Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Interesant, siden ett PALS medlem jeg har vært i kontakt med falt av stolen i totalt latteranfall da jeg stilte spørsmålet om Noffe kunne vært medlem av stammen...

og hvis du hadde vært PALS medlem, ville du visst om deres diplomati, ikke hørt rykter om deto_O (spion?)
men si meg, hvorfor den bra vendingen? Du reklamerte for ikke så altfor lenge siden at du var et stolt PALS medlem og at dere skulle... var det vinne du sa? V4
 

DeletedUser

Guest
Interesant, siden ett PALS medlem jeg har vært i kontakt med falt av stolen i totalt latteranfall da jeg stilte spørsmålet om Noffe kunne vært medlem av stammen...

og hvis du hadde vært PALS medlem, ville du visst om deres diplomati, ikke hørt rykter om deto_O (spion?)
men si meg, hvorfor den bra vendingen? Du reklamerte for ikke så altfor lenge siden at du var et stolt PALS medlem og at dere skulle... var det vinne du sa? V4

Vel, spør Pals. de startet det hele.
Mulig de ler nå,, men den som ler sist osv. Antakelig var det en nervøs latter du hørte. ;) Jeg trenger ikke bruke mer tid på å overbevise deg om hvor jeg er. Det finner snart Pals folket smertelig ut ;)
 

DeletedUser

Guest
Interesant, siden ett PALS medlem jeg har vært i kontakt med falt av stolen i totalt latteranfall da jeg stilte spørsmålet om Noffe kunne vært medlem av stammen...

og hvis du hadde vært PALS medlem, ville du visst om deres diplomati, ikke hørt rykter om deto_O (spion?)
men si meg, hvorfor den bra vendingen? Du reklamerte for ikke så altfor lenge siden at du var et stolt PALS medlem og at dere skulle... var det vinne du sa? V4

Du overså tydeligvis det Ruffelen sa, Noffe - "Du reklamerte for ikke så altfor lenge siden at du var et stolt PALS medlem og at dere skulle... var det vinne du sa? V4"


Hva skjedde egentlig med dette? Du fikk ikke mer oppmerksomhet, så du måtte bytte taktikk? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Yeah. Du skal få en her mate, selvom jeg vet at det blir litt hyling ifm dette. Til disse vil jeg si: The show has just started ;) . ;)

Folkens:
Dere må fra nå ikke støtte Pals. De er svikere og vender deg ryggen etter å ha mottatt hjelp og tenker da kun på seg selv. (Helt sant. de svarer ikke meg som er i stammen en gang)

Her er btw. beviset på hvordan de dolker sine hjelpere. FYSJ.... Her har altså en fiende ofret seg og lojalt støttet Pals. Han blir fersket av egen stamme og Pals vil ikke gi noe tilbake. Flott


Xlion den 19.12. klokken 23:35 Siter
CoD-WaW ble netopp kastet ut av mhm fordi han sendte støtte til meg. den som tysta var Jøden. jeg dreit meg ut ved å fortelle at byene mine er sikra pgr han.:( så jeg har dårlig samvittighet. no sjans for at han kan sende søknad og få en ny sjanse i PALS?
Hva synes stammen om dette ?

johvij den 19.12. klokken 23:52 Siter
Sier egentlig nei.
Han var veldig på å informere SA via fellesforumet med mhm om alt PALS hadde gjort og sensitiv intel fra PALS.
Vil ikke kunne stole på denne spilleren egentlig.
Men så vet jeg at han har støttet deg med tropper, selv som fiende. Så jeg er litt usikker her.
Hva med dere andre i BG1 og resten av stammen. Noen synspunkter?


Ikke rart den stammen faller.


Hvis du skal sitere fra forumet så kan du likegodt ta med alt. Denne spilleren COD-WAW har blitt fersket for brudd på spillereglene, derfor ble han sparket ut av PALS. At han etterpå blir kastet ut av MHM fordi han har støtte hos en av våre spillere gjør jo ikke at vi tar inn en spiller som har jukset. PALS har nulltoleranse for juks.

Hvis dette er beviset på at vi ikke hjelper andre så er det kanskje på tide at du våkner fra tåkelandet du åpenbart er i.

