...Scripts...

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
weeeeee

Endelig er alt jeg har å si :D

Jeij, så flink du er til å mase på adm, glitter.

Come shoot me. Jeg carer så jævlig i å bli utestengt nå, når alle adm arbeider konsekvent for å svekke oss.
 

DeletedUser

Guest
jeg er veldig spent på konklusjonen...

Hvilke regler vi i .no skal ha i forhold til andre servere..
 

DeletedUser

Guest
Jeij, så flink du er til å mase på adm, glitter.

Come shoot me. Jeg carer så jævlig i å bli utestengt nå, når alle adm arbeider konsekvent for å svekke oss.

Hvis du leser en gang til så står det at det blir forbudt fra og med i morgen. Nå vet jeg ikke, men jeg ville spekulere i at det betyr det ikke vil være noen tilbakevirkende kraft. Håper da i hvertfall ikke det i hvertfall :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal ikke påstå at jeg vet noe særlig om krigen på v1..

Men hvorfor skulle forbud mot scrips svekke renegades?

Klarer dere ikke krige uten å ha fordeler i forhold til fienden?
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Personlig mener jeg at admin jobber mot TMR på alle mulige måter, men jeg mener også at Scripts er det samme som å skyte i stykker TW spiriten vår :p
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg skal ikke påstå at jeg vet noe særlig om krigen på v1..

Men hvorfor skulle forbud mot scrips svekke renegades?

Klarer dere ikke krige uten å ha fordeler i forhold til fienden?

1 - De bruker scripts til og kjøre fake osv.

2 - De klarer det utmerket, men scripts gjør det lettere! :p
 

DeletedUser

Guest
Hvis du leser en gang til så står det at det blir forbudt fra og med i morgen. Nå vet jeg ikke, men jeg ville spekulere i at det betyr det ikke vil være noen tilbakevirkende kraft. Håper da i hvertfall ikke det i hvertfall :eek:

Jeg vil forsette å bruke scrips. Happy new year. Bryr meg døyten lenger jeg, når adm er såpass korrupt som nå klarer jeg meg fint uten tw. Det som holder meg tilbake er det gode sammholdet i renegades.


Til sorn, du har som du sier selv liten kunnskap om dette og er tydelig gjennombolet av de som styrer.
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeij, så flink du er til å mase på adm, glitter.

Come shoot me. Jeg carer så jævlig i å bli utestengt nå, når alle adm arbeider konsekvent for å svekke oss.

Hvis dette ikke var juks osv. Hvordan kan dere kalle forbud av scripts å være noe de gjør for å svekke dere? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hvis dette ikke var juks osv. Hvordan kan dere kalle forbud av scripts å være noe de gjør for å svekke dere? :confused:

Dette er vel bare en del av det, holmo.. Vi har brukt det. Det er en del av vår strategi. Vi har utforsket og gått rundt den nye regelen. Men da kommer det nye regler. Regler mot noe som ikke er problem på andre servere. Regler som ikke er oppfunnet andre steder. Regler som i bunn og grunn kun blir til fordi adm kun hører på ett øre.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ny admin medfører ofte nye spilleregler.

Og det blir feil å si at adminen jobber imot noen her. For er også noen ifra allianse siden som har brukt det (Jeg har ikke ^^).
Alle spiller vel under de samme reglene så hva er det folk griner for?
Alle greier vel å fyre av gårde noen fakes manuelt også.....

Og hva den nye adminen velger å gjøre med dem som har brukt det tidligere er opp til henne selv å avgjøre...
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil forsette å bruke scrips. Happy new year. Bryr meg døyten lenger jeg, når adm er såpass korrupt som nå klarer jeg meg fint uten tw. Det som holder meg tilbake er det gode sammholdet i renegades.


Til sorn, du har som du sier selv liten kunnskap om dette og er tydelig gjennombolet av de som styrer.

Hvor dum er det mulig å bli?

1. Det er ulovlig fra og med i morgen[/b].
2. Det er en ny admin. Det har vært så mye styr om dette i det siste, så det å sette alle script midlertidig ulovlig er jo ganske god idé for å få satt seg inn i saken, ja?
3. Den nye adminen er nøytral.
4. Du er irriterende.
 

DeletedUser

Guest
Ny admin medfører ofte nye spilleregler.

Og det blir feil å si at adminen jobber imot noen her. For er også noen ifra allianse siden som har brukt det (Jeg har ikke ^^).
Alle spiller vel under de samme reglene så hva er det folk griner for?
Alle greier vel å fyre av gårde noen fakes manuelt også.....

Og hva den nye adminen velger å gjøre med dem som har brukt det tidligere er opp til henne selv å avgjøre...

Hvorfor ikke gjøre Payton til admin da?

Alle liker jo Payton ^^
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg vil forsette å bruke scrips. Happy new year. Bryr meg døyten lenger jeg, når adm er såpass korrupt som nå klarer jeg meg fint uten tw. Det som holder meg tilbake er det gode sammholdet i renegades.


Til sorn, du har som du sier selv liten kunnskap om dette og er tydelig gjennombolet av de som styrer.

Smart...
Meget smart...
Ekstremt smart...
 

bunnymon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg er ikke på noens side... om dere mener det så er det dumt.
jeg tar vakk all slags script for å kunne lage litt orden i dette tullet som holder på! jeg kommer muligens til å ta det tilbake når ting kommer under kontroll...

om dere ikke gidder å følge reglene, vel, dere vet hva som kommer til å skje, banning... opp til hver av dere hva dere gjør, jeg har sagt mitt og slik blir det.
 

DeletedUser

Guest
Bah, jeg finner det interessant at jeg blir dratt inn i dette uten å ha sagt no en gang. :confused:

Nå har vel denne saken hele tiden handlet om å få et klart svar på om det er lovlig eller ikke, right? Hvis TMR skal bruke et script, bør andre få lov også. Hvis ikke andre får lov, bør det sees på som juks når TMR gjør det. - Det hander om å ha like muligheter.

Mini:
Det er greit du er uenig og mener scriptet burde være lovlig, er mange som har ulike meninger om dette. Men hvis du oppfører seg som en 4-åring ("jammen jeg viiiiiil!!!") å bruker det selv etter du har fått beskjed om at det ikke er lovlig mer, så har du bare din egen umodenhet å skylde på hvis du blir straffet.
 

DeletedUser

Guest
Noe sier meg at dette midlertidige forbudet kommer til å vare jævlig lenge og at vi aldri hører noe mer om denne saken fra den kanten.

Og å si at denne adminen er nøytral er bare piss, den nye adminen har sikkert veldig lyst til å være nøytral og vil sikkert prøve å være det. Men hun er fortsatt i BOL og kommer nok til å ta avgjørelser i deres favør pga. påvirkning og/eller press fra stamme medlemmer osv...

Denne adminen har ingen kredibilitet i mine øyne og vil nok aldri ha det heller, alle avgjørelser hun kommer til å ta som har noen innvirkning på det som er ingame vil bli stilt spørsmål tegn ved, det tror jeg helt sikkert.

Er det ikke mulig å få inn en engelsk/tysk nøytral admin som kan gi oss de reglene som gjelder på.net? Eller i det minste få en person som er høyere oppe i systemet til å lage reglene. Ingen kan jo faktisk mene det at en som er i BOL skal lage reglene på denne serveren fra nå av(selv om det på sett og vis alltid har vært slik), dette blir bare for dumt....

Sånnt piss som dette her gir meg lyst til å slutte med dette dritet, faen altså...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp