Ryktebørsen

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
rett

Fant forresten noen logger nå :) Der blir begrepet MERGE brukt fra deres side, utav respekt for de involverte parter ønsker jeg ikke å gå ut med disse loggene. Men da vet du hvertfall at jeg sitter her med masse flott logger der det snakkes sammen om Merge, mens du på en annen side sitter å nekter, åsså har vi resten av BERM styret som igjen sitter der uten å vite noen ting :eek:

Bare det at du ikke er i stand for å stå for dine egne valg er i mine øyne et tegn på dårlige leder egenskaper og forsterker enda mer mitt syn på at det å plassere deg som dårligste leder var mer en rett :)
 

DeletedUser

Guest
Vi skal ikke starte å diskutere hvem som kom først av høna og egget også da?:rolleyes:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fakta er vel den at jeg aldri har nevnt merge i denne sammenhengen og at det ja aldri har noe snakk om fra vår side.

Det var Remi som kontakta oss og det gjaldt i utgangspunktet KUN om en overgang av han til oss. Som senere ble "oppgradert" til at muligens en eller to andre skulle få bli med. Noe mer enn det har det ALDRI vært ifra min side (punktum).
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
lyver

Så du beskylder da dine med ledere i å lyve da ? :) For som sakt, jeg sitter på logger der personer fra deres side bruker ordet MERGE.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
ærlig

Men du er vell alltid ærlig du espen ? Akkurat som da du prøvde å få Death til å merge inn i BERM :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
personangrep

Dere ? så langt er det vell bare meg ? o_O

Forsåvitt espen som tar det opp, da føler jeg at jeg har rett til å kreve svar når han sier det jeg sier ikke er sant, selvom jeg sitter med logger fra BERM medlemmer som sier noe annet (?)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Personangrep?

Sannheten er vel at Espen og Myh snakka med PMS om en merg med de, og det før resten av ledelsen fikk vite om det. Etter det jeg har sett ble resten av ledelsen litt sjokkerte i starten, men ble med det på det etter hvert. Da -NB- konfronterte BERM med dette var det ingen som turte å stå frem å si noe som helst før det allerede var klart at -NB- valgte en annen vei, altså å alliere seg med PMS i stedet. Resten av ledelsen i BERM skyldte på at de ikke visste noe, og når de først visste så skjønte de ikke hvorfor Brann gjorde som han gjorde og var helt i mot. Da Brann vendte tilbake fikk som regel pipa en annen lyd og det ble spilt på at merg med PMS aldri var intensjonen (selv om det selvfølgelig var veldig hemmelig, og -NB- måtte ikke få vite om dette..) Flere av de som tidligere mente at dette var Brann og Myh sin greie alene stod ikke like mye for dette etter at Brann kom tilbake. Nå spiller BERM litt halvhjerta uskyldig, men innerst inne vet de at de hadde planer om å backstabbe -NB-, men planen ble bare litt spolert.

Enkelt og greit.
 

DeletedUser

Guest
Fakta er at PMS kom til BERM med et tilbud om merge. Det var i utgangspunktet bare en spiller som skulle komme over, så ble det et par spillere som skulle over, deriblandt en leder i PMS. Men så bestemte han seg for at han ville ha med så mange som mulig, og dermed ville det blitt svært nær en merge. Dette måtte selfølgelig ledelsen i BERM stemme over, og avgjørelsen ble tatt om at vi absolutt ikke ville backstabbe NB ved å merge å gå til krig. Et par spillere var greit, men på ingen måte en merge.

Espen har aldri nevnt merge for PMS, så skypeloggene dere refererer til er vel med myh? Hun måtte selfølgelig diskutere merge tilbudet fra PMS mens det ble stemt over i ledelsen hos BERM, i og med at det var det eneste som var aktuelt fra PMS sin side på det tidspunktet. Men dette ble avslått pga at vi ikke var interesserte i å backstabbe en nær alliert. Så her har NB rett og slett blitt grundig lurt av PMS til å tro at BERM ville merge med PMS, noe som ødela en god og trygg allianse:(
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Greia er vel den at PMS benytta det at jeg var borte og ikke hadde fått snakka med resten av BERM ledelsen. Så de overbeviste enkelte i BERM ledelsen om at det var merge jeg og de hadde snakka om. Noe som dere da også har gått 5 på. Men for all del, noen har det å bruke skitne triks foran vennskap.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
espen

Kjøper det ikke et sekund. Greit at det kansje var Myh som har stått for noe av snakkingen. Skal vi da skylde alt på myh ? :) Tror nokk det er Espen som igjen har sitti og trukket i trådene her ja :) Men ønsker dere å legge all skylden over på andre, inkludert myh så får dere selv stå for det :)