Jeg fikk en morsom PM i dag, en åpenbart frustrert fiende lurer på hvor en av våre spillere får all støtten sin fra. Jeg foreslo at han kunne spørre våre fiender, kanskje de støtter våre spillere, for i følge enkelte så støtter jo ikke vi våre egne eller våre allierte. . :)
 

DeletedUser

Guest
Du overså tydeligvis det Ruffelen sa, Noffe - "Du reklamerte for ikke så altfor lenge siden at du var et stolt PALS medlem og at dere skulle... var det vinne du sa? V4"


Hva skjedde egentlig med dette? Du fikk ikke mer oppmerksomhet, så du måtte bytte taktikk? :rolleyes:

Dette er besvart. Les igjen.Første linje :)

Kaospilot:
Det ble avdekket i ettertid. Han var deres fiende, valgte å støtte dere i steden for sine egne, ble kicket og vist ryggen. Uansett så er dette de harde fakta.
At han jukser i ettertid har ingen relevans.
Hvis fiendene deres lurer på hvor støtten kommer fra, så er det bare å kontakte meg. Slik info deles mer enn gjerne. ;) :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, det er riktig og nå er du veldig snar, han var i PALS 6-9 november. Ble kastet ut av stammen pga juks.

Det du har postet fra forumet er fra 19 desember. Da var spilleren i MHM. At han velger å ha støtte i en annen stamme som PALS ikke har noen diplomatiske forbindelser med skal liksom være ett bevis på at vi ikke støtter våre medlemmer og allierte? Den der må du dra lenger ut på nesodden med. Vi sier nei til å ta INN spilleren på nytt den 19 desember. Vi tar ikke inn spillere som har vært suspendert for juks, selvsagt kan de bevise sin uskyld så stiller alt seg annerledes. Du kan jo sende en melding til f.eks. -Xwiener og høre hva som skjedde da han ble tatt for å ha flere kontoer.

Heldigvis så er de aller fleste som leser her våkne og leser med sine briller og ikke de du prøver å sette på folk. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ikke uventet kommer det masse ord og forklaringer. Disse er dog ikke helt i samsvar med resten av din stammes meninger. De vil jo ha han inn. Jeg legger derfor ut hele tråden her. Ikke det at den sier så mye mer, men siden en annen her påpekte at jeg ikke hadde lagt ut alt osv :)
Jeg blåser i hva dere gjør. Moralen er: Ikke støtt Pals. De gir deg ikke noe hjelp tilbake.

CoD-WaW
Side: >1<

Xlion den 19.12. klokken 23:35 Siter CoD-WaW ble netopp kastet ut av mhm fordi han sendte støtte til meg. den som tysta var Jøden. jeg dreit meg ut ved å fortelle at byene mine er sikra pgr han.:( så jeg har dårlig samvittighet. no sjans for at han kan sende søknad og få en ny sjanse i PALS
Hva synes stammen om dette ?

johvij den 19.12. klokken 23:52 Siter
Sier egentlig nei.
Han var veldig på å informere SA via fellesforumet med mhm om alt PALS hadde gjort og sensitiv intel fra PALS.
Vil ikke kunne stole på denne spilleren egentlig.
Men så vet jeg at han har støttet deg med tropper, selv som fiende. Så jeg er litt usikker her.
Hva med dere andre i BG1 og resten av stammen. Noen synspunkter?

Xlion den 20.12. klokken 00:05 Siter
fikk netopp vite at en fyr KV satt han. så sånn fikk dem vite det. synes BG1 skal komme med sine meninger =/

johvij den 20.12. klokken 00:18 Siter
Så skal vi ikke glemme at han ble kastet ut fra PALS for at han ble utestengt for brudd på TW regler.. Så her må nok ledelsen ta en avgjørelse uansett.
Men vi setter seff pris på BG1 sine medlemmers mening om denne spilleren.

Xlion den 20.12. klokken 00:21 Siter
Mhm :)

Blacki99 den 01.02. klokken 22:34 Siter
Kanskje snart vurdere om ikke cod-waw egentlig burde vært tilbakers i pals?
Synes han virker som en ressurs vi burde benytte(?)

Xlion i dag klokken 15:24 Siter
Han gjør det drit bra :) bare å spørre johvji. støtter hele tiden og SPØRR før han adler byer. + han er en av årsakene til den sterke veksten min :)

Blacki99 i dag klokken 15:29 Siter
ja, jeg har et ganske fruktbart samarbeid med han her nede i k63/64 nå siste tiden. Funker greit det, men likebra at han hadde vært i stammen vår da...
Påtide med tilgivelse og glemme gamle synder kanskje(om det er noen?)..
edit: spørre johvji er ikke lett nå ,han ligger vel å drar seg på en hvit strand på tenerife... (heldiggris!)
Redigert av Blacki99 i dag klokken 15:30
 

DeletedUser

Guest
Bare blås du. Du ignorerer det faktum at ordene jeg skriver er en fullgod forklaring på saken.

