Ryktebørsen

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ikke rart alle som har lyst til å leke spioner henvender seg til meg. Jeg er jo den eneste som ser ut til å sette pris på de, og som tar de på alvor.. :D
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tydligere kunne det vel ikke sies, for de som er i tvil så er det samarbeid mellom noffe og RV... fortsatt :)
 

DeletedUser

Guest
Tydligere kunne det vel ikke sies, for de som er i tvil så er det samarbeid mellom noffe og RV... fortsatt :)

Huh?
Nja... Nei vel? Eller? Nå ble jeg jammen usikker selv. :D En evt Pals aksjon er han ikke med på. Den æren vil jeg ikke dele med noen da. :)
 

mraudi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
007

Reisverket agent 007 melder seg til tjeneste:)
Skal bare komme hjem fra turen jeg har fra Tønsberg barbeint etter melk
 

DeletedUser

Guest
Hører rykter om at den orginale DarkMoon tenker på å bli litt aktiv igjen,
Kan også bekrefte at han fikk sitt 1. nuke på CoD i går Wehu
 

mraudi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ku?

Reisverket takker for den,men ser helst at du sender ei geit isteden, siden jeg bor sammen med ei ku, og dem som vet hva det innebærer ville heller satt pris på ei geit.
og ellers får alle ha god bedring
 

DeletedUser

Guest
Hører du, Noffe! Give me some!!!

Yeah. Du skal få en her mate, selvom jeg vet at det blir litt hyling ifm dette. Til disse vil jeg si: The show has just started ;) . ;)

Folkens:
Dere må fra nå ikke støtte Pals. De er svikere og vender deg ryggen etter å ha mottatt hjelp og tenker da kun på seg selv. (Helt sant. de svarer ikke meg som er i stammen en gang)

Her er btw. beviset på hvordan de dolker sine hjelpere. FYSJ.... Her har altså en fiende ofret seg og lojalt støttet Pals. Han blir fersket av egen stamme og Pals vil ikke gi noe tilbake. Flott


Xlion den 19.12. klokken 23:35 Siter
CoD-WaW ble netopp kastet ut av mhm fordi han sendte støtte til meg. den som tysta var Jøden. jeg dreit meg ut ved å fortelle at byene mine er sikra pgr han.:( så jeg har dårlig samvittighet. no sjans for at han kan sende søknad og få en ny sjanse i PALS?
Hva synes stammen om dette ?

johvij den 19.12. klokken 23:52 Siter
Sier egentlig nei.
Han var veldig på å informere SA via fellesforumet med mhm om alt PALS hadde gjort og sensitiv intel fra PALS.
Vil ikke kunne stole på denne spilleren egentlig.
Men så vet jeg at han har støttet deg med tropper, selv som fiende. Så jeg er litt usikker her.
Hva med dere andre i BG1 og resten av stammen. Noen synspunkter?


Ikke rart den stammen faller.
 

DeletedUser

Guest
Når vi først snakker om Pals: (Jada hylekoret)

Har hørt rykter om at dette er diplomatiet deres:

Allierte
Capes
UnderD

Ikkeangrepspakt (IAP)
~VK~
~TWOJ~
-HvM-
COH
TIUR

Fiender
VARG
~SA~

Så mange venner og enda spiser Varg og ~SA~ opp fronten deres? Nå har de snakket om å gjøre noe i to måneder, men..gjesp.. de blir vel litt smittet av den strålende aktiviteten til underd. Pass dere litt Capes. Sjekk innlegget over.

sånn. Da kan dere hyle litt før det kommer mer. For det gjør det. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du er i stammen sier du, også "har du hørt" at det er sånn diplomatiet ser ut?
noe som ikke stemmer?

Som jeg har sagt fra starten av så tror jeg ikke noe på at du er, eller noen gang har vært i PALS. Målet ditt har kanskje vært å få folk til å tro at du er ett dedikert PALSmedlem, for så å ta en helomvending og prøve å få alle andre til å gå imot dem?
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
jeg kan skrive under på at PALS er en god samarbeidspartner og mye flinkere til å støtte en andre stammer jeg har vært borti, men mest av alt så er de noen kjernekarer , noe som man skal lete godt etter her inne...

Jeg ler av deg nofjon, og måten du oppfører deg på, men morro er det da:p

Alexi lalas
 

DeletedUser

Guest
Åh har du sett. Nofjon var ikkje på lag med PALS allikavel. Se, han løyg. Kven har hatt rett på kvar einaste spådom om v4's framtid? Eg har. Se kor mykje smerte dykk ville unngått med å berre tru på meg :D
 

DeletedUser

Guest
Cloyster: Åh har du sett. Nofjon var ikkje på lag med PALS allikavel. Se, han løyg. Kven har hatt rett på kvar einaste spådom om v4's framtid? Eg har. Se kor mykje smerte dykk ville unngått med å berre tru på meg.

Det blir vel det samme som å tro på julenissen? Har snakket sant jeg, helt frem til krigserklæringen jag ga tidligere her, pga. manglende oppfølging fra Pals. Jeg bløffer ikke slik som de.

Alexi lalas: Den posten er fra 2009 da, vi er i 2010 nå. det er evigheter siden...hehe
jeg kan skrive under på at PALS er en god samarbeidspartner og mye flinkere til å støtte en andre stammer jeg har vært borti, men mest av alt så er de noen kjernekarer , noe som man skal lete godt etter her inne...Jeg ler av deg nofjon, og måten du oppfører deg på, men morro er det da


Ja, den startet i 2009, men den fortsetter enda. Jeg tok bare med headingen som viser forholdene. Det andre var bare surreprat. Beslutninger finnes ikke der skjønner du. Bare prat som tidligere nevnt. Du har rett i at de er sosiale, men der stopper det. Hvis de sender støtte opp til dere på andre siden, så er det ikke rart de raser... haha.. Bra taktikk siden de selv trenger alt.
Bare le du. Gråten tar meg. :rolleyes:

Rufflen: Du er i stammen sier du, også "har du hørt" at det er sånn diplomatiet ser ut?
noe som ikke stemmer?
Som jeg har sagt fra starten av så tror jeg ikke noe på at du er, eller noen gang har vært i PALS. Målet ditt har kanskje vært å få folk til å tro at du er ett dedikert PALSmedlem, for så å ta en helomvending og prøve å få alle andre til å gå imot dem?


Jeg er i Pals, (Garantert) og diplomatiet er rykende ferskt fra i dag. Men du har rett. det er noe som ikke stemmer. Pals har en egen vri på IAP`s. Mange av disse ville vi andre betegnet som allierte. Her gjør de akkurat de samme som enhver ally, men deler ikke forum, annet enn at det snakkes å skype. Dette ser mye penere ut skjønner du, og i tillegg tror de at de forvirrer.. haha. Dokumentasjon på støtte til en IAP er også her bekreftet av vår venn fra VK over ;)
Jeg skal nok ikke få alle andre til å ta Pals nei, men 2-4 stammer koordinert skal jeg da alltids få til. Først skal jeg derimot gi dere et eksempel på en stamme som rives innenifra, før restene adles vekk.. ;)

Pals har tidligere her erklært meg krig, og ledelsen er handlingslammet. Da tar jeg og mine allierte utfordringen og går til krig.
Flere hyl før vi kan ta en nærmere førkrigsanalyse av Pals?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp