Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Varanior: Det hjelper ikke å ligge i toppen på lesetester, når det er virkeligheten som teller;)

Akkurat når jeg ble informert husker jeg ikke, men det var på samme tid som resten av ledelsen. Og da ble vi informert om at et par stykker skulle komme over, blandt annet jeeeright som er i pms ledelsen. Myh hadde hatt god kontakt med han, så hu snakket med han på skype litt rundt hvordan og når dette skulle foregå. Da kom det fram at PMS gjerne ville merge isteden og dette informerte myh resten av ledelsen om. Vi diskuterte litt fordeler og ulemper og satt opp en avstemning der det med klart flertall ble bestemt at vi ikke ville backstabbe NB.

Men pms gikk jo til nb med bare deler av skypeloggene som lurte nb til å tro at det var berm som ville merge med pms, når sannheten var det motsatte.
 
Sist redigert av en moderator:

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er da egentlig sant det Knallis sier..

Who cares? Det må jo være mye morroere nå som det er krig på alle kanter. Selvom min konto har fått slite litt og sunket en del. Men det er jo det som er hele greia.. Må innrømme at det skal bli tøft å komme tilbake midt i en krig, men samtidig så er det det jeg elsker mest med hele spillet. (ganske obvious egentlig).

Altså, krig med alle stammer ville nok ikke vært unngått uansett slik som jeg ser det. Så gjort er gjort og morro skal det bli fremover! :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Så det du nå sier er at dere ble informert FØR Granpa etterlyste informasjon om hva dere planla? Men dere unlot alikevell å svare når han konfronterte berm med at vi viste hva som skjedde. Vi ga dere tid til å faktisk forklare dere, eneste svaret som kom var et tulle svar fra Mikkel. Det du sier henger for meg ikke på greip.


Når du ikke vet datoer, så er jeg så flink at jeg vet datoer. Den 5 Mars ble dere informert. den 10'ne eller 9'ne ble dere konfrontert med at dere planlegger å backstabbe oss. Unskyldningen deres på hvorfor dere ikke svarte var at dere ikke viste noe? Men dere skal ha blitt flere dager i forveien, men må alikevell vente på at Espen skal komme tilbake å forklare hva som skal gjøres ? Og JO dere ble informert om at det var MERGE det var snakkom! Du kan sitte å nekte så lenge at du selv tror på det, men jeg har snakket med både PMS, og BERM spillere. Og får samme versjon fra begge parter :)

Men du sier også at dere stemte over at dere ikke vill backstabbe oss ? Så flott da :) Men hvorfor var det da ingen som gadd å svare Granpa når dere ble konfrontert ? Vet nemmelig ganske godt at han konfronterte dere ETTER dere ble informert.

Men vi kan kalle en Spade for en Gaffel om det er du vill, bottom line blir uansett hvordan du vrir å vender på det at dersom Espen ikke er så uærlig som jeg ønsker å ha det til, så er det dere andre :)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg må legge til en ting da som ikke har peiling på hva som har skjedd. Jeg dømmer ingen, jeg begynner med nye blanke ark. Skjer det noe spesielt etter at jeg har satt meg inn i spillet og forum igjen, vel da kan det bli andre boller ofc.

Uansett hva jeg prøver å komme frem til her, så er det vel egentlig bare å embrace hele saken og tenke på at dette er og vil bli en morsom krig.. :)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ja du hadde jo drita flax med tia å komme tilbake på, Point. ikke det at jeg skal skryte på meg noe som helst, men Granpa er jo ingen enkel fisker å dribble. (selv om han egentlig er det da. en enkel fisker :D herre! hvor tar jeg det fra? jeg bare har det, jeg bare har det. jeg bobbler over av gullkorn nå)
 

DeletedUser

Guest
Granpa etterlyste vel ikke akkurat informasjon. Han gikk delvis til personangrep på berm ledelsen, samtidig som han allerede var sikker på at vi hadde backstabbet dere, noe som ikke var tilfelle.
Grunnen til at dere ikke fikk svar er jo enkel, espen sa han skulle gjøre det, men hadde diverse nettproblemer som hindret dette.

