Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Sannhet er at JFF aldri forsvinner, de vil alltid være der, men de har aldri hatt noen vinnersjanse.
 

DeletedUser

Guest
Absolutt alle har en SJANSE til å vinne Fini. Alle. Du kan heller si at JFF aldri vil ta den sjansen.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, alle har en sjanse til å vinne ja, bare noen større enn andre :)
 

DeletedUser

Guest
Hvordan finner man ut hvem som har størst sjangse, og hvem som har mindre sjangse, og hvem som har minst sjangse da?

Handler vel mye om tidligere erfaringer og ferdigheter med hva du holder på med. Ikke bare spillemessige ferdigheter, men også stamme/plassering og hvem du har rundt deg. Er vel en eller annen formel på det :)
 

DeletedUser

Guest
Handler vel mye om tidligere erfaringer og ferdigheter med hva du holder på med. Ikke bare spillemessige ferdigheter, men også stamme/plassering og hvem du har rundt deg. Er vel en eller annen formel på det :)

Du sier at JFF aldri har eller har hatt vinnersjanser. RUAB da? Han har jo vært på så og si alle verdener, og han har gjort det bra på noen og (nei, ikke kom med en bemerkning om at han er flink til å halvere mur). Det viser ferdigheter. Hva om han og JFF får en bra posisjon for hele stammen, og overkjører de rundt seg i starten og bygger seg opp et solid forsprang. Hva skjer da? Har JFF fortsatt ingen vinnersjangser?
 

DeletedUser

Guest
Sannhet er at JFF aldri forsvinner, de vil alltid være der, men de har aldri hatt noen vinnersjanse.

Det jeg mente her, var at de på tidligere verdener aldri har hatt en sjanse til å vinne, vertfall ikke på de jeg har deltatt i.
Hvis de får en bra posisjon og kommer godt igang, så har de vel en sjanse til å vinne, men personlig så tviler jeg på at JFF klarer å vinne er verden selv med et tidlig forsprang. Men alt kan skje, de kan overraske en gang.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ser meg nok mest enig i dette, citat Zippy : Alle har en mulighet for å eksistere, ikke seire .

Men alle har en forskellig spillestill. Og hvor rart det enn lyder, er noen mer opptatt av det rundt spillet, enn det å bruke en haug med pp og mase for å ligge i topp. Og det finnes ganske mange med både erfaring og skills, som aldrig når helt til topps, eller vinner en verden. Hva skyldes det? Ja, bla det, at deres spillestill gjør, at det ikke er målet. Virker sikkert helt teit i poengjægernes ører, men tror det er sån.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
En sannhet er vel at Jonas har blitt gira på TW igjen etter en viss fest i helga :tunge:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp