Ryktebørsen

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er nok ikke oss d, men vi blir nok å slå inn et par gigantiske framover :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Heite rykter ute å går angående HBT og deres venner i nord. Har fått beskjed fra en intern konto i HBT om at grunnen til at man lar keiser og don boscos være i fred er fordi det planlegges å rekruttere dem etterhvert. Hvis dette stemmer tyder det jo bare på at HBT tar den enkle veien til seier slik som dem har gjort gjennom hele verden 27 ved pay2win og nattekrigserklæringer. Er ikke tw mister spillere når stammer gang på gang tar den enkleste veien til suksess istede for å få en åpen og jevn verden.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Godt det er rykte, rett og slett fordi her mangler du 50% av fakta :)

Men kan nokså sikkert bekrefte at noe av det stemmer :)

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Mulig å få resten av historien da? Er dere så feige at dere tar inn de to spillerne som er mest truende, kun for å være sikre på å vinne verdenen?
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Mulig å få resten av historien da? Er dere så feige at dere tar inn de to spillerne som er mest truende, kun for å være sikre på å vinne verdenen?

That's for us to know and you to find out :)

EDIT:
Du hadde vel også et ganske pålitelig medlem i HBT, få informasjon ut av denne spilleren da vel? ;)
 
Sist redigert:

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Regner med at det stemmer da, siden dere prøver å holde noe av det hemmelig. Skal vi gratulere dere med seieren nå?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Du sa jo du sko vinne v27, så hvorfor gratulere oss med seiren?

Jeg quoter (Får det ikke til på det nye forumet)

Kalou 12.sep.2016
For de som ikke husker meg: Kalou ingame. Beste prestasjon innen TW: Magmar v10. Liker godt å spille speed på internasjonale servere. Kalou-Thomas på skype. Kommer til å vinne v27 uten problemer.


-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Jeg kommer til å vinne, det har jeg jo sagt hele tiden. Jeg spurte om vi skulle gratulere dere med seieren, jeg gratulerte dere ikke. Jeg lurer bare på hva som er gøy med å ta den enkleste veien til suksess for dere i HBT hele tiden? Vil dere drepe .no helt, eller klarer dere ikke se det selv?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du kan jo egentlig ikke klage, dersom du er med på styret HBT holder på med.
 
Topp