Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktene sies at jeg holder på å lære meg å lage Pro'e Kart bilder som jeg syns er supert gøyt å lage :D så innen 1-2uker får dere noen "gøye" kart :D

Må bare finne en god kompinasjon på farger/lys osv.. you know :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det er vel ikke nye rykter.

Bare se litt på forumet, så har jeg vel fremhevet Varg, Easy og Capes som de beste stammene i lang lang tid, siden tidenes morgen.. :) Så dette er ikke et rykte, da dette bekreftes at jeg mener personlig at inkludert BNP at det er de 4 beste stammene på V4, og fortjener all respekt de kan få ;)

Det er lov å respektere og skryte av fiender, om du ikke har skjønt det ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha, jada :p såklart

for de som ikke gidder å trykke på linken x)

Nå er det jo Easy sine tropper jeg dreper, når jeg kriger mot Varg :p Så om de troppene er dårlige, skal jeg ikke svare på :p hehe

Men fra Spøk til alvor, begynner å bli lei BNP er best preiket. Hadde jeg sagt det, så hadde det vært ok, pga da kan det kalles propaganda. Men når folk utenfor stammen drar igang en diskusjon, spesielt mot stammer jeg respekterer som Capes og Easy, så syns jeg det er meget unødvendig.

Alle vet at både Capes og Easy hadde knust oss i BNP lett. Å tro noe annet er bare naivt. Så stopp denne tåpelige diskusjonen med å fremheve BNP til noe vi ikke er. Vi er krigere, som kriger med kraft. Det er eneste vi skal fremheves for. Ingen tropper er for store for at vi angriper. Men thats it. :p

Han er ihvertfall snill og tror dette :eek: nå ble jeg litt glad :D og samtidig litt ler x) You made my friday tha 13 :D
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
BTW:
Hørte rykter om at Capes spillere driver og sender 2 Am i forsøk på readels!! Er det noe lurt med dette som jge ikke skjønt enda? :confused: :D
 

DeletedUser

Guest
Det gir jo faktisk en liiten fordel med 2 adels istede for 1 i angrepet ^^Da holder det ikke lenger å ta ut halve adelsnuket for å drepe adelen. Meen.. ville vel vært lurere å dele det opp i 2 angrep da :D
 

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
BTW:
Hørte rykter om at Capes spillere driver og sender 2 Am i forsøk på readels!! Er det noe lurt med dette som jge ikke skjønt enda? :confused: :D

om du tar 1 adelsmann, b00m fra 25 til 1. <-- FAIL!
hvis du tar to adelsmenn, b00m 24 til 1 og 1 til -20 <-- WIN!
 

DeletedUser

Guest
om du tar 1 adelsmann, b00m fra 25 til 1. <-- FAIL!
hvis du tar to adelsmenn, b00m 24 til 1 og 1 til -20 <-- WIN!

noen skjønner ikke sånt vettu, man kan ikke forvente alt mulig fra 7KEYS :eek:
Jeg bruker faktisk av og til sende 5 adels i ett tog, plager det deg også blacki?
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
2 am på en readle er jo fine greier da, så klart om du putter dem hver for seg... 2 stk i samme angrep er vel ikke så tøft! Spesielt mtp. at det var bare såvidt jeg rakk inn med nok deff til byen som denne personen prøvde og readle. Og moral med på 29 så var det langt i fra sikkert at det hadde gått bra sett med agripers øyne.

Tenkte at dette var en liten fail bare i farten..
Men det som sjokkerte meg var at flerne andre hadde mottat samme type inc. fra vedkommene.. jaja.. da er ikke Capes så "nazi" og detaljestyrt som jeg først trodde... :D:p
 
Sist redigert:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
noen skjønner ikke sånt vettu, man kan ikke forvente alt mulig fra 7KEYS :eek:
Jeg bruker faktisk av og til sende 5 adels i ett tog, plager det deg også blacki?

Hvem pratet om TOG!?? moro hvordan folk gjør seg "dumme & blonde" her inne bare fordi jeg glemet og spesifisere at det var 2 AM I SAMME ANGREP!! :p


Tar det en gang til (for de tungnemde) :p

2 am på en readle er jo fine greier da, så klart om du putter dem hver for seg... 2 stk i samme angrep er vel ikke så tøft! Spesielt mtp. at det var bare såvidt jeg rakk inn med nok deff til byen som denne personen prøvde og readle. Og med moral på 29 så var det langt i fra sikkert at det hadde gått bra sett med agripers øyne.

Tenkte at dette var en liten fail bare i farten..
Men det som sjokkerte meg var at flerne andre hadde mottat samme type inc. fra vedkommene.. jaja.. da er ikke Capes så "nazi" og detaljestyrt som jeg først trodde... :D:p


******* den **.08. klokken **:**
Dette er et vanlig readlingsforsøk fra *** Har fått et par slike før etter at jeg har tatt en by av ham. Like artig hver gang å se de to stakkars adelsmennene stange hodet mot veggen :)


:D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
:eek: nå må jeg gå å gi noen i stammen ris..

neida, sånn vi slåss her.. vi liker å tro at vi får bedre moral av å sende flere adels i samme angrep. Spesielt Pointwhore han kan finne på å sende 5 adels i samme angrep bare for å ta over byen raskere :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det er det! Spesielt om du sender 5 slike mot en by :p

Men en ting jeg kom til å tenke på, som jeg aldri har prøvd ut. Om du sender et adelsnuke, og mister adelsmannen, ville en overlevd om du sendte 2 stykker? Altså at du dreper deffen, men akkurat mister en AM, vil begge dø om du hadde hatt 2 i samme situasjon? Er vel den eneste fornuftige grunnen jeg kunne kommet på til å faktisk sende 2 eller flere i samme angrep. Har aldri prøvd ut dette da jeg bare adler grått uten tropper i seg (det siste var bare for å ødelegge mitt eget forsøk på å være seriøs) :D
 

DeletedUser

Guest
Så kult, da er vi ikke noobs lell (ironi!!!), Nolaw sa det! Ante meg at det var slik, men gidder liksom aldri å sette meg ned med simulator og teste ut slike småting hver gang de surrer inn i hodet på meg :p
 

DeletedUser

Guest
Så kult, da er vi ikke noobs lell (ironi!!!), Nolaw sa det! Ante meg at det var slik, men gidder liksom aldri å sette meg ned med simulator og teste ut slike småting hver gang de surrer inn i hodet på meg :p

Selvfølgelig funker det Point, jeg gjør jo det hver gang jeg skal ta en ny by :cool:
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
..ikke rart dere har mangel på adels da, for da går det jo glatt 8-10 stk på hvert tog dere sender da... :D
 

DeletedUser

Guest
Leser du ikke det jeg skriver? Går minst 25 adels per tog her i gården! :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktene skal ha det til at lederene i 7KEYS bare stakk, og gikk over til Bulls :eek:
 
Topp