Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes at det er noen spillere igjen i nord som ikke gir seg, og at jeg er imponert over de :grin:
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det ryktes at jeg var og så på medaljene mine og fant ut at jeg har erobret 31 landsbyer :eeek:
Og jeg er fortsatt sint på meg selv får å ikke klare målet mit: 100.000 jeg fikk 93.531 :crybaby:
 

Jack14

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du har jo ikke greid å ta tilbake Gorgothum ennå.. Tror du har sløst bort mange halve nukes med adels der :/

Tja, om du syns det var mange nukes så har ikke du fått mye motstand :)



Ryktes at PMS fortsatt bruker sin feige taktikk og lar flere spillere på mange mill poeng sende nukes med mål om å ødelegge smie.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tja, om du syns det var mange nukes så har ikke du fått mye motstand :)



Ryktes at PMS fortsatt bruker sin feige taktikk og lar flere spillere på mange mill poeng sende nukes med mål om å ødelegge smie.


Feigt? Du er en av de få spillerne igjen på v5 som ikke er i PMS, ser ikke det i nærheten av feigt at mange spillere fra PMS nuker deg.
 

Jack14

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ja, det er feigt! Når 5 spillere, der alle er mellom 4-10 millioner poeng angriper en spiller på 1 mill så er det et klart tegn på feighet. Når dere ikke lar en spiller ta seg av meg, men trenger en haug til så er jo det ikke mye ære i det... Men så er ikke PMS kjent for ære heller da :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det kalles samarbeid, kall det hva du vil, er ikke vits å drøye med å vinn v5. Bare fordi at du sutrer over å bli angrepet av flere.
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jack.. Du har vel sikkert skjønt at jeg ikke har 200 nukes oppi nord enda (wasntme)

Normalt med sammarbeid.. De fleste stammer bruker jo den taktikken :)

Støtter Super Lol. (nod)
 

Jack14

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Samarbeid... Sånn som da PMS sviktet -NB- og merget med BERM? :)

Samarbeid eller ikke, verdenen er ikke over ennå
 
Topp