Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Det ryktes at jeg snart logger ut av V4 for siste gang. Litt vemodig, men samtidig godt.

Takk til alle jeg har spilt sammen med gjennom årene på V4, og en ekstra takk til de jeg hadde jevnlig kontakt med enten gjennom PM's eller skype - regner med at dere vet selv hvem dere er :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at jeg snart logger ut av V4 for siste gang. Litt vemodig, men samtidig godt.

Takk til alle jeg har spilt sammen med gjennom årene på V4, og en ekstra takk til de jeg hadde jevnlig kontakt med enten gjennom PM's eller skype - regner med at dere vet selv hvem dere er :)

Ryktet avkreftes? (angel)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at jeg snart logger ut av V4 for siste gang. Litt vemodig, men samtidig godt.

Takk til alle jeg har spilt sammen med gjennom årene på V4, og en ekstra takk til de jeg hadde jevnlig kontakt med enten gjennom PM's eller skype - regner med at dere vet selv hvem dere er :)

Det er bare en ting å si til slikt;

[spoil]
luke%2Bskywalker%2Bno.JPG
[/spoil]
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Sondre: Ja, jeg vet hvem jeg er. Du er kul. Vil du ha en kjeks?

Ryktes om at GNI er i oppløsning og at det snart er en masseslett som vil føre til at BNP står igjen som eneste stamme over 10 millioner poeng.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes om at GNI er i oppløsning og at det snart er en masseslett som vil føre til at BNP står igjen som eneste stamme over 10 millioner poeng.

Ryktes at jeg har lyst til at du skal utdype hvor du fikk dette fra??!? :forvirra::forvirra:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Tja, det spørs hvordan man definerer sannheten det! Om man ser det fra min håpløse virkelighetsforståelse vil dere forsvinne på en eller annen måte uansett. Det er bare et tidsspørsmål før byene deres bytter eier. La oss se på fakta, jeg liker fakta.

Ja, jeg liker fakta som handler om meg:

Når jeg sluttet hadde den nest største stammen 100 millioner. Det var for ca 8 måneder siden, dvs at på 8 måneder har V4 gått fra å ha 2 store stammer (Som merkelig nok gikk til krig mot hverandre, håpløst) SDDN og 7BULLS. Nå er det bare 1 stamme igjen som har en mulighet, og den står stille. Hvorfor? Fordi BNP er overlegne på alle mulige måter, hvorfor er dere her enda? Dere har ikke innsett at dere har tapt, prove me wrong, jeg vil gjerne ha mer action.

En annen måte å vinkle det på er, ja, noen kaller det krigsstatistikker:

[SPOIL]Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: GNI

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 6,813
Side 2: 1,590
Forskjell: 5,223

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 62,389,484
Side 2: 14,999,871
Forskjell: 47,389,613

chart

[/SPOIL]

Dere har altså tapt helt utrolige 5000 byer +, noe som er helt sykt dårlig. Altså, nå sitter dere sikkert å tenker at han her er veldig høy i hatten og digger seg selv osv osv, ja det gjør han, men seriøst.. Hadde jeg vært dere hadde jeg gitt opp, eller så kan dere dra fingen ut.

Som et siste nådestøt i dette veldig kritiserende og GNI fiendtlige innlegge vil jeg avslutte med.. Ja, du gjettet riktig, mer statistikk:

Adelsvinnere
1 BNP 1049 byer
2 GNI 49 byer

Adelstapere
1 GNI 294 byer
2 BNP 194 byer

Totalt på Verden 4 awesome liste
1 BNP 853 byer i pluss! Helt sykt bra jobbet. Desverre er det bare en stamme som har plass på denne listen.

Totalt på Verden 4 sin "ikke så awesome liste."
1 GNI 207 byer i minus.

Konklusjon
GNI har 100 millioner ca, og i løpet av 7 dager så har diferasnen mellom GNI og BNP økt med over 1000 byer. Takk for meg. (whew)

Ryktes at jeg har vondt i fingrene, ja dette er jo ryktebørsen.
 
Sist redigert:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Siden jeg ikke har fått noe svar antar jeg at du er enig med meg i hvor uduglige dere er(hug)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at GeirS78 med Mikkel og Are troner øverst på ODA listen for spillere, med en vekst på 144 millioner ODA på 4 uker!

Gratulerer så mye, imponerende arbeid!


[SPOIL]Psst! Det ryktes også at Mikkel poserte på følgende vis når han fikk vite resultatet:

lol-cats_gheck-out-my-guns.jpg
[/SPOIL]


[SPOIL]Psst psst! Følgende reaksjon ble observert av Henry001 når han ble sparket ned fra tronen:

curse-you-villain-lol-cat-lolcats-epiclosers.jpg
[/SPOIL]
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ryktes at moralen i GNI er på et bunnpunkt, og at selv de sterkeste spillerne sliter kraftig med å demme opp for BNP. Sies også at det er mange spillere som har gitt opp, men at dem fortsatt logger inn et par ganger bare for å se kontoen sin rasert av ivrige BNP'ere.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, dere har i ihvertfall fortjent seieren da, det er det lite tvil om. (nod)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ryktes at moralen i GNI er på et bunnpunkt, og at selv de sterkeste spillerne sliter kraftig med å demme opp for BNP. Sies også at det er mange spillere som har gitt opp, men at dem fortsatt logger inn et par ganger bare for å se kontoen sin rasert av ivrige BNP'ere.

Moralen er nok ikke helt nede. Og det er en del som sliter, ja. Men som sagt kan vi slå tilbake.
 

DeletedUser

Guest
jaså

the-bird, du liker drittkasting? djeez hvorfor skal vi gi opp eller slutte? vi har ingen grunn til det, skjerp deg og spill spillet.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
sunny4000: Takk, setter pris på det :)

Andreas55: Dere kan, men det er lite som tyder på det :rolleye:

White - Shadow: Jeg spiller spillet. Kan ikke si dere gjør det samme :wink:

[SPOIL]Side 1:
Spillere: jks6
Side 2:
Stammer: GNI

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 0
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 132,965
Side 2: 0
Forskjell: 132,965

chart
[/SPOIL]

[SPOIL]Side 1:
Spillere: jks6
Side 2:
Stammer: GNI

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 643
Side 2: 104
Forskjell: 539

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 6,058,698
Side 2: 985,354
Forskjell: 5,073,344

chart
[/SPOIL]

Btw er ikke drittkasting, men det kalles forsøk på å provosere motstanderen til bedre innsats. Dere har hvert fall kommet ut av GNI skapet og svart på innlegget mitt så noen tegn på liv er det fra dere da :tunge:
 
Topp