Ryktebørsen

extreme failarmer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Rykter sier Johan j1234 at du ba om å bli stablet slik at du kan angripe, .Also ryktene sier at han vil bli utestengt for å prøve å hacke seg inn på min konto og be om passord, fikk admins bevis i posten. Kan du si, eid?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ganske sikker på at han ikke er noe leder :)
Kan faktisk love deg at han ikke er det ;)

Jeg er ingen leder, jeg er en mann som alltid må se meg bak skulderen samtidig som jeg må se framover for å få Scylla, frihet og den lekkerbiskenen av en dame kalt Sara Tancredi. Jeg heter Micheal Scofield, er syk, men gjør alt for å få tak i Scylla.

Generalen, også kjent som Noobfjon står i veien. Broren min, Licoln Burrows (Scuinte) er på mitt lag, jeg støtter han gjennom alt. Marty66 er Sara. Hvem er Sucre? Mahone? Bellick? T-bag? Gretchen?

Dere kan jo gjette:cool:
 

DeletedUser

Guest
Merkelig at du vetle har mange sitatater fra Marty ?
Snakka nemlig med Marty66 å han sa at han passet en veldig god venn... Mistenkelig ? Nææt
 

DeletedUser

Guest
Merkelig at du vetle har mange sitatater fra Marty ?
Snakka nemlig med Marty66 å han sa at han passet en veldig god venn... Mistenkelig ? Nææt

Det er noen dager siden, men det er altså ingen hemmelighet at jeg spiller.
Jeg er SCUINTESQUIRT!!!!!

Fikk dere med dere det?

Om ikke:
Jeg er SCUINTESQUIRT!!!!!
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Rykter sier Johan j1234 at du ba om å bli stablet slik at du kan angripe, .Also ryktene sier at han vil bli utestengt for å prøve å hacke seg inn på min konto og be om passord, fikk admins bevis i posten. Kan du si, eid?


Du setter meg opp som KV heile tida og sir i skal få kontoen.

Det gjør du bare fordi du vil ha beskyttelse av ingen angrep innen 24 timer etter KV.

Og når du sir du gir bort kontoen til meg e det ganske vanelig å spørre om passordet...
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Forsten kan du fortelle ka stablet betyr?

Mulig det e et Tw ord som i ikke veit om men i kan det i allefall ikke:confused:

Og så e det jo et norsk forum og i e veldig sikker på at ".Also" e et engelsk ord:rolleyes:

Og kan du si ka du meine med å hacke kontoen din?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Forsten kan du fortelle ka stablet betyr?

Mulig det e et Tw ord som i ikke veit om men i kan det i allefall ikke:confused:

Og så e det jo et norsk forum og i e veldig sikker på at ".Also" e et engelsk ord:rolleyes:

Og kan du si ka du meine med å hacke kontoen din?:confused:

Han er Engelsk.. Er oversetteren som har oversatt til also. Stablet betyr stacket.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at n00bs? nå inviterer spillere de betrakter som poenghorer til stammen.

Er det et svakhetstegn? :rolleyes:

Eller er det bare nesegrus beundring.....?? :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta sier at storparten av v6 suger. Jeg har nå clearet alle naboer som jeg har på kartet. Har under 500 poeng og er på 1000+++ plass, men ligger blant topp 250 på ODA.

V6 - Verdenen for pingler?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at Scuintesquirt har faktisk greid å ta noobs rundt seg.. Impressive.
 
Topp