all statistikk og fakta han ramlet opp, og du vil ikke ta tapet som en mann, akkurat som IG
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Altså, her er det ikke snakker om hvem DU har hatt front eller frontet mot, det er snakk om hvem Toniden har frontet og hva slags resultater som har kommet ut av det. Synes bare det er helt tåpelig at du prøver å bytte om på temaet.
Kanskje det er fordi Fred har allerede vunnet denne diskusjonen med all statistikk og fakta han ramlet opp, og du vil ikke ta tapet som en mann, akkurat som IG

Nå er det da han som skal gjøre en sak utav det? I tillegg så blir det tåpelig å si hvem han har fronta mot akkurat som om han var alene i saken?

Denne diskusjonen hadde aldri trengt å ta sted nei :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ryktes at Ur boy Tony slett ikke er den britiske ladden han gir seg ut for å være. Ryktes at han er Mr. Game & Watch, som øver seg på engelsk dialekt skriftlig.
 

sander.z

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Vil tro det er mer eller mindre normalt at aktiviteten blir litt laber på en lørdagskveld. Eller skjer det rett og slett for lite på v25? Kanskje et skikkelig kontroversielt stammebytte kunne fått fart på sakene? (whew) (Lipssealed) :Surprised:
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Vil tro det er mer eller mindre normalt at aktiviteten blir litt laber på en lørdagskveld. Eller skjer det rett og slett for lite på v25? Kanskje et skikkelig kontroversielt stammebytte kunne fått fart på sakene? (whew) (Lipssealed) :Surprised:

damn det hadde vært noe hahah
 

Robb Stark.

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ryktes at Lord Bobil skal ty til spionbruk og lange meldinger i den kommende krigen mot WP. Har Reiseverket godkjent dette ?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nope, derfor jeg sier det er en privat krig mot Shizzle og ikke mot WP :)

rykte avkreftes.

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg har alltid vært fan av spioner, så ja, jeg har spioner i både O:H, WP, BB, Bro, Create, Tlou osv...

Og lange meldinger elsker jeg alltid å skrive, så du har fått noen par sammen med din kjære hertug <3

-A
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Jeg har alltid vært fan av spioner, så ja, jeg har spioner i både O:H, WP, BB, Bro, Create, Tlou osv...

Og lange meldinger elsker jeg alltid å skrive, så du har fått noen par sammen med din kjære hertug <3

-A

så hyggelig tone på forumet, reflekteres ikke gjennom meldinger for å si det sånn.
 
Topp