Søker teammedlemmer til The-west

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Hei,

Jeg er jo da Community Manager på The-west som er et annet spill av InnoGames. Den norske versjonen av The-west har kun 2500 spillere på nåværende tidspunkt, og det er ingen team på The-west. Nå har det lenge blit jobbet med en ny versjon av The-west kalt The-west 2.0. Dette er en massiv oppdatering av spillet, og det er forventet at spillertallet vil øke da. I den anledningen søker jeg etter både spilladministratorer og forum moderatorer til The-west. Med andre ord personer som ønsker å bli en del av et helt nytt team for et spennende spill! Er du 16 år eller eldre, og er en moden og aktiv person så kan du være akkurat den vi leter etter!

Før du søker er det viktig at du er klar over det at dette er en frivillig jobb uten inntekt (men du vil få gullklumper/premium gratis i spillet), og at det vil kreve sitt av din hverdag da det å moderere tar tid.

Krav som stilles til deg som ønsker å være med er:
  • Du skal ha gode norsk kunnskaper skriftlig og muntlig – burde også kunne noe engelsk
  • Du må være litt hardhudet og vite hvordan du holder hodet kaldt i alle situasjoner
  • Du må være lett og spøke med, samt skjønne hva som er en spøk.
  • Du må være samarbeidsvillig – vi skal jobbe som et team
  • Du må ha Skype og en mikrofon som fungerer (evt, ha muligheten til og skaffe dette)
  • Du må lære deg en del om et spill som er nytt for deg, om du allerede kan litt om The-west vil dette stå i din fordel

Ha med følgende informasjon i søknaden:
  • Navn + etternavn
  • Alder
  • Adresse
  • Telefonnr
  • Sted
  • E-post
  • Skype
  • Beskrivelse av deg selv som person
  • Selve søknaden

Du søker på følgende måte:
Vennligst svar alle punktene vi ber deg svare på, og skriv en søknad som du selv ønsker. Send søknaden som en .doc, .docx eller .rtf fil på mail til olemartin.fure@innogames.de - vennligst merk søknaden med ”Søknad The-west team”.

Med Vennlig Hilsen,
TrAnxZ, Community Manager The-west.no.com
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Bare for at d skal vere klart, han sier ikke at d er bra kun fordi han er CM der. Det er et sykt bra spill ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvor lang er fristen/behandlingstiden, eventuelt når er det forventet at de nye moderatorene begynner å jobbe?
Det er sikkert endel som ikke er riktig ferdig med ferie enda, eller som skal flytte nå før skolestart. En slags generell antydning til starttidspunkt ville vært fint :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Bare for at d skal vere klart, han sier ikke at d er bra kun fordi han er CM der. Det er et sykt bra spill ;)
Kjekt å høre at du syntes det. :) Da kan du glede deg til når versjon 2.0 kommer!

Hvor lang er fristen/behandlingstiden, eventuelt når er det forventet at de nye moderatorene begynner å jobbe?
Det er sikkert endel som ikke er riktig ferdig med ferie enda, eller som skal flytte nå før skolestart. En slags generell antydning til starttidspunkt ville vært fint :)

Det er verken ingen søknadsfrist eller noe spesifikt tidspunkt teammedlemmer vil begynne å jobbe.

Om noen ergrer seg for å søke fordi at vedkommende skal på ferie en uke eller to før skolen starter, eller noen som skal flytte og ikke har tid før skolestart så er dette ingen grunn for å ikke søke. Dette er da starttidspunkt er noe som ikke trenger å være umiddelbart hvis vedkommende skal vekk i en liten periode, og dette er noe som den enkelte kan diskutere med meg hvis nødvendig.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Siste frist for søknader i denne omgang er søndag 12. august. Du er alltid velkommen til å søke, men om jeg finner de jeg søker etter gjennomgang den 12. august så vil det ikke være fler ledige plasser. :)
 

DeletedUser

Guest
frister... er dette veldig tidskrevende?

Hei!

Det å være spilladministator tar litt tid, men det er ikke overveldende mye arbeid. Du må jo uansett lære deg spillet, og dette tar jo varierende med tid ut i fra tidligere erfaringer.
Jobben går hovedsaklig ut på å svare på tickets fra spillere, og disse kan jo komme til alle døgnets tider. Hovedkravet på svar av tickets er 24 timer, men de fleste av oss har en gjennomsnitlig svartid på ca. 2-3 timer.

Er det noe mer du lurer på, er det bare å sende meg en PM!

- High
 
Topp