Ryktebørsen

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tydeligvis ikke i fronten mot Capes..

Der også... Nå vet jeg ikke helt hvordan det har vært for Bulls i sommer, men 7keys har hatt sykt mye KV og internadlinger i sommer. Men det har vært noen av oss som har vært aktive da og adlet litt.
Og dere har da også adlet ganske bra av våre inaktive i sommer, også ved 7keys sin front mot dere i k74/75 bla. Og de fleste byer som jeg selv har adlet av dere har jeg adlet av folk som har vært på hele sommeren omtren. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke noe imot å se dere diskutere til fingrene faller av.
Men dette er vel Ryktebørsen, ikke ''CAPES ER BEDERE ENN 7KEYS (eller hva faen dere heter nå :p) Å BLACKI BRUKER SKUMLE MIDLER FOR Å FÅ DET TIL Å SE UT SOM 7KEYS LEDER STATSEN!1!1!!''

Så back til ryktene kansje? (blir så kjedelig om Fizziboy har en dårlig dag å stenger denne tråden vet dere)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ja det ryktes at jeg er sykt skummel! :D:p

Men er enig med deg, blir litt mye mellom oss her nå men føler for og forsvare meg litt. Og stateene er reele nok dem. hva bulls har gjort etc. før kan ikke jeg svare så mye for atm. :)

SKUMLE MIDLER FOR Å FÅ DET TIL Å SE UT SOM 7KEYS LEDER STATSEN!1!1!!''

Og ja 7keys leder statsen mot Capes, dette er et faktum og ikke noe triks. Faktisk så vant vi krigen mot dem iom. at 7keys ikke eksisterer lenger... :p
 

DeletedUser

Guest
ja det ryktes at jeg er sykt skummel! :D:p

Men er enig med deg, blir litt mye mellom oss her nå men føler for og forsvare meg litt. Og stateene er reele nok dem. hva bulls har gjort etc. før kan ikke jeg svare så mye for atm. :)



Og ja 7keys leder statsen mot Capes, dette er et faktum og ikke noe triks. Faktisk så vant vi krigen mot dem iom. at 7keys ikke eksisterer lenger... :p


haha, har du noe stats som kan bevise det? jeg fikk ikke sett adlinger for alltid..
Og hva det angår at du tror du vant krigen så kan du nok tenke litt grundigere over når en stamme stikker av..? Flykter med halen mellom beinene. :eek:
Eller bare over til Bulls..
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Snowfire finner på falske rykter for å få andre stammer til å se dårlige ut..

280d5c.png

__________________________________
2z8zzt4.png

__________________________________
Utkipp direkte fra forumet vårt. Dette kan bekreftes av alle i SDDN.

Ryktene sies at SDDN ville ikke støtte en spiller.. og så kicket de han fordi KVen ikke var god nok, og så nå har han sluttet :O

ihvertfall det jeg har hørt
Eller noe du/"noen" har funnet på?

[21:22:43] Erra/Aertuio | Benjamin: Mest sannsynlig så gjør han dette bare fordi han er "sjalu" over at de som var hans tidligere stammeundersåtter klarer å sette sammen en stamme og eie hans nåværende stamme som er totalt overlegne i spillere og poeng.
 
Sist redigert av en moderator:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
haha, har du noe stats som kan bevise det? jeg fikk ikke sett adlinger for alltid..
Og hva det angår at du tror du vant krigen så kan du nok tenke litt grundigere over når en stamme stikker av..? Flykter med halen mellom beinene. :eek:
Eller bare over til Bulls..

Er du så dum?, eller er det bare moro og gjøre seg til slik... Tilogmed folk fra din egen stamme sender med PM og beklager noen av dine utspill her.. halen mellom bena?... jaja... hvem er det som stikker av da?


Og stats mellom oss har jeg da slengt ut her senest for noen timer siden, men tydelig er noen litt trege.. evt. bare forumtroll så det holder..

men ok; here we go:


Side 1:
Tribes: 7Bull2
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 45
Side 2: 39
Forskjell: 6

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 306,162
Side 2: 302,979
Forskjell: 3,183

chart
 

DeletedUser

Guest
siste mnd. for både Bulls og 7keys :)

Side 1:
Tribes: 7KEYS 7BULLS
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 130
Side 2: 113
Forskjell: 17

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,082,950
Side 2: 1,014,653
Forskjell: 68,297

chart

Ryktet sier at det måtte 2 stammer til for å være bedre enn Capes...
HMM...
jaja...
Greit at det er høvelig likt på bulls mot Capes, det sier jo bare at det er noen på begge sider som jobber godt. :)

Bare måtte komme med den lille der.
 

DeletedUser

Guest
Åj, jeg beklager så inderlig :eek:
den statsen kan du leve leeeenge på, hm dere leder med 3000 poeng? for alltid, dem må jo inn i ehm historiebøkene...?

Det er bra hvis det er noen fra stammen som beklager for mine utspill, for det er noe jeg ikke har planer om å gjøre :rolleyes:
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ryktet sier at det måtte 2 stammer til for å være bedre enn Capes...
HMM...
jaja...
Greit at det er høvelig likt på bulls mot Capes, det sier jo bare at det er noen på begge sider som jobber godt. :)

Bare måtte komme med den lille der.



hadde du giddet og fulgt med i timen så hadde du sett av tidligere tråder at det KUN er 7keys mot capes. bulls sin stats mot capes er HELT anderledes. den statsen som jeg viser til kan du bla deg tilbakers til og finne et par ganger... jeg gjorde ikke noe stort ut av det, men fakta er fakta.