Du skal bare fortsette nofjon1, du kommer ingen vei med dette forsøket på propaganda og ryktespredning. PALS er en seriøs stamme, det vet våre allierte og samarbeidspartnere. Hva du mener er knekkende likegyldig.
 

DeletedUser

Guest
Der startet hylingen.. lol...
Fakta er at han hjelper dere, og dere vender han ryggen. Uansett forklaring. Right?

Selvsagt fortsetter jeg. Vi er i krig, og det er helt ok :) Lykke til. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hylingen? Dette er bare latterlig. Den som hyler på dette forumet er nok Nofjon1!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så så.. Chill down.

Er du enig i dette:?

Fakta er at han hjelper dere, og dere vender han ryggen. Uansett forklaring. Right?
 

DeletedUser

Guest
Han svertet stammen med å jukse. Derfor ble han kastet ut. Så kan du bare fortsette å hyle videre om hvem som hjelper hvem.

Han er nå medlem av en stamme som PALS har IAP med. Derfor er det uaktuellt å hente han inn. Vi fisker ikke spillere.
 

DeletedUser

Guest
Jeg prøver en gang til. Vet at dette er vanskelig, men vennligst konsentrer deg og svar KUN ja eller nei. Ok?

Fakta er at han hjelper dere, og dere vender han ryggen. Uansett forklaring. Right?

Ja eller nei?
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Han svertet stammen med å jukse. Derfor ble han kastet ut. Så kan du bare fortsette å hyle videre om hvem som hjelper hvem.

Han er nå medlem av en stamme som PALS har IAP med. Derfor er det uaktuellt å hente han inn. Vi fisker ikke spillere.

Nå kjenner ikke jeg til hvem denne spilleren er, alder osv.

Men jeg forstår saken slik at han ble tatt for juks av TW-teamet.
Kjenner jeg TW-teamet rett så har de gitt ham en straff og er dermed ferdig med saken.

Er det da slik å forstå at PALS som stamme er uenig i TW-teamet sin avgjørelse angående denne spilleren? Har dere tatt dette med TW-teamet tidligere i saken gang osv.?
Eller har det seg slik at PALS sine medlemmer (styre) driver straffeforfølgelse etter at noen har avtjent sin dom i samme sak?

Når denne spilleren har tatt sin straff i fra TW-teamet, har blitt kastet ut av PALS tidligere p.g.a. dette, har et godt samarbeid med de nermeste i PALS og i tillegg støtter PALS når hans egen stamme angrep PALS. Ja da har tydligvis PALS en spiller her som er i overkant lojal til PALS.

At da PALS nekter å vedkjenne seg denne spilleren gjør at jeg vil overrekke Idiotprisen til de spillerne i PALS som har tatt denne avgjørelsen.

Gratulerer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil be deg slutte å rope til meg i forumet. Jeg har nok med det du driver med internt.

Han svertet stammen med å jukse i November. Det du startet med skjedde i Desember, 19 for å være nøyaktig. Nå er det nøykatig 2 februar og jeg har fått rapporter om at de samarbeider bra med stammen hvor spilleren er medlem. :)
 

DeletedUser

Guest
Må si meg enig med Kenlar over her. Et poeng det der..

Kaos:
GRATULERER: Du har alle nødvendige skills for å bli politiker. Kan ikke si ja eller nei, og snakker rundt grøten. I tillegg er dere selvutnevnt politi her. Good work
 

DeletedUser

Guest
Vi koser oss som politi. Sjefen er faktisk like gossin som politimester bastian.

At verken Nofjon1 eller Kenlar klarer å ta på seg normale briller gjør at mange lesere bare ler av dere. Pals også, det strømmer på med PMer i dag. De ler seg skakk. :D
 

DeletedUser

Guest
Vil anta at de bare ler litt hysterisk. Det kalles redsel, og det har de all grunn til. ;)
Du hadde vel ikke ventet at dine egne sendte deg en PM og sa de holdt med noffe? Det hadde nesten vært litt rart. :D
 
Topp