Jeg vet ikke hva du/dere har fått i svar av diverse berm ledere, og heller ikke hvilke datoer. Men hvis dere har fått svaret at vi ikke visste, så var vel det nettopp fordi vi ikke visste. Sier seg vel egentlig selv.
En avstemning ble satt opp, alle i ledelsen skulle stemme og dette gikk over noen dager, men som sagt ble en backstabb kraftig nedstemt.

Du skriver at du har snakket med både pms og berm spillere og får samme versjon av alle. Da lurer jeg på hvordan du kan få en versjon ut av berm spillere som er intetanene om en merge som ikke skal skje?

Siden du er så sikker på at vi ble informert om at det var en merge espen planla med PMS kan du vel bare legge fram bevis? Jeg er helt sikker på at grunnen til at det ikke er lagt ut her alt, er at det ikke finnes, men du kan gjerne motbevise det:)

Forresten har jeg ingen grunn til å lyve om dette, jeg er jo den som tjener mest på en NB krig;)
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
personangrep

Nå spammes det heftig i Berm - Nb chatten her så har ikke tid til å bruke lang tid på dette :D Tar det senere ! :D

men dere bruker ordet person angrep utrolig mye synes jeg, må jeg ut å finne definisjoner av det ordet også ?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
DE holder aldri kjeft de der berm og nb spillerne :eek:


Lurer en smule på hvorfor Espen måtte svare på dette, dersom det bare var en slik liten bagatell som en rekrutering av 1-3 spillere det var snakk om. Da burde jo samtlige i BERM ledelsen være i stand til å besverare det ?

Og samtalene kan du desverre ikke få nei :O Noen fordi eierne ikke ønsker at de skal bli lagt ut (Av og til er jeg for snill og respekterer deres ønsker) Og andre fordi jeg selv ikke har lagret dem da jeg ikke ser poenget med å ta vare på logger i hytt og pine vær :D

Tilbake til disse versjonene jeg får fra begge parter er noe av dette hentet fra etter 11 mars :) Da er det 6 dager etter de ble informert da :)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Kan vel ikke kalles person angrep,når jeg stilte spørsmålet til hele ledelsen.
Setter også spørsmåltegn,til ordet ledelse,når ingen tør svare på nesten tre dager.
Virker på meg som om det var bare Brann i ledelsen der da,ettersom dere andre ikke kunne svare.
Hvis det var tilfelle,så kan man vel kalle det ett personangrep også:)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kjøper det ikke et sekund. Greit at det kansje var Myh som har stått for noe av snakkingen. Skal vi da skylde alt på myh ? :) Tror nokk det er Espen som igjen har sitti og trukket i trådene her ja :) Men ønsker dere å legge all skylden over på andre, inkludert myh så får dere selv stå for det :)

At espen spiller på uærlige måter er det uansett ingen tvil om, måten du behandlet BERM - Death saken på var hvertfall langt fre rederlig :) Og at Espen har trukket i tråder hos myh i denne sammenhengen tviler jeg ikke på.

At du utgir meg som uærlig når det er PMS som har vært det er jo kun ditt eget valg. At du/dere velger å tro og spille med dem er også deres egen sak. Det får dere ta på dere selv. Jeg ønsker ihvertfall ikke å spille med dem. Så er den saken klinkende klart.

Og ja, kan du fortelle meg om denne Death saken? Hva som ble gjort så himlande gale der?

Nei fytti katta, her går jeg ut for å kjøpe meg litt fredags is og en uendelig mengde med halspastiller. Så kommer jeg tilbake til dette? Ikke bare fornærmer du mine lese kunskaper (Som faktiskt er mer en bra nokk, da jeg har ligget blant de beste i landet på lansdekkende lesetester i alle år) Men du er atpåtill så uhøflig at du ikke engang gidder å forklare hva du egentlig mener? En diskusjon er jo avhengi av at motparten faktisk forstår det du prøver å få frem!? For meg virker det da som du ikke har noen tro på at dine agrumenter er gode nokk til å vinne en diskusjon og at du heller prøver å angripe mine lese kunskaper og på den måten sikte diskusjonen over på et annet tema hvor du da tror du har muligheten til å dysse ned disse anklagende angående din leder.

