Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 350
At gjennomsnittsaktiviteten pr. konto vil synke stemmer nok bare for de som ligger øverst på rangeringen. Over tid vil forbud mot dualspilling føre til at gjennomsnittsaktiviteten pr. konto vil stige, da det vil være flere kontoer som holder et høyere aktivitetsnivå. Det er jo ganske mange aktive spillere nå, og dersom de hadde blitt tvunget til å spille alene, hadde de vært nødt til å holde et høyere aktivitetsnivå for å holde nivået de selv forventer. Samtidig ville ikke toppnivået vært så langt fra gjennomsnittsnivået, og er derfor ikke like avskrekkende for de som ikke tar spillet like seriøst.
Jepp, det jeg skulle frem til - mindre aktivitet på toppbrukerne vil gjøre at flere blir værende, og de lengre nede på rangeringen fortsetter istedenfor å gi seg siden de ikke har noen sjanse til å henge med.
Hva dette med Mods på forumet angår kan det gjøres så enkelt som to separate brukere, eller at man er tydelig på hva man skriver som (f.eks Mvh Mod x). Samtidig ser jeg problemene knyttet til dette, jeg er bare ikke fan av tankene på at man som moderator ikke kan kommentere på et annet grunnlag enn teamets.
Også bra at flere samtykker rundt reklamen, jeg har store problemer med å se effekten av dette både på kort og lang sikt. Men de fleste andre later til å være veldig positive til det.