Sannheter

sannhetenselv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
sannhet er at sannhethanselv er lite aktiv ^^

En sannhet er at han er skolegutt, så han har nok å tulle med annet enn tw-tullet :(

Sannhet er også at Habbomannen, Peter98 og Nerder av Stål gir meg negativt ryktepoeng. Men jeg har fått mange positive av dere på min vanlige bruker, så det skal vel gå bra (yes)

det er sannhet at Boo er aktiv på diplomati, og har forespørsler inne fra nesten samtlige stammer på topp ti. Det er også en stamme i endring. De har mistet et par gode spillere men har også fått inn gode spillere. Boo's endring betyr ikke nødvendigvis at de blir dårligere slik det ser ut nå

PMS har fått akademi, og det er svært sannsynlig at det push-adles litt der, med mindre de endrer plan.

Det er også en spiller i PMS som har ressfelt på 28. Det betyr baseproduksjon på 2838, pluss 20% ress.prod (+566=3404), pluss svart flagg, muligens ress.prod. pluss 18%. Nesten 4000 ressurser i timen. Det betyr at det andre akademiet ikke er langt unna. Tjohei.
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Er også en sannhet at det ikke har skjedd, og at vi er en god gjeng med trofaste medlemmer. :)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Javel, daså. Da finner man fort ut hvem som ikke er lojale av stammemedlemmene. Men jeg har full tiltro til hver enkelt før det motsatte er bevisst. Så GG
 

sannhetenselv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Javel, daså. Da finner man fort ut hvem som ikke er lojale av stammemedlemmene. Men jeg har full tiltro til hver enkelt før det motsatte er bevisst. Så GG

Jeg skulle gjerne gitt deg de bevisene jeg har, som er minst tre, men av helt forståelige grunner så kan jeg jo ikke det.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
sannhet er også at PMS vist er satt opp som iap oss AA.

Men vil vite når me snakka om diplomati sammen :|
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Regner med det er noe dere fant ut da dere var kv for en her i stammen, men hadde dere virkelig studert så ville dere funnet ut at diplomatiet som nå er satt opp har denne forklaringen:

Diplomatiet som er nå er kun for å utheve de andre stammene på kartet.

Hvorfor vet jeg ikke, men antar noen sikkert ikke har premium og kan markere stammer på kartet selv.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Regner med det er noe dere fant ut da dere var kv for en her i stammen, men hadde dere virkelig studert så ville dere funnet ut at diplomatiet som nå er satt opp har denne forklaringen:



Hvorfor vet jeg ikke, men antar noen sikkert ikke har premium og kan markere stammer på kartet selv.

Jeg vet dere snakket om at en krig mot PMS så tidelig ikke ville lønne seg og at dere tenker på og få et godt samarbeid med boo :)
 
Topp