Og det espen sier at PMS overbeviste ledelsen i BERM om at dere tidligere hadde snakket om MERG uten at dere hadde det? er for meg latterlig, og jeg tror du glemmer det at jeg enda ikke har sletta loggene mine. Jeg har tillogmed en logg der en i BERM ledelsen sier at DU har holt ting sjult for resten av ledelsen...

Jeg har også en annen der det sies at resten av BERM ledelsen ble informert idag, og da ble det full baluba innad i BERM. Du viste MEGET godt hva som foregikk, det gjordet ikke resten av ledelsen ? :) Eller har de også bare løyet til -NB- ? Eller det er vell bare kansje dem? og kun du som spiller med åpne kort her? JA det må det vell være, Espen har vell aldri vært uærlig. All hail the mighty Espen!

Men så Arcon :) Da du ikke sitter på live kontoen men sitter i ledelsen, når ble du så informert angående hva som ble planlakt? Å ikke si du aldri ble de da jeg har snakket med FLERE! MERK FLERE! som selv insinuerte til at BERM kom til å backstabbe -NB- (De trodde vell og merke at jeg ikke viste noe om hva som skulle skje) De fleste virket vell og merke meget motvillig mot det som skulle skje, men virket på samtlige som at planen fortsatt sto ved like :)


Men nå kommer vell Espen og siterer forskjellige deler av innlegget mitt og kommer med nonsens utalelser og ror den lille søte båten sin så langt ut i Bergens fjorden sin som han klarer å komme uten å svare konkret på noensomhelst ting :)

og hey, du må faktisk bare være stokk dum du. Jada, gi meg en ifraction for det. Det er verdt det!

Om du mener jeg er latterlig, så skal du få lov til det. For jeg mener ihvertfall at det pisset du kommer med her er latterlig, da du er bare en av den store gjengen som har blitt fortalt og overbevist om den feile storyen.

Ja jeg holdt det skjult i starten at jeg hadde snakkeri med Remi, da jeg ønsket at det skulle komme som en overraskelse for resten av ledelsen.

Og når har jeg ikke vært ærlig her i v5? May you please point that out for me? For ser ikke helt hvor du prøver å lurke deg her hen?

Så det du nå sier er at dere ble informert FØR Granpa etterlyste informasjon om hva dere planla? Men dere unlot alikevell å svare når han konfronterte berm med at vi viste hva som skjedde. Vi ga dere tid til å faktisk forklare dere, eneste svaret som kom var et tulle svar fra Mikkel. Det du sier henger for meg ikke på greip.


Når du ikke vet datoer, så er jeg så flink at jeg vet datoer. Den 5 Mars ble dere informert. den 10'ne eller 9'ne ble dere konfrontert med at dere planlegger å backstabbe oss. Unskyldningen deres på hvorfor dere ikke svarte var at dere ikke viste noe? Men dere skal ha blitt flere dager i forveien, men må alikevell vente på at Espen skal komme tilbake å forklare hva som skal gjøres ? Og JO dere ble informert om at det var MERGE det var snakkom! Du kan sitte å nekte så lenge at du selv tror på det, men jeg har snakket med både PMS, og BERM spillere. Og får samme versjon fra begge parter :)

Men du sier også at dere stemte over at dere ikke vill backstabbe oss ? Så flott da :) Men hvorfor var det da ingen som gadd å svare Granpa når dere ble konfrontert ? Vet nemmelig ganske godt at han konfronterte dere ETTER dere ble informert.