Så det med at vi må være 2 stammer for og være bedre er jo bare tull iom. at statsen for 7keys og bulls sammenlagt for altid går ganske greit i fordel for capes. Så her bommer du sykt grovt!

Og for og stø litt mer salt i dette såret så kan jeg jo slenge ut min personlige stats mot Capes! :p

Eier dere jo! :p Men kommer vel snart en haug med unnskyldinger om inaktivitet for dette også... ;)
(i såtilfelle så er det enormat at en inaktiv konto feks. bombet meg med inc. her en dagen, klarte ikke og ta en dritt! :p )... Blæh så!


---
Side 1:
Tribes:
Players: Blacki99

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 26
Side 2: 2
Forskjell: 24

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 207,003
Side 2: 12,680
Forskjell: 194,323

chart
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nei jeg sier jo at statsen er en by i forskjell på (tror det var 7bulls) 1 by. men gidder ikke sjekke siden jeg er lat. :p
Men anywho...
Jeg gjorde ikke noe stort ut av dette heller. hehe... ;)

EDIT: oj ser nå at det var en by i pluss til dere. sorry for at jeg tråkket på deg. ;) hehe..
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Forsjellen er 6 byer... om du ikke gidder, så er det kanskje bedre og la være... :)

edit:

Nei jeg sier jo at statsen er en by i forskjell på (tror det var 7bulls) 1 by. men gidder ikke sjekke siden jeg er lat. :p
Men anywho...
Jeg gjorde ikke noe stort ut av dette heller. hehe... ;)

EDIT: oj ser nå at det var en by i pluss til dere. sorry for at jeg tråkket på deg. ;) hehe..

det går helt fint. :) men synes dette ofte har vært melodien til noen av dere fra Capes her inne i det siste, slenger med leppa for og sjekke fakta etterpå... skjerpings!

:)
 

DeletedUser

Guest
Blacki? ser ikke hvor du får deg mot oss i stats med her så da antar jeg at det er lov?

Å det er denne stammen du er i :cool:

Side 1:
Tribes:
Players: Black Rose

Side 2:
Tribes: 7BULLS
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 649
Side 2: 3,429
Forskjell: 2,780

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 74
Side 2: 14
Forskjell: 60

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,849,019
Side 2: 26,997,168
Forskjell: 22,148,149

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 690,205
Side 2: 133,762
Forskjell: 556,443

chart
 

DeletedUser

Guest
Sett... ;)
Så på en stats litt lengre frem, den siste du la ut fikk jeg ikke med meg. ;)
Grattis, 4 mer siden den posten før. ;)

Men som kommentar til at vi slenger med leppa:
Steike så kjedelig det hadde blitt på forumet om ikke noen slengte litt med leppa da. hehe...

Jeg koser meg mye med å lese det meste som skrives her, og de beste kommentarene og diskusjonene kommer etter noen har slengt med leppa. :D
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Blacki? ser ikke hvor du får deg mot oss i stats med her så da antar jeg at det er lov?

Å det er denne stammen du er i :cool:

Side 1:
Tribes:
Players: Black Rose

Side 2:
Tribes: 7BULLS
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 649
Side 2: 3,429
Forskjell: 2,780

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 74
Side 2: 14
Forskjell: 60

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,849,019
Side 2: 26,997,168
Forskjell: 22,148,149

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 690,205
Side 2: 133,762
Forskjell: 556,443

chart

Du vet like godt som meg at dette bare blir vas da! Hadde jeg spilt like lenge som Rose og hatt front like lenge så hadde kanskje min også sett anderledes ut. Dette blir helt døvt og prøve og bruke mot meg her.
Jeg startet i V4 like før jul 2009 (første gangen jeg prøvde TW dette), og front mot Capes fikk jeg ikke skikklig før nå i løpet av ferien. Så vi kan heller starte og regne prosenter ut i fra antall dager og potensiele adlings mål osv.

Men skjønner jo ellers at dere må trøkke frem litt stats her i forsvar... Men litt teit og bruke en anne person sin stats en egen da...
Og skulle den vært reel så burde funnet frem noen stats som KUN gikk på 7keys og ikke Bulls slik som her... ;)

Jeg koser meg mye med å lese det meste som skrives her, og de beste kommentarene og diskusjonene kommer etter noen har slengt med leppa. :-D


skal vel si meg enig her, født kverulant som jeg er! :p
 

DeletedUser

Guest
Godt vi er enig der Blacki, for ryktet sier at forumene hadde vært døde om ikke noen(les f.eks: noffe) hadde slengt skikkelig med leppa.
Men skal innrømme at jeg var på tynn is med denne saken. hehe...
 

DeletedUser

Guest
Fordi det blir feil av meg å legge ut stats fra den kontoen jeg spiller på nå ettersom jeg ligger over ett kontinent unna Bulls.

Men jeg kan godt legge ut fra min gamle konto hvis det roer nervene dine...? Dette er ikke min fortjeneste. Dette er de to som spiller dual der nå som har adlet mesteparten av Bulls byene..

Side 1:
Tribes:
Players: jeeey

Side 2:
Tribes: 7BULLS
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 577
Side 2: 3,429
Forskjell: 2,852

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 97
Side 2: 12
Forskjell: 85

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 4,802,808
Side 2: 26,997,168
Forskjell: 22,194,360

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 909,678
Side 2: 112,923
Forskjell: 796,755

chart
 
Topp