Ryktebørsen

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ryktene sier at h*n over har tatt så feil som det går ann og ta. Jeg stikker fra GNI fordi det er en stamme med 0 , INGEN sammarbeid overhode. Det er like greit og spille alene og greie seg sjæl enn og spille med en stamme som for eksempel vil angripe BNP etter at de har tatt 400 byer fra GNI.
Jeg greier meg bedre uten GNI og kommer til og forsette og angripe BNP.

Men mr.yoda er det ikke du som ikke tørr og si hvem du er ig? :)

-Pitch

Han er på GeirS78, Du vet, kontoen som angriper deg atm...
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvor har jeg sagt at jeg er bedre enn BNP og best i tw? Kopier gjerne hvor jeg har skrevet det og vis meg det en gang til :)
 

DeletedUser

Guest
Hvor har jeg sagt at jeg er bedre enn BNP og best i tw? Kopier gjerne hvor jeg har skrevet det og vis meg det en gang til :)

Nå sa han vel ikke at du tror du er best i TW :p han sa "og at du er sabla god", hva med å lese ordentlig gjennom før du poster, ja? :rolleyes:

Ryktes at GNI er mad OG upset :eek:

__________________
"Science adjusts its views,
Based on what's observed.
Faith is the denial of observation,
So that belief can be preserved."

..Naith out;)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er vi mad? og ikke minst upset?

ryktes at carl L blir internadla
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er vi mad? og ikke minst upset?

ryktes at carl L blir internadla

Det er jo du som må utdype dette, ikke jeg, ettersom det er et ryke :p

Jeg kan bekrefte utsagnet ang. Carl L, forresten :(

__________________
"Science adjusts its views,
Based on what's observed.
Faith is the denial of observation,
So that belief can be preserved."

..Naith out;)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå sa han vel ikke at du tror du er best i TW :p han sa "og at du er sabla god", hva med å lese ordentlig gjennom før du poster, ja? :rolleyes:



..Naith out;)

Vis jeg skal si det sånn som deg kan jeg vel si at BNP bedlemmene bør lære seg og skrive riktig de også da. Aldri sagt jeg er sambla god i TW eller at jeg er bedre enn BNP. Enda en feil av et BNP medlem. En vane det der :)
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Vis jeg skal si det sånn som deg kan jeg vel si at BNP bedlemmene bør lære seg og skrive riktig de også da. Aldri sagt jeg er sambla god i TW eller at jeg er bedre enn BNP. Enda en feil av et BNP medlem. En vane det der :)

Nå er du beskjeden vel:confused:

Du må stå for det du sier, men dessverre finner jeg ikke den PM
 

DeletedUser

Guest
Vis jeg skal si det sånn som deg kan jeg vel si at BNP bedlemmene bør lære seg og skrive riktig de også da. Aldri sagt jeg er sambla god i TW eller at jeg er bedre enn BNP. Enda en feil av et BNP medlem. En vane det der :)

Du kan da si hva du vil, vi har ytringsfrihet her i landet, har vi ikke? :eek:
Selvom det på en annen side ville blitt ironisk med et slikt utsagn fra en som har skrivefeil som "sambla" og "Vis". :D Like morsomt hver gang :p

__________________
"Hold the S because I am an aint"

..Naith out ;)
 

cajsaa

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mosa bra unnskyldning , hadde sagt det sjæl jeg ;)

Naith bra jeg holder tråden i livet med mine morsomheter da. Kan ikke si du gjør så mye annet morsomt en og prøve og backe opp en utrolig dårlig påstand av mosa menmen , that's bnp how i know them.
 

DeletedUser

Guest
Selvsikkerheten er det ikke noe galt med, hvertfall :D og hvis du mener at når jeg påpeker at du burde lese gjennom før du poster er backing av dårlig påstander, da gir jeg deg opp :eek:
Men joa, dine festligheter holder absolutt tråden i live*. ( uten t ;) )

__________________
"Hold the S because I am an aint"

..Naith out ;)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at saga/newsted waster nukes på byene som er blitt adlet hos newsted
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Tror jeg eventuelt gjør krigen mindre spennende. For om vi skal tro ryktene har jeg allerede tilgang til en konto i BNP :eek:
 

DeletedUser

Guest
Og her går det bra ?

Korleis går det, er krigen snart over ?

mvh
fjord1 (orginal)
 
Topp