Ryktebørsen

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Oh wi, kos dere med.. uhm, kosingen deres:D

hæ! :p

---
jeeey: veldig bra, og viste jo ikke at du spilte på den kontoen jeg, men fint og vite da (så fikk jeg noe produktivt ut av denne samtalen også! :D ).

og dere har min respekt for disse statsene og fortjener ros for dette. har jo tidligere også sagt at capes har mangen gode spillere osv. som jeg har stor respekt for.

Men poenge mitt er at det blir feil og dra frem disse til meg da jeg ikke kan snakke for hva Bulls har gjort før etc. Dere burde flekke frem litt stats mot 7keys. For alt dette startet med at jeg (litt på løye) sa at 7keys hadde "vunnet" krigen mot Capes. :D:p

Men ja, dere har vært gode mot Bulls på mange fronter etc. men det bryr jeg meg lite om da jeg er en av flerne som er med og skal stake Bulls og 7keys videre sammen som 1 enhet. Fortiden før jeg kom inn i bilde kan jeg ikke si så mye om. Men som sagt; bra jobbet av dere den gang. :)
 

DeletedUser

Guest
hæ! :p

---
jeeey: veldig bra, og viste jo ikke at du spilte på den kontoen jeg, men fint og vite da (så fikk jeg noe produktivt ut av denne samtalen også! :D ).

Da failer du? Jeg spiller ikke på jeeey kontoen

jeg spiller dual på Harubaru kontoen, du trengte bare å spørre? Aldri vært noen hemmelighet
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Da failer du? Jeg spiller ikke på jeeey kontoen

jeg spiller dual på Harubaru kontoen, du trengte bare å spørre? Aldri vært noen hemmelighet

..ok :confused:

Men du la frem Rose sin stats og nevnte det, så trodde jeg du mente at du spilte på den kontoen... Og jeg viste jo at du ikke spilte på jeeey kontoen lenger, det har du jo nevnt selv her inne.

ja, jeg kunne sikkert spurt... Ikke at det betyr så veldig mye for min egen del da... :)
 

DeletedUser

Guest
heheh, tar det som ett kompliment.. er ikke mange som klarer å stå i mot så mye som hun har gjort så :)

Nei, for å være ærlig så trodde jeg at Rose var den med best stats mot Bulls derfor tok jeg med henne, men de som spiller dual på jeeey har tydeligvis skaffet seg bedre stats :)
 

DeletedUser

Guest
Kan moderator komme på banen snart?

Begynner å bli lei av å gå inn på topic "Ryktebørsen", og tror at det er nye rykter, men så ender det med å bla gjennom 3 sider bare idag som omhandler det samme som det har gjort lenge. Uviktige uendelige stats og diskusjoner mellom enkelte i 7Keys og Capes.

Kan dere ikke heller lage en egen tråd som heter enten "7Keys og Capes" eller "Blacki99 og enkelte i Capes sin tråd" og ikke spamme ryktebørsen tråden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Isabel ikke har taklet presset, og kastet inn håndkledet. Noen som kan bekrefte/avkrefte?
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Isabel ikke har taklet presset, og kastet inn håndkledet. Noen som kan bekrefte/avkrefte?

He he:p Eg er jaggu glad for at eg startet der eg gjorde på denne verdenen, for artigere naboer finner man ikke:p
Men som eg sa på topp 20 stammer så fikk vi ikke noe beskjed om at hun var under angrep, og det ble vel ikke vist så veldig mye pågangsmot akkurat, så eg er ikke helt fornøyd med den saken nei;)
 

DeletedUser

Guest
ser slik ut, men dette diskuteres heftig blant medlemmene i BNP jmf. BNP sitt forum ;)
 

DeletedUser

Guest
BNP hadde kanskje klart å lære -HvM- folka noe i spillet, så hvis dere merger så skal dere bare kjøre på. Men tror ikke det blir å skje med det første :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vist HvM har blitt lært opp, så er det en annen sak.. men sansynligheten for at de har lært noe stort er smått.. sånn som de har holdt på..
 

DeletedUser

Guest
:confused: ifølge ryktene så skal BNP og HVM gå for en merge :eek:
Nei, fjord1. Jeg har sagt du må holde tunga beint i munnen når du leser alle de forskjellige forumene. Det var jo på Varg sitt forum det stod at Varg ville merge med HvM.. Har du glemt det kompis? ;) :cool:
 

DeletedUser

Guest
hmm, er det meg som roter :D var da helt sikker på dette :D hmmm ryktene sier at no er det en i BNP som skal strammes opp :mad: tenk å fore meg med feilaktige opplysninger ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er litt dumt det der. Skal stramme opp vedkommende for deg jeg ;)
Neste gang skal fjord1 kun ha korrekt Intel ;)
 

DeletedUser

Guest
Har hørt at Ledelsen i Varg har besluttet å bryte alliansen sin med easy. Dette er helt sant! Fikk det ifra en spion jeg har i ledelsen i varg. Grunnen til dette sies og være at varg ikke ser noen fordeler med å beholde easy som alliert lenger fordi det er en fallende stamme. Nå står plutselig varg på egne bein igjen. Lurer på om dem ser etter nye allierte. Ryktene sier at Capes og varg har en god tone seg imellom. Så det er mye som tyder på at det kan bli en allianse mellom de to stammene

Sies også at BNP leder johvij har bestemt seg for og slutte. Dette har skapt mye uro i BNP de siste dagene, mange medlemmer som vurderer og gjøre det samme. Dette kan vise seg å bli det siste vi ser av den gjengen.



Følg med nøye de neste dagene folkens for dette kan skje fort!
 
Topp