Men vi kan kalle en Spade for en Gaffel om det er du vill, bottom line blir uansett hvordan du vrir å vender på det at dersom Espen ikke er så uærlig som jeg ønsker å ha det til, så er det dere andre :)

De ble ikke innformert før granpa posta nei, og jeg mista også alt av nettet i disse dagene det gjaldt. Greide vell å logge meg inn i et lite halvminutt om gangen når jeg prøvde (på en time) så da var det ganske vanskelig å få sagt ifra i det hele tatt. Jeg skrev faktisk også et svar til granpa, men fikk aldri posta det, da nettet mitt bare streifa ut hele tiden...

Og nei, de ble ikke innformert ifra meg. Og ja, jeg sa jeg skulle svare posten, derfor ble den ikke besvart ifra noen andre.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Angående Death skaen så ble alle lovt gull og grønne skoger :) Jeg begynte vell og merke med en gang jeg viste du ønsket å ha oss inn i berm å smiske med NB for å komme inn der. Men tilbake til poenget, så lovde du oss gull og grønne skoger, men plutselig ville du ikke ha alle medlemmene alikevell ville du vell ? :) Var vist bare et fåtall ? :) var HVERTFALL ikke alle slik du lovet :) Ikke det at jeg er missfornøyd med at du ikke ønsket meg inn til BERM da jeg hele tiden jobbet for at vi heller skulle til NB :) Så jeg fikk det jo som jeg ville.


Videre : SCAAR ! HAN KALLER MEG DUM!!!!!!!! utrolig såret og forferdet :eek:


Og må jeg virkelig gjenta meg selv ? BERM ledelsen ble informert den 5 mars. Granpa konfronterte dem på en onsdag eller torsdag, og uten å sjekke i kalenderen så vet jeg meget godt at den 5 mars er en lørdag. Da har dem etter min regning hvertfall 3 hele dager hvor de har vært klar over det :eek: Dette er hvertfall ifølge BERM ledelsen :) men nå virker jo den meget splittet allerede da så ;)

Og at du mister nettet må vell være den dummeste unskyldningen jeg noen sinne har hørt ! Helt greit at du mister nettet, men da lurer jeg på hvorfor ingen faktiskt gir beskjed om at de faktiskt ikke får tak i deg da det opprinnelig var du som skulle svare? Da vi etterlyste svar flere ganger, og alt vi fikk var et tulle svar på mikkel. Og vi fikk vel noen pm's den 11 mars altså samme dag som vi brøt aliansen med berm.

Når de ser at du ikke svarer, og vi etterlyser svar så brude 1 de enten tatt ansvar selv eller 2 informert oss hvertfall om at du skulle svare men at de ikke fikk tak i deg. Men det forble bare med det tulle svaret til mikkel... Lukter muffins hele greia.


Men jeg synes det er flott at du mener jeg har blitt forurenset av PMS snakk og sitter med feil side av storyen :) Da det meste er hentet ut ifra insinuasjoner som har kommet fra BERM spillere og ledere. og så blitt bygget opp av sitater. Fra nettop BERM.



Og btw - Viste jo at du kom til å sitere som en gal o_O Lurer sånn helt genuint på hvorfor alle på .no er så besatt av dette med sitering? Jeg pleier sjeldent sitere personer jeg diskuterer med IRL hvertfall o_O forstår ikke hvorfor det skal være nødvendig her :eek: Men det har vell blitt tatt opp på generel forumet, og jeg får vell holde diskusjonen angående det temaet akkurat der :D
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
det rykes at jeg regelrett driter i hva, eller hvem, som var grunnen til bruddet mellom BERM og -NB-. men det som derimot er fakta er at vi faktisk har fått det morsomere en på lenge her i V5.
nå kriges og bombes det på alle plan. propagandaen flyter fritt mellom stammene og alle er hjerterørende uenige i alt som kan diskuteres.
og vet dere hva? jeg liker det slik. jeg synes faktisk talt at det er gøy å spille igjen. jeg var faktisk en stund lei hele greia da alt gikk på autopiloten. men nå er det atter morsomt å spille igjen.
(nå er det sikkert ikke alle som synes det er like givende, siden de har dagene fulle med å tage inc. og de som etterhvert oppdager at dualkontoer var mye smartere FØR de fikk dualer på kontoen).

