Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tror du mangler ordet "ikke" i den setningen der :razz:

@gertpe: Hehe, er ikke greit når det gjelder egen stamme som er på sannhetsbørsen? Men dette er sannhetsserum! Alt er sant! :D

Haha, setter da pris på, at noen gidder nevne stammen jeg er medlem av. Og har da skjønt at alt her er sant ( eller blir sant ), men er du sikker på, at alle har skjønt ideen bak denne tråd??

Har av samme grunn ikke gitt han der Sannhetsserum911 negativt rykte.
 
Sist redigert:

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Haha, setter da pris på, at noen gidder nevne stammen jeg er medlem av. Og har da skjønt at alt her er sant ( eller blir sant ), men er du sikker på, at alle har skjønt ideen bak denne tråd??

Har av samme grunn ikke gitt han der Sannhetsserum911 negativt rykte.

Hmm, du er inne på noe der ja! Tror feks nicehunter ikke helt har skjønt poenget med dette forumet :razz:
 

DeletedUser

Guest
For meg så virker det som om denne tråden er lagd for kun ett formål, og det er og så tvil mellom stammer og starte flest mulig kriger :)

Er allerdede hinta til 2 ganger i denne tråden at det er forskjellige stammer som vil gå i mot hverandre ;) Men alt som står her er jo sant, så man vil nok se at de som ikke klarer og ta det som står her med en klype salt, vil starte konflikter ut av det.
 

DeletedUser

Guest
I lys av disse lekkasjene, har Supperådet fått kalde føtter, og ønsker nå å gå mot JustForFun sammen med Warriors of Revenge. JustForFun har iverksatt unntakstilstand i stammefamilien, der alle har blitt bedt om å lage defensive tropper.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
I lys av disse lekkasjene, har Supperådet fått kalde føtter, og ønsker nå å gå mot JustForFun sammen med Warriors of Revenge. JustForFun har iverksatt unntakstilstand i stammefamilien, der alle har blitt bedt om å lage defensive tropper.

Haha, jeg begynder faktisk å like deg. ( ja ikke på den måte, som du kanskje håpet på) Men ka fortelle deg, at kalde føtter får vi aldrig, vi har 2 jenter i stammen som er veldig flinke til å strikke både luer og gode tøfler.
 

DeletedUser

Guest
Denne fredagskvelden bringer mange sannheter til overflaten. The Heroes har ledet rankingen en god stund, men det spørs hvor lenge det varer. Det har nemlig kommet frem at det er mye mistillit til ledelsen, og spesielt Tony Stark. Deler av stammen ønsker en mer kompetent leder, og vurderer å lage en utbryterstamme.

To be continued..
 
Sist redigert av en moderator:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg må få Christina til å strikke noe til meg da ;)

Gjør det, ellers er du neste som blir anklaget for å få kalde føtter. Men ennu værre blir det, om det kommer sannheter om, at en stamme/spiller har "mistet hodet", da hjelper det ikke med tøfler eller sokker!!!
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jepp, og det ska spesielle evner til å se hva som skete i går.....så jeg endre stannpunkt. Alt som blir skrevet her, er sant.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, og det ska spesielle evner til å se hva som skete i går.....så jeg endre stannpunkt. Alt som blir skrevet her, er sant.

Alt som er skrevet her er sant, med unntak av én ting. Denne sannheten vil avsløres i morgen, sammen med mye annet saftig materiale. Nye fakenicks vil bli avslørt, i tillegg til mye annet spennende som skjer i noen av v14s aller største stammer. Alt er ikke som det virker å være.

Følg med videre på sannhetsbloggen!
 

Luckyzero

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Alt som er skrevet her er sant, med unntak av én ting. Denne sannheten vil avsløres i morgen, sammen med mye annet saftig materiale. Nye fakenicks vil bli avslørt, i tillegg til mye annet spennende som skjer i noen av v14s aller største stammer. Alt er ikke som det virker å være.

Følg med videre på sannhetsbloggen!

Håper den ene tingen er at, han erik fyren ikke er luckyzero
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det har ikke min største interesse. Men er redd jeg ikke får sove i natt, har altid søkt sannheten, og nu endelig er den her !!
 

DeletedUser

Guest
Liker denne tråden mer og mer jeg.. :)

Må gje deg litt kred OP (Y)
 

DeletedUser

Guest
Som mange har lagt merke til er det uvanlig mange store spillere som står uten stamme. Det er det en grunn til. Snart lanseres det en ny stamme kalt PremiumPoeng (PP), og har som mål å ta over verden. Stammen vil blant annet bestå av LuckyZero, Hvitlugg, Imfa0us og valsol123. De planlegger å få med seg storspillere i mindre stammer, i tillegg til Coopern, som akkurat har gått inn i The Heroes. Andre medlemmer som er verdt å nevne er Znipp, Lemmy, *Stark* og Laspo. Et aldri så lite stjernegalleri!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp