...Scripts...

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg skal si det bol, akdm, wc og IB burde si jeg;

VI har stått i ukesvis å sett på at TMR kommer unna med å bruke et script vi ikke har fått lov å ta i bruk, akkurat når vi vil ta det i bruk får vi beskjed om at det er STOPP!

"tmr har brukt scripts i ukesvis og vi har ikke fått lov, hvis de ikke får straff vil vi få bruke det i like lang tiiiid uten at de får loooov!"
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Noe sier meg at dette midlertidige forbudet kommer til å vare jævlig lenge og at vi aldri hører noe mer om denne saken fra den kanten.

Og å si at denne adminen er nøytral er bare piss, den nye adminen har sikkert veldig lyst til å være nøytral og vil sikkert prøve å være det. Men hun er fortsatt i BOL og kommer nok til å ta avgjørelser i deres favør pga. påvirkning og/eller press fra stamme medlemmer osv...

Denne adminen har ingen kredibilitet i mine øyne og vil nok aldri ha det heller, alle avgjørelser hun kommer til å ta som har noen innvirkning på det som er ingame vil bli stilt spørsmål tegn ved, det tror jeg helt sikkert.

Er det ikke mulig å få inn en engelsk/tysk nøytral admin som kan gi oss de reglene som gjelder på.net? Eller i det minste få en person som er høyere oppe i systemet til å lage reglene. Ingen kan jo faktisk mene det at en som er i BOL skal lage reglene på denne serveren fra nå av(selv om det på sett og vis alltid har vært slik), dette blir bare for dumt....

Sånnt piss som dette her gir meg lyst til å slutte med dette dritet, faen altså...


Ja, for hun er såååååå aktiv in game sant?
trokke det.

Dere er så tåpelige at dere ikke sjekker opp real fakta før dere hiver ut noe.

DosX var nøytral.
Bunnymon er også nøytral.

Dem har begge sagt meg imot flere ganger og forklart hvorfor. Og dem er begge ganske våkne personer om dem bare ønsker det selv, og kommer med ganske klare svar som ja stemmer ganske bra med tw-prinsippene.



Og ja, on topic.
Scripts er ulovlig og Renegandes griner asap. Kan ikke si annet en at jeg trekker på smilebåndet jeg. ^^
 

DeletedUser

Guest
Noe sier meg at dette midlertidige forbudet kommer til å vare jævlig lenge og at vi aldri hører noe mer om denne saken fra den kanten.

Og å si at denne adminen er nøytral er bare piss, den nye adminen har sikkert veldig lyst til å være nøytral og vil sikkert prøve å være det. Men hun er fortsatt i BOL og kommer nok til å ta avgjørelser i deres favør pga. påvirkning og/eller press fra stamme medlemmer osv...

Denne adminen har ingen kredibilitet i mine øyne og vil nok aldri ha det heller, alle avgjørelser hun kommer til å ta som har noen innvirkning på det som er ingame vil bli stilt spørsmål tegn ved, det tror jeg helt sikkert.

Er det ikke mulig å få inn en engelsk/tysk nøytral admin som kan gi oss de reglene som gjelder på.net? Eller i det minste få en person som er høyere oppe i systemet til å lage reglene. Ingen kan jo faktisk mene det at en som er i BOL skal lage reglene på denne serveren fra nå av(selv om det på sett og vis alltid har vært slik), dette blir bare for dumt....

Sånnt piss som dette her gir meg lyst til å slutte med dette dritet, faen altså...

Hvis du ikke leste riktig så gjelder reglene for alle. Du vil ikke bli straffet hvis du har brukt det frem til nå. Hvis du ikke skjønner at en admin må få tid til i å rydde opp i dette er det ditt problem.
Jeg skjønner godt at hun vil ha litt tid å rydde opp i dette og få på plass et sikkelig regelverk for dette. Derfor vil det eneste naturlige være å forby dette for en kort periode.
Skjønner egentlig ikke at dette skal være noe problem ettersom det ikke var lov å bruke script før.


POKE
 

DeletedUser

Guest
Kjære Renegades.

Uansett hva vi sier i denne saken så vil det ha lite eller ingenting og si, tatt i betraktning hvem som sitter med "makta" på admin. og mod. siden. Vi vil komme til å kjempe mot det her helt til vi alle bestemmer oss for at; Nei pokker heller, dette gidder vi ikke! Og bestemmer oss alle sammen for å slette kontoene fra denne korrupte serveren. Så kan de slåss om 100 millioner poeng i gråbyer, det virker jo som om det er det de er mest lystne på å gjøre uansett. Det hele blir som å klage på dommeren i en fotballkamp. Det er nytteløst.

