Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Når festen inkluderte 100% folk som har spilt/spiller tw, så har du vel mye av grunnen der :p
 

DeletedUser

Guest
Morsomt hvordan folk kaller oss nerder fordi vi bruker noe sv fritiden på er spill, når mange av oss fester opptil flere ganger i uken (meg inkludert;DDD)
 

DeletedUser

Guest
Det kan godt være du gjør. Men jeg lykkes, det gjør ikke du ;)

lol du lykkes i et spill ved å være en backstabber og en drittsekk mot andre, hvis du ser på det som å virkelig lykkes så kos deg. Jeg vet hvordan man virkelig lykkes :).
 

DeletedUser

Guest
Mr. Millionaire er tilbake på verden 14. Han har funnet seg en plass i verdensener, The Heroes.
 

DeletedUser

Guest
The Heroes og Roman Empire planlegger en aksjon på Nibelwhite. Aksjonen skal etter planen gå neste uke.
 

DeletedUser

Guest
Betyr det at jeg igjen kan glede meg over tittelen som ODD-konge av v14? Heier på deg sannhetsserum, og håper det du sier stemmer.
 

DeletedUser

Guest
The Heroes blir i løpet av uken oppløst. En ny ubryterstamme kommer til å se dagens lys med noen tidligere The Heroes-spillere. Den nye stammen forsøker også å rekruttere fra andre stammer, nåværende fiender og allierte.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
To av stammene på topp 5 har allerede inngått avtaler. Hvorav den ene stammen blir planlagt backstabbet i nær framtid.

Ny sannhet for dagen:
Nofjon1 og Reisverket spiller v14. De leder en stamme sammen, og denne stammen ligger topp 20.

Er du klar for mer fakta utover dagen? Følg med på sannhetsbørsen. Nye sannheter, hver dag.

Hæ, er noffe her også? Moro! (happy) Hvilket nick?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp