Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Kudos for den statsen der :) (selv om jeg ikke liker den...)


Men SDDN kommer vel tilbakers vil jeg tro. Går vel i bølger dette.

Det kommer nok til å ta en god stund. Det er nok senket mur ned til 0 og smier/gårder noen hakk i 100- 200 byer i dag.. Eneste de sender på meg er vel av og til ett par speiderangrep som de ikke oppfølger.. Henningr1 prøver ihvertfall å readle så det skal han ha creds for ;)
 

DeletedUser

Guest
Seff husker vi deg :)
Spiller du på hyper kontoen, eller har du tatt over en annen?
 

DeletedUser

Guest
Høres bra ut Hyper, der har du en kjekk konto å leke med :)
Ønsker deg lykke til i ditt comeback, og knus forsiktigt ;) hehe
 

DeletedUser

Guest
Hyperemme og sNosen, ble ikke overrasket for å si det sånn :p

Menmen, skulle likt å se mer fra den fronten, akkurat nå er det litt dødt, iaf for min del.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at flere i ÆRE gjorde noe lite ÆREfullt da de forlot stammen og lagde sin egen :)
 

DeletedUser

Guest
Hva er poenget med å vere i en stamme der det ikke eksisterer en aktiv ledelse? Da er det bedre å fyre i gang noe ordentlig i stede for;)
 

DeletedUser

Guest
Spennende å se hvor denne "nye" stammen går videre, hva planene er etc.. ;)

PS: Var ikke hubble endel av den forrige ledelsen? Ser han er hos dere nå..
 

DeletedUser

Guest
Spennende å se hvor denne "nye" stammen går videre, hva planene er etc.. ;)

PS: Var ikke hubble endel av den forrige ledelsen? Ser han er hos dere nå..

Jeg vil ikke forventet for mye forandringer. Ny stamme, samme gamle spillerene (minus et par stk). Dette har skjedd gang på gang oppi nord siden NWe gikk under. Hvis det er skal nevnes noen forandring etter stammebyttene så er det heller negativt enn positivt.
 

DeletedUser

Guest
Samma ulla dette her. Ser ikke hvordan dette gjør noen særlig forandring, bortsett fra at EASY føyer til enda en stamme på den relativt lange fiendelista si :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Så lang kan den listen ikke være :p
Foruten ingen byer / små byer Øst som dekker 40% av Easy sin "totale front", så sperrer Varg hele 40% (kanskje mer) av totale fronten i Vest og Sør (sammen med 3% Capes grenses i Sør)

Så da er det ca 17% av hele deres grenser å krige på, som går dermed til Ære og nye G/H/B ;)
(Jeg regner såklart ikke småspillere og småstammer med i dette, da slike spillere og stammer kan ikke kalles motstand for en av de beste stammene i V4 ;) )

Kart

Må være ganske kjedelig å krige mot så lite og så smått, eller? ;) :p :D
 

DeletedUser

Guest
Snakka ikke om hvor stor fronten var, bare hvor mange stammer som er på den lista.. :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke forventet for mye forandringer. Ny stamme, samme gamle spillerene (minus et par stk). Dette har skjedd gang på gang oppi nord siden NWe gikk under. Hvis det er skal nevnes noen forandring etter stammebyttene så er det heller negativt enn positivt.

Du tar litt feil her Nolaw ;)

Ny stamme, samme gamle kontoer, men med nye spillere på dem ;)

Det skjer ting i Nord-Vest som endre mye på måten å krige på, noe ein del av oss har lært i Varg :)

Nå har vi samlet gjengen sammen igjen, men på den andre siden av krigen!! Vaktsjef, Bridgemaster, Ullizz og Eboen/Lord Rahl koser seg nå fremmover med Varg og Easy byer ;)

Vi hilser alle kjente, Takk for sist!
 
Topp