Men se på hva vi uansett har fått til mot et råttent system. Vi har kjempet. Vi har vokst. Og pokker heller,vi skal ikke legge oss ned selv om motstanden øker til det tidobbelte. Vi skal fortsette å kjempe til siste by er tatt og enda da har vi ikke tapt. For vi vet selv hva vi står for og hvem som kan gå med hevet hode og ha grunn til det!

Men hvorfor prøve å si det selv når andre har sagt det så meget bedre før?

Sitat Aragorn(1):

Sons of Gondor! Of Rohan! My brothers. I see in your eyes the same fear that would take the heart of me. A day may come when the courage of Men fails, when we forsake our friends and break all bonds of fellowship, but it is not this day. An hour of wolves and shattered shields when the Age of Men comes crashing down, but it is not this day! This day we fight! By all that you hold dear on this good earth, I bid you stand, Men of the West!

For The Renegades Family! We fight until the last!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kjære Renegades.

Uansett hva vi sier i denne saken så vil det ha lite eller ingenting og si, tatt i betraktning hvem som sitter med "makta" på admin. og mod. siden. Vi vil komme til å kjempe mot det her helt til vi alle bestemmer oss for at; Nei pokker heller, dette gidder vi ikke! Og bestemmer oss alle sammen for å slette kontoene fra denne korrupte serveren. Så kan de slåss om 100 millioner poeng i gråbyer, det virker jo som om det er det de er mest lystne på å gjøre uansett. Det hele blir som å klage på dommeren i en fotballkamp. Det er nytteløst.

Den måtte jo komme........

Men se på hva vi uansett har fått til mot et råttent system. Vi har kjempet. Vi har vokst. Og pokker heller,vi skal ikke legge oss ned selv om motstanden øker til det tidobbelte. Vi skal fortsette å kjempe til siste by er tatt og enda da har vi ikke tapt. For vi vet selv hva vi står for og hvem som kan gå med hevet hode og ha grunn til det!

Farken. Jeg som nesten hadde heist flagge. hahaha. Neida. Meeeeen, dere har liten respekt fra min side på deres vekst med deres midler. Men om dere fortsetter deres vekst framover uten scriptsbruk så skal dere få det az.
Blir gøy og endelig bli med i krigen, nå som begge spiller fair. Eller gjør vi det?

Og ja
GOD LUCK ;)


Men hvorfor prøve å si det selv når andre har sagt det så meget bedre før?

Sitat Aragorn(1):

Sons of Gondor! Of Rohan! My brothers. I see in your eyes the same fear that would take the heart of me. A day may come when the courage of Men fails, when we forsake our friends and break all bonds of fellowship, but it is not this day. An hour of wolves and shattered shields when the Age of Men comes crashing down, but it is not this day! This day we fight! By all that you hold dear on this good earth, I bid you stand, Men of the West!

For The Renegades Family! We fight until the last!

..............
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Skjønner egentlig ikke at dette skal være noe problem ettersom det ikke var lov å bruke script før.
POKE

Ehmm:
§7) Bots

Spillet skal bare spilles med en vanlig nettleser. Boter, nettleser tillegg og andre applikasjoner som automatiserer spilleaktivitetene er forbudt. Det er heller ikke lov til å kjøre et skript som logger deg inn automatisk.
Med hurtighetsmenyen er det mulig å utføre JavaScript-kommandoer. Disse scriptene kan fylle in felt (som antall tropper som skal rekrutteres i brakken) og skal bare kunne utføre en handling per klikk.


MAO: Script som fyller inn koordinater er lov siden det kun er én handling

Scripts er ulovlig

Ja, riktig:
Med hurtighetsmenyen er det mulig å utføre JavaScript-kommandoer. Disse scriptene kan fylle in felt............
 

DeletedUser

Guest
Male: propaganda mot egne medlemmer bør vel stortsett kjøres på eget forum?

Uansett: Ingen andre som bryr seg om dere er sure fordi dere ikke klarer å sende fakes uten script, og nå ikke får lov til å fortsette med det. Spill fair ffs!

