Sannheter

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Har ingenting med saken å gjøre. Alle gjør mistake vi e mennesker. Men når du skryter over at det er flere stammer som setter opp enten ally eller iap hos PMS så kan det slå hardt tebake.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Har ingenting med saken å gjøre. Alle gjør mistake vi e mennesker. Men når du skryter over at det er flere stammer som setter opp enten ally eller iap hos PMS så kan det slå hardt tebake.

skryter ikke over det moa :) Lær og lese ^^
Jeg skriver bare at dem sa det blei for tidelig og gå imot oss og at dem har oss som iap (for å markere oss på kartet)

Er ikke og skryte. Og at AA ikke liker PMS har jeg vist lenge før den kv'en ^^ var mer for å pointere
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Med alle disse smilisene dine så er det lett å tolke til at du e gira på en krig men samma for mæ egentlig.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Kan ikke huske at vi har snakket om å erklære dere krig, tror du skulle lest litt mer nøye :p
Er vell heller ikke noe stort fokus fra stammen sin side imot PMS, utenom at dere må anses som en verdig motstander om seier her på verdenen.

Ellers er det vell bare meg personlig som har noe imot en bestemt PP bruker i stammen deres, men har jo faktisk greid å la det ligge denne runda da jeg ikke tenker å gjøre noe stort nummer ut av meg selv denne gangen og i stede nyte sommeren :)
 
Sist redigert:

sannhetenselv

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Sannheten er at DON slask adlet sin push-konto DON aktiv. For å slippe mas om push så gikk DON aktiv grå rett før adlingen skjedde. Push er ikke lov, men om noe gjøres med dette er uvisst.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Sannheten er at DON slask adlet sin push-konto DON aktiv. For å slippe mas om push så gikk DON aktiv grå rett før adlingen skjedde. Push er ikke lov, men om noe gjøres med dette er uvisst.

var ikke push var alobil eller hva han no heter som satt der. Han ga seg da han satset på v 21 :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kan ikke huske at vi har snakket om å erklære dere krig, tror du skulle lest litt mer nøye :p
Er vell heller ikke noe stort fokus fra stammen sin side imot PMS, utenom at dere må anses som en verdig motstander om seier her på verdenen.

Ellers er det vell bare meg personlig som har noe imot en bestemt PP bruker i stammen deres, men har jo faktisk greid å la det ligge denne runda da jeg ikke tenker å gjøre noe stort nummer ut av meg selv denne gangen og i stede nyte sommeren :)

Belzebub skrev den 20.05.2015 klokken 23:34
Skal vi sette opp PMS som uvenner da? :p noen fiender og angripe på etter hvert blir jo bra :D
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Kan ikke huske at vi har snakket om å erklære dere krig, tror du skulle lest litt mer nøye :p
Er vell heller ikke noe stort fokus fra stammen sin side imot PMS, utenom at dere må anses som en verdig motstander om seier her på verdenen.

Ellers er det vell bare meg personlig som har noe imot en bestemt PP bruker i stammen deres, men har jo faktisk greid å la det ligge denne runda da jeg ikke tenker å gjøre noe stort nummer ut av meg selv denne gangen og i stede nyte sommeren :)



Han mener ikke meg =)
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Sannheten er at eg er tilbake etter eit fire dagers avbrekk. (hug)

Og at AA ikke liker PMS har jeg vist lenge før den kv'en ^^ var mer for å pointere

Kva legg du i dette? At enkeltindivid ønsker offansiv mot PMS er neppe det same som at stammen i felleskap er i mot PMS. Det er vel berre naturlig at folk har forskjellige meiningar, i hvert fall når stammene har opp til 25 medlem.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Sannheten er at DON slask adlet sin push-konto DON aktiv. For å slippe mas om push så gikk DON aktiv grå rett før adlingen skjedde. Push er ikke lov, men om noe gjøres med dette er uvisst.

Svarer her jeg :) Skulle egentlig satse v22, men så orket jeg ikke, satset heller v21, så brukte jeg v22 konto som salg av pp på markedet :)

Jeg valgte å slutte, og DON tok over kontoen, nå har jeg begynt igjen, for jeg trenger mer PP :p

-A
 
Topp