Gjort er gjort, sagt er sagt og spist er spist!

Mye hendte som jeg verken liker eller stolt av, og enda mer enn det igjen har blitt vridd på eller misforstått.
Folk som egentlig er helt uskyldige oppi dette har blitt rammet (tildels på personlig plan) og det beklager jeg sterkt. Dette er et spill, og det var aldri mine intensjoner å såre noen med mine egne eller stammen min sine valg og avgjørelser (UNNSKYLD Myh!).
Espen/Brann2006 har lov til å føle seg lurt denne gangen ettersom det som startet som en oppriktig samtale mellom oss etterhvert gikk over til å bli et skuespill fra min side - og han VAR lite aktiv i denne perioden.
Skal det pekes fingre her må det i så fall bli på meg og Espen/Brann2006 som ledere av respektive stammer. Men jeg mener at lite nytt kommer fram her, og dermed er det på tide å legge dette bak oss, og "nyte" krigen som alle parter hevder å vinne!

PS. Setter pris på at ingame-navn brukes på meg ettersom ikke alle vet hva jeg heter IRL.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Varanior: Det hjelper ikke å ligge i toppen på lesetester, når det er virkeligheten som teller;)

Akkurat når jeg ble informert husker jeg ikke, men det var på samme tid som resten av ledelsen. Og da ble vi informert om at et par stykker skulle komme over, blandt annet jeeeright som er i pms ledelsen. Myh hadde hatt god kontakt med han, så hu snakket med han på skype litt rundt hvordan og når dette skulle foregå. Da kom det fram at PMS gjerne ville merge isteden og dette informerte myh resten av ledelsen om. Vi diskuterte litt fordeler og ulemper og satt opp en avstemning der det med klart flertall ble bestemt at vi ikke ville backstabbe NB.

Men pms gikk jo til nb med bare deler av skypeloggene som lurte nb til å tro at det var berm som ville merge med pms, når sannheten var det motsatte.

At dere i det hele tatt hadde nerver til å diskutere fordeler og ulemper etter at -NB- har stilt opp for dere hele veien er usansynllig latterlig. Det er takken vi fikk får?



Ryktes at arcon stemte ja til "mergingen" i følge en i BERM ledelsen :p
 

DeletedUser

Guest
At dere i det hele tatt hadde nerver til å diskutere fordeler og ulemper etter at -NB- har stilt opp for dere hele veien er usansynllig latterlig. Det er takken vi fikk får?

Ryktes at arcon stemte ja til "mergingen" i følge en i BERM ledelsen :p

Det var jo et valg som ville ha forandret hele v5, så selfølgelig måtte vi diskutere det, for så å sette opp en avstemning.
Takken dere fikk var jo at vi var lojale til dere, og hva fikk vi tilbake? En backstabb. (Jeg skylder ikke på nb for at pms klarte å lure dere.)

Det har aldri vært hemmelig at jeg ønsket en krig med dere;) Verden 5 var egentlig litt kjedelig på det tidspunktet, ganske stillestående fronter, men nå er det jo skikkelig krig og v5 har blitt morsomt igjen:)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Verdt å nevne at PMS har tatt kontakt med -NB- anngående sidebytte tidligere, uten at -NB- har vært villig til å gå i forhandlinger med dem. At noen fremdeles mener at -NB- backstabba BERM, og ikke motsatt, er for meg en stooor gåte, men jeg har gitt opp å prøve å overtale folk om det, da enkelte har på rimelig tykke BERM-briller når de uttaler seg.

Og Brann, BERM-ledelsen visste om planene før Granpa skreiv på delt forum. De visste om til og med før det ble noe tema på -NB- sitt egne lederforum, så det du sier der er bare tull.
 

DeletedUser

Guest
Verdt å nevne at PMS har tatt kontakt med -NB- anngående sidebytte tidligere, uten at -NB- har vært villig til å gå i forhandlinger med dem.