At espen spiller på uærlige måter er det uansett ingen tvil om, måten du behandlet BERM - Death saken på var hvertfall langt fre rederlig :) Og at Espen har trukket i tråder hos myh i denne sammenhengen tviler jeg ikke på.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kjøper det ikke et sekund. Greit at det kansje var Myh som har stått for noe av snakkingen. Skal vi da skylde alt på myh ? :) Tror nokk det er Espen som igjen har sitti og trukket i trådene her ja :) Men ønsker dere å legge all skylden over på andre, inkludert myh så får dere selv stå for det :)

Hvis det er det du får ut av posten tror jeg du bør øve på leseforståelsen din.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Espen har aldri nevnt merge for PMS, så skypeloggene dere refererer til er vel med myh? Hun måtte selfølgelig diskutere merge tilbudet fra PMS mens det ble stemt over i ledelsen hos BERM, i og med at det var det eneste som var aktuelt fra PMS sin side på det tidspunktet. Men dette ble avslått pga at vi ikke var interesserte i å backstabbe en nær alliert. Så her har NB rett og slett blitt grundig lurt av PMS til å tro at BERM ville merge med PMS, noe som ødela en god og trygg allianse:(

ønsker du å belyse meg hva du da mener ? :)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
På tide med et rykte da! Litt lenge siden nå..

Vel, I'm back. Veldig rart å være tilbake etter et halvt år uten TW og i et annet land enn lille norge. Uansett, jeg er tilbake på v5 og er klar for å daske litt rumpe!

Men som ryktene tilsier så er det nok ikke sikkert at det blir så lett fordi TW har brått forandra seg veldig mye mens jeg har vært borte. Forholdet vi hadde sammen er ikke det samme lenger, så jeg er fryktelig confused..

Jeg vil takke til alle som har tatt meg tilbake med gode smil. Og takk for at dere faktisk har giddi å savna meg <3

Så ryktet blir vel bekrefta nå i samma post :p


(PS. Det her ble kanskje ikke noe rykte, jaja mensan whatever....)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nei fytti katta, her går jeg ut for å kjøpe meg litt fredags is og en uendelig mengde med halspastiller. Så kommer jeg tilbake til dette? Ikke bare fornærmer du mine lese kunskaper (Som faktiskt er mer en bra nokk, da jeg har ligget blant de beste i landet på lansdekkende lesetester i alle år) Men du er atpåtill så uhøflig at du ikke engang gidder å forklare hva du egentlig mener? En diskusjon er jo avhengi av at motparten faktisk forstår det du prøver å få frem!? For meg virker det da som du ikke har noen tro på at dine agrumenter er gode nokk til å vinne en diskusjon og at du heller prøver å angripe mine lese kunskaper og på den måten sikte diskusjonen over på et annet tema hvor du da tror du har muligheten til å dysse ned disse anklagende angående din leder.

Og det espen sier at PMS overbeviste ledelsen i BERM om at dere tidligere hadde snakket om MERG uten at dere hadde det? er for meg latterlig, og jeg tror du glemmer det at jeg enda ikke har sletta loggene mine. Jeg har tillogmed en logg der en i BERM ledelsen sier at DU har holt ting sjult for resten av ledelsen...

Jeg har også en annen der det sies at resten av BERM ledelsen ble informert idag, og da ble det full baluba innad i BERM. Du viste MEGET godt hva som foregikk, det gjordet ikke resten av ledelsen ? :) Eller har de også bare løyet til -NB- ? Eller det er vell bare kansje dem? og kun du som spiller med åpne kort her? JA det må det vell være, Espen har vell aldri vært uærlig. All hail the mighty Espen!

Men så Arcon :) Da du ikke sitter på live kontoen men sitter i ledelsen, når ble du så informert angående hva som ble planlakt? Å ikke si du aldri ble de da jeg har snakket med FLERE! MERK FLERE! som selv insinuerte til at BERM kom til å backstabbe -NB- (De trodde vell og merke at jeg ikke viste noe om hva som skulle skje) De fleste virket vell og merke meget motvillig mot det som skulle skje, men virket på samtlige som at planen fortsatt sto ved like :)


Men nå kommer vell Espen og siterer forskjellige deler av innlegget mitt og kommer med nonsens utalelser og ror den lille søte båten sin så langt ut i Bergens fjorden sin som han klarer å komme uten å svare konkret på noensomhelst ting :)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
det rykes at jeg regelrett driter i hva, eller hvem, som var grunnen til bruddet mellom BERM og -NB-. men det som derimot er fakta er at vi faktisk har fått det morsomere en på lenge her i V5.
nå kriges og bombes det på alle plan. propagandaen flyter fritt mellom stammene og alle er hjerterørende uenige i alt som kan diskuteres.
og vet dere hva? jeg liker det slik. jeg synes faktisk talt at det er gøy å spille igjen. jeg var faktisk en stund lei hele greia da alt gikk på autopiloten. men nå er det atter morsomt å spille igjen.
(nå er det sikkert ikke alle som synes det er like givende, siden de har dagene fulle med å tage inc. og de som etterhvert oppdager at dualkontoer var mye smartere FØR de fikk dualer på kontoen).
 
Topp