Ryktebørsen

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det ryktes at Bulls har startet å sende angrep på BNP sine frontbyer.
Bulls vet at disse er stacket, og ønsker kun å drepe sine egne tropper. Slik at de kan bygge mer deff...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at BNP er feiginger , som vi i 7BULLS skal knuse så hardt ned i støvlene! BNP GOING DOWN! En ny stormakt skal reise seg :cool:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Feige på hvilken måte? Det dere sier er jo at BULLS har vært klare for krig mot BNP lenge, kanskje for lenge. Hvorfor er det BNP som erklærer krig da? Dere som er feigingene i så fall :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at BNP er feiginger , som vi i 7BULLS skal knuse så hardt ned i støvlene! BNP GOING DOWN! En ny stormakt skal reise seg :cool:

Feige? Er du lei deg fordi du ikke kan spille stackwars lengre? IT'S SDDN TIME!
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at det ikke er alt for høy enutsiasme for denne krigen blant bulls sine medlemmer som vanligvis er vant til innadling og gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
Avbekreftes ;)

Ryktes at BNP ikke vet hva sammarbeid er og at de faktisk har skuffet meg stort :(
 

DeletedUser

Guest
Avbekreftes, krigen har ikke vart i 24 timer engang, dere har mye og glede dere til :)

Hvordan kan du avbekrefte at jeg syns BNP har skuffet MEG så langt ? :p
Uansett ryktene sier at 7BULLS ikke trenger og ha "offansiv" som BNP tydligvis har for og ta byer av finden :rolleyes: Statestikken er 13-13 og bulls har enda ikke hatt offansiv så dette er jo ikke dårlig :D
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan du avbekrefte at jeg syns BNP har skuffet MEG så langt ? :p
Uansett ryktene sier at 7BULLS ikke trenger og ha "offansiv" som BNP tydligvis har for og ta byer av finden :rolleyes: Statestikken er 13-13 og bulls har enda ikke hatt offansiv så dette er jo ikke dårlig :D

Lol. jeg finner det morsomt hvor fort mange mista motet i bulls :D. Dere får la dagi lære dere å spille:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan du avbekrefte at jeg syns BNP har skuffet MEG så langt ? :p
Uansett ryktene sier at 7BULLS ikke trenger og ha "offansiv" som BNP tydligvis har for og ta byer av finden :rolleyes: Statestikken er 13-13 og bulls har enda ikke hatt offansiv så dette er jo ikke dårlig :D

Jeg kan ikke avbekrefte at BNP har skuffet deg så langt, men at vi ikke kan sammarbeide. Du tror altså at vi greide oss såpass bra mot Varg hver for oss?

Og du som ikke tør (såvidt jeg har fått med meg) å gi ut nicket ditt på offentlig forum, bør vel ikke sutre over lite offensiver mot deg ;)
Wow, dere har tatt 13 byer fra fienden uten en offensiv. Credz!

Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: 7BULLS, 7Bull2

Timeframe: 11/03/2011 21:20:00til13/03/2011 00:57:31

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 24
Side 2: 12
Forskjell: 12

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 220,854
Side 2: 113,047
Forskjell: 107,807

chart


Det er btw statsen fra krigen offisielt startet. Ikke 13-13 altså..
 

DeletedUser

Guest
Han derre Ram i -F- tror jeg :p

Stemmer, Ram77 i -F-

Mvh
Ramsen =)

BTW, artig at en konto som faktisk er dual (i alle fall var planlagt å ha det med Walli og Ram77) klarer å gi opp etter noen skarve 20 nukes.
 

DeletedUser

Guest
Om dere hadde vært snille mot ramsen hadde han ikke gitt opp *blunk blunk*
 
Topp