Det samme gjelder jo også Berm, mange ganger har vi fått tilbud fra pms om å bytte side, uten at vi har vært interessert i det. Og det var vi ikke nå heller. Men det er nå hvertfall sånn i Berm at en person i Berm ledelsen ikke kan svare på et merge tilbud uten å ha diskutert det med resten av ledelsen. Hvordan dere i NB gjør det får være deres sak.
 

DeletedUser

Guest
Dere må bare forsette og hyle, det er så latterlig pinlig å se på dere prøver å ro dere unna realitetene i saken. Hehehehe , rette folka som føler seg lurt her:D Dere glemmer heilt at dere siden rekrutteringen av l-13 var gjennomført så startet dere på PMS. Dere gikk allerede den gangen kraftig bak ryggen på NB, å ta inn de 10 beste eller 15 beste i pms blir så og si det samme som en merg. Det har dere prøvd på heile veien, så at dere alltid har ønsket en merg er sikkert!! Dette var heller ikke NB informert om!

At dere forsatt etter patetiske berm posten er nesten utrolig, det viser hvor lett dere tok på alliansen med NB i mine øyner. Dritt i NB, vi lyver bare til dem, ingen tror på PMS likevel. Det tenkte dere og forsatte.

Så klart straffet det seg i lengden, dere holdt på så åpnelyst og la så mange logger igjen etter dere at alliansen med NB ville ryke til slutt.


NB kan holde hodet høgt hevet , det står stor respekt ut av måten de har behandlet berm på når de var alliert og etter. Hadde berm gjort det samme så hadde alliansen vart enda, det er eg ikke i tvil om !!

Konklusjon : BERM falt for egent grep, har kun seg selv å takke!!!


Vi har alle logger enda , dere skal være glad de som har dem ikke vil legge dem ut offentlig . Da hadde dere sett passe dumme ut:eek:


Personangrep?

Sannheten er vel at Espen og Myh snakka med PMS om en merg med de, og det før resten av ledelsen fikk vite om det. Etter det jeg har sett ble resten av ledelsen litt sjokkerte i starten, men ble med det på det etter hvert. Da -NB- konfronterte BERM med dette var det ingen som turte å stå frem å si noe som helst før det allerede var klart at -NB- valgte en annen vei, altså å alliere seg med PMS i stedet. Resten av ledelsen i BERM skyldte på at de ikke visste noe, og når de først visste så skjønte de ikke hvorfor Brann gjorde som han gjorde og var helt i mot. Da Brann vendte tilbake fikk som regel pipa en annen lyd og det ble spilt på at merg med PMS aldri var intensjonen (selv om det selvfølgelig var veldig hemmelig, og -NB- måtte ikke få vite om dette..) Flere av de som tidligere mente at dette var Brann og Myh sin greie alene stod ikke like mye for dette etter at Brann kom tilbake. Nå spiller BERM litt halvhjerta uskyldig, men innerst inne vet de at de hadde planer om å backstabbe -NB-, men planen ble bare litt spolert.

Enkelt og greit.

Enkelt og greit ja:)
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det samme gjelder jo også Berm, mange ganger har vi fått tilbud fra pms om å bytte side, uten at vi har vært interessert i det. Og det var vi ikke nå heller. Men det er nå hvertfall sånn i Berm at en person i Berm ledelsen ikke kan svare på et merge tilbud uten å ha diskutert det med resten av ledelsen. Hvordan dere i NB gjør det får være deres sak.

Vel, det har det vel seg sånn at denne personen var hertugen i stammen.. Om Runinter hadde planlagt en merg med PMS og dere hadde fått vite om det, hadde dere reagert sånn da: "Hmmm, vi lar han holde på. Det KAN jo hende at resten av ledelsen i -NB- ikke vet om det!!"

Hele ledelsen i BERM visste om dette før det hele tatt var et tema for -NB- å ta opp internt. Ut i fra loggene virket det også som at det til slutt ble en nokså samlet ledelsen som bestemte seg for å gå videre med mergen. Det var i alle fall slik Myh fremstilte det for PMS.
 

