DeletedUser
Guest
Kan nok det (nod)
Ryktest at GNI begynner å få 360 graders front :hmm:
Det kan bekreftes i aller høyeste grad :grin:
Kan nok det (nod)
Ryktest at GNI begynner å få 360 graders front :hmm:
Det ryktes at jeg snart logger ut av V4 for siste gang. Litt vemodig, men samtidig godt.
Takk til alle jeg har spilt sammen med gjennom årene på V4, og en ekstra takk til de jeg hadde jevnlig kontakt med enten gjennom PM's eller skype - regner med at dere vet selv hvem dere er![]()
Det ryktes at jeg snart logger ut av V4 for siste gang. Litt vemodig, men samtidig godt.
Takk til alle jeg har spilt sammen med gjennom årene på V4, og en ekstra takk til de jeg hadde jevnlig kontakt med enten gjennom PM's eller skype - regner med at dere vet selv hvem dere er![]()
Ryktes om at GNI er i oppløsning og at det snart er en masseslett som vil føre til at BNP står igjen som eneste stamme over 10 millioner poeng.
Siden jeg ikke har fått noe svar antar jeg at du er enig med meg i hvor uduglige dere er(hug)
Det er bare en ting å si til slikt;
[spoil][/spoil]![]()
Uduglige er vi nok ikke.
Ryktes at moralen i GNI er på et bunnpunkt, og at selv de sterkeste spillerne sliter kraftig med å demme opp for BNP. Sies også at det er mange spillere som har gitt opp, men at dem fortsatt logger inn et par ganger bare for å se kontoen sin rasert av ivrige BNP'ere.