Ryktebørsen

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Hva er galt, han skjønte ikke hvorfor han ble missforstått og jeg bare påpekte det.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
greit nok at han skrev motsatt av det han mente å si, men da burde du som mod også påpekt det, ikke bare slenge ut at han må skrive riktig. bare et lite tips.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Ah fuck off, la nå Marius si hva han vil. Vi har lite nok aktivitet på forumet uten at alle adopterer sånne PC-holdninger for alt som kan minne om noe som kanskje kan tenkes å muligens potensielt fornærme en sart sjel.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Vil også legge til at jeg og Kreiz er gode venner og at han neppe ligger og griner for den kommentaren.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Ta det med ro folkens, overlevde den kommentaren der. Synes personlig at det burde bli mer "spydigheter" på forumet, mer rettet mot spillet da, men all forumaktivitet er god forumaktivitet.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Agurknyhet.
Hva er poenget med ryktebørsen når du legger inn rapport med konkret bevis på at det er fakta? Etter min mening skal ryktebørsen være en plass der vi kan legge inn påstander om diverse.

De siste årene har begge børstrådene vært tullete. Skjønner i grunn ikke hvorfor vi har de trådene i utgangspunktet lengre...
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er vel ikke nok spillere på forumet lengre til å gjøre store greia med det.

Men hvor ble det av disse grønne popularitets symbolene som en hadde før?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det ryktes at Nait og Pab går på en megasmell mot en liten 1600p spiller i dag :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Ryktes at aktiviteten på V27 vil synke ettersom W90 vil bli mer prioritert av flere.
 
Topp