Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
hehe ja eg skjønner det er fult mulig :p Men eg skjønner fortsatt ikke hva han baserer teoriene sine på :p
 

Luckyzero

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
La oss si det er du på både LuckyZero og eirikeik23 (jeg sier ikke at du er det, men det er jo fullt mulig). Da kan du jo gå på ene kontoen og si at "nei, jeg er ikke eirikeik23" fra LuckyZero, og deretter bekrefte det fra eirikeik23 kontoen :) (at du ikke er LuckyZero)

Men det du gjorde var å stille spørsmål ved at noen spekulerer (eller kommer med en påstand som ikke nødvendigvis er sann) i om du er på LuckyZero.

Ikke rart det blir spekulasjoner ;)

hvor har du fått den inforen fra? spør tw team du, så ser du at det ikke er eirikeik23 her.
 

DeletedUser

Guest
Sannhetsserum har virkelig lagt gullegget, gratulerer! (party)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Beklager veldig, men dette kaller jeg en litt mer avansert utgave av Faktabørsen. Disse sannheter, har ikke mer supstans, beviser eller annet belegg enn nevnte Faktabørs. Men artigt, at noen starter ny tråd, for å skape litt oppmerksomhet.
 

DeletedUser

Guest
Beklager veldig, men dette kaller jeg en litt mer avansert utgave av Faktabørsen. Disse sannheter, har ikke mer supstans, beviser eller annet belegg enn nevnte Faktabørs. Men artigt, at noen starter ny tråd, for å skape litt oppmerksomhet.

Dette er sannhetsbørsen. Det vil si, alt jeg legger frem her er en reell sannhet. Faktabørsen kan ikke sammenliknes, da personene som skriver der ikke har samme innsikt som det jeg, Sannhetsserum911, har.

Utover kvelden vil flere sannheter presenteres. Så det er bare å følge med!
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
hvor har du fått den inforen fra? spør tw team du, så ser du at det ikke er eirikeik23 her.

Hæ?

Jeg kommer ikke med noen konklusjoner om hvem som er hvem her. Som skrevet: "jeg sier ikke at du er det".

Så den "infoen" du snakker om eksisterer ikke. Meningen med innlegget mitt var å gi en forklaring på hvorfor det blir spekulert i om du er eirikeik23 og omvent.
 

DeletedUser

Guest
Fin og artig tråd, men du mister all troverdighet når du kommer med usannheter og fremlegger de som sannheter.
 

DeletedUser

Guest
Da var det klart for litt nye sannheter. Denne gang av det diplomatiske slaget.

Supperådet og JustForFun har sett faren i å ha Warriors of Revenge imellom seg i K45, og det snakkes om en mulig krigsallianse mot denne stammen når flere nærmer seg adels. Begge stammer prøver å holde tett dialog med Warrios of Revenge til det smeller.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Da var det klart for litt nye sannheter. Denne gang av det diplomatiske slaget.

Supperådet og JustForFun har sett faren i å ha Warriors of Revenge imellom seg i K45, og det snakkes om en mulig krigsallianse mot denne stammen når flere nærmer seg adels. Begge stammer prøver å holde tett dialog med Warrios of Revenge til det smeller.

Vanligvis er jeg en rimelig behersket og rolig person. Og jeg vet du slynger disse sannheter ut for å få frem andre sannheter, men kjedeligt du forsøker å lure andre spillere med dine påståtte sannheter.

Men dette var den største løgnen du foreløpig har lagt frem.

PS. Tror jeg er kjendt for ikke å fare med løgn/lureri.

Med kjærlig hilsen
gertpe
Diplomat i SUP
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hemm altså må si meg enigt med GERT her :) er god venn med han fra tidligere verdner og vet at gert og det andre i SUP ikke driver med slikt spill ^^
 
Sist redigert:

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
hemm altså må si meg enigt med GERT her :) er god venn med han fra tidligere verdner og vet at gert og det andre i SUP driver med slikt spill ^^

Tror du mangler ordet "ikke" i den setningen der :razz:

@gertpe: Hehe, er ikke greit når det gjelder egen stamme som er på sannhetsbørsen? Men dette er sannhetsserum! Alt er sant! :D
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
desverre du tar feil dere vet ikke noe om situsajsonen i k 45 ser eg :) overlat det til dem som kan det som skjer i k 45 ^^
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Selvfølgelig gjør jeg det! Jeg er jo der!(nerd)

Men dette er sannhetsbørsen! Sannhetsserum! Dvs, alt er sant!:awesome:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hemm dere vil egentlig bare vite hva som skjer mellom JFF,sup ig =WOR= men dere vet ikke noe :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp