Ryktebørsen

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
det ryktes at Zagzag ikke har særlig til tropper og er lett å nuke :)
Det samme gjelder th3-n1664 i enkelte byer ;)
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
det ryktes at Zagzag ikke har særlig til tropper og er lett å nuke :)
Det samme gjelder th3-n1664 i enkelte byer ;)

hehe... med de angrepe du sendte burde du være glad for at jeg ikke hadde tropper i de byne du angrep...
Og ett lite tips; Bygg ram... ;)
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
hehe... med de angrepe du sendte burde du være glad for at jeg ikke hadde tropper i de byne du angrep...
Og ett lite tips; Bygg ram... ;)

Sendte ikke fule nuks fordi vi hadde ordre om og bare sende alt vi hadde til det og det tidspunktet :p
 

DeletedUser

Guest
snivy, du vet vi kan ta deg ut på en dag om vi vil sant? eneste som hindrer oss er at vi prioriterer andre atm
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fint får meg :D:D <3
Skal ta dere til slutt ;)
Bare gi meg 30 mil og 10000 landsbyer så er dere minne ;)

10.000 byer på 3.000 poeng?? du kommer jo ikke akkurat så langt med det heller da... :confused:

Men kan du ikke heller bygge opp byene dine istedefor å tulle bort resursene på å lage tropper som kræsjer mot murene min??
For det er utrolig kjedelig og adle byer på under 5K og du vinner jo ikke noe med å sende 12 angrep som dette;

Angriper: vasper
Opprinnelse: ***/***

Antall: 0 0 1294 0 0 340 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 0 1294 0 0 340 0 0 0 0 0 0

Men du kan umulig ha mer tropper nå?? så tror du at du kunne latt være å angrepet meg mer?? er så skummelt :eek:
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
10.000 byer på 3.000 poeng?? du kommer jo ikke akkurat så langt med det heller da... :confused:

Men kan du ikke heller bygge opp byene dine istedefor å tulle bort resursene på å lage tropper som kræsjer mot murene min??
For det er utrolig kjedelig og adle byer på under 5K og du vinner jo ikke noe med å sende 12 angrep som dette;

Angriper: vasper
Opprinnelse: ***/***

Antall: 0 0 1294 0 0 340 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 0 1294 0 0 340 0 0 0 0 0 0

Men du kan umulig ha mer tropper nå?? så tror du at du kunne latt være å angrepet meg mer?? er så skummelt :eek:

Må angripe deg skjønner du vel (?)
Må få inn noen angrep før PMS vinner ;)
 

Zagzag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må angripe deg skjønner du vel (?)
Må få inn noen angrep før PMS vinner ;)

Vi er fiender, så seff må du angripe meg... hehe :p men enkelte ville kanskje ha bygd seg litt mer opp før de angrep...
Og du er jo ikke akkurat en av de mest prioriterte, så hadde jo hatt sjansen til å få deg mer tropper før du angrep...
For da ville du jo ha gjort mer skade også...
Prøver liksom bare å være snill her... gi deg litt tid til å bygge deg litt mer opp sånn at du kan gjøre mer skade liksom :eek:
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg er vel alltid minst prioritert :p
Men må angripe deg ;)
Fordi da får jeg snart sånn finn medalje <3:D:D :p
 
Topp