DeletedUser

Guest
Finn en logg der espen nevner merge da. Har ikke sett en eneste av dem selv om dere hevder å ha dem i fleng.

Som sagt før har pms gitt dere logger som har lurt dere til å tro at vi ville merge med pms. Det var faktisk bare jeg i ledelsen som stemte ja til å merge med pms, så ledelsen var enig om å ikke backstabbe dere. Og det er jo nettopp der dere har blitt lurt av pms.
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Virker som at Myh og Espen har prata om dette i forkant i alle fall..

[spoil][05.03.2011 11:21:45 | Redigert 11:22:09] Jeeeeeeright: hva mener dere / styret kommer til å bli resultatet av mergen?
[05.03.2011 11:22:01] Jeeeeeeright: hos oss er det ikke mye tvil om at NB vil gå til frontalangrep!
[05.03.2011 11:23:47] Myh: vi ble enig om at hvis mange nok kommer over, så kommer d til å funke.. men d e jo en stor omveltning, og plutselig e d mange nye som kommer i front..
[05.03.2011 11:23:54] Myh: kor mye vet brage om dette egentlig?
[05.03.2011 11:25:01 | Redigert 11:26:32] Jeeeeeeright: altså... jeg har HELE TIDEN sagt at hvis det var snakk om enkeltstammer ville PMS kunne tatt både dere og NB alene. Jeg mener det ennå, så med Psycho BERM vil de ikke engang skjønne hva som traff dem!
[05.03.2011 11:25:22] Jeeeeeeright: brage vet litt, men har vært VELDIG lite på skype i det siste
[05.03.2011 11:25:40] Jeeeeeeright: men han er med på det som skjer. så mye har jeg fått ut av han
[05.03.2011 11:27:06 | Redigert 11:27:15] Jeeeeeeright: grunnen til at ikke mange av oss har sagt noe er at ingen visste hvem av dere som visste noe som helst
[05.03.2011 11:27:29] Myh: no vet alle i ledelsen
[05.03.2011 11:05:59] Myh: men eg lover deg.. d ble ville tilstander i bermledelsen :p
[05.03.2011 11:06:04] Jeeeeeeright: :D
[05.03.2011 11:06:13] Myh: Svein Eirik = Varanoir08
[05.03.2011 11:06:18] Jeeeeeeright: ah. ok
[05.03.2011 11:06:31] Jeeeeeeright: [5. mars 2011 11:05] Myh:

<<< ville tilstanderVar de ikke informerte?
[05.03.2011 11:07:07] Myh: men alle har jo visst at eg og Espen har holdt noe hemmelig.. så fikk de andre vite litt, blant annet om merge greiene, og da sprakk d for folk :p
[05.03.2011 11:08:57] Jeeeeeeright: ikke alle som var like enige?
[05.03.2011 11:10:11] Myh: nei.. ingen var informert.. så på tirsdag, når eg var i byn etter å ha sett united, så fikk eg mld om når eg kunne være på skype.. d skulle være et møte..
YES tenkte eg.. Espen skal fortelle om planene.. så var d et møte UTEN Espen, der de diskuterte ka som var skjedd og ka som skal skje fremover..
[05.03.2011 11:10:30] Jeeeeeeright: oisann:S
[05.03.2011 11:10:52] Myh: sånn går d når Espen holder ting for seg sjøl :|
[05.03.2011 11:10:57] Jeeeeeeright: får jeg vite (litt av) hva dere ble enige om?
[05.03.2011 11:11:42] Myh: folket ble enig om å overbevise Espen om at dette var feil.. men d ble jo heller motsatt :D
[05.03.2011 11:11:54] Jeeeeeeright: så planen er fortsatt "PÅ"?
[05.03.2011 11:12:13] Myh: (nod)
[05.03.2011 11:12:20] Jeeeeeeright: (y)[/spoil]
 
Topp