Når alle andre må klare seg uten scripts og dere skal slippa unna med å bruke det i ukesvis, så er det faktisk de andre stammene som har vært lovlydige som bør klage. Dere har jo sluppet unna med å ta loven i egne hender... mens resten har ventet på svar :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

bunnymon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg er ikke i bol, min account blir snart adlet, og jeg spiller ikke lengre. jeg mener som admin så skal en ikke spille, slik at det ikke skla ha noen påvirkning...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ehmm:
§7) Bots

Spillet skal bare spilles med en vanlig nettleser. Boter, nettleser tillegg og andre applikasjoner som automatiserer spilleaktivitetene er forbudt. Det er heller ikke lov til å kjøre et skript som logger deg inn automatisk.
Med hurtighetsmenyen er det mulig å utføre JavaScript-kommandoer. Disse scriptene kan fylle in felt (som antall tropper som skal rekrutteres i brakken) og skal bare kunne utføre en handling per klikk.


MAO: Script som fyller inn koordinater er lov siden det kun er én handling



Ja, riktig:
Med hurtighetsmenyen er det mulig å utføre JavaScript-kommandoer. Disse scriptene kan fylle in felt............

Har du tenkt tanken om at når adminen sier alle så mener hun alle?
Og at hun ikke har fått tid til å endre regelverk siden enda, ettersom hun enda har nesten 7t på seg til denne regelen blir satt i gang i praksis?
 

DeletedUser

Guest
Hvis du ikke leste riktig så gjelder reglene for alle. Du vil ikke bli straffet hvis du har brukt det frem til nå. Hvis du ikke skjønner at en admin må få tid til i å rydde opp i dette er det ditt problem.
Jeg skjønner godt at hun vil ha litt tid å rydde opp i dette og få på plass et sikkelig regelverk for dette. Derfor vil det eneste naturlige være å forby dette for en kort periode.
Skjønner egentlig ikke at dette skal være noe problem ettersom det ikke var lov å bruke script før.


POKE

Da burde hun komme med en dato der dette blir avgjort, og den datoen bør være innen to uker, som sagt jeg tror ikke en dritt på at vi får høre noe mer om dette igjen fra vår "nøytrale" admin som har mye å vinne på et forbud her, som vil stride mot reglene på veldig mange(kanskje alle?)andre tw servere.

Og hvis det ender opp med totalforbud ja da kan hele jævla alliansen dra til helvete og ete drit
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Har du tenkt tanken om at når adminen sier alle så mener hun alle?
Og at hun ikke har fått tid til å endre regelverk siden enda, ettersom hun enda har nesten 7t på seg til denne regelen blir satt i gang i praksis?

*sensurert*

Mente de tullete påstandende deres om at bruk av script alltid har vært forbudt!!

Les innleggene før du svarer takk!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ehmm:
§7) Bots

Spillet skal bare spilles med en vanlig nettleser. Boter, nettleser tillegg og andre applikasjoner som automatiserer spilleaktivitetene er forbudt. Det er heller ikke lov til å kjøre et skript som logger deg inn automatisk.
Med hurtighetsmenyen er det mulig å utføre JavaScript-kommandoer. Disse scriptene kan fylle in felt (som antall tropper som skal rekrutteres i brakken) og skal bare kunne utføre en handling per klikk.


MAO: Script som fyller inn koordinater er lov siden det kun er én handling



Ja, riktig:
Med hurtighetsmenyen er det mulig å utføre JavaScript-kommandoer. Disse scriptene kan fylle in felt............

ehh, kanskje du ikke husker så langt tilbake da???
Script var ikke lov i starten av denne serveren;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Totalforbud er fortsatt totalforbud kjære deg ;)
Altså.
De scripta dere har brukt til å rimme hele IB ut ifra K35 omtrent, er ulovlig.
 

DeletedUser

Guest
Totalforbud er fortsatt totalforbud kjære deg ;)
Altså.
De scripta dere har brukt til å rimme hele IB ut ifra K35 omtrent, er ulovlig.

Jeg brukte nukes til det jeg da men.. uten noe form for script i det hele tatt.
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Rimmescript ja.... Det skulle jeg gjerne hatt!!! Lager det tropper dobbelt så fort oxo da eller???

Fins det et script som kan få brann til å holde kjeft kanskje? 100 premiumpoeng til den som kan skaffe meg et slikt et!
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke på noens side... om dere mener det så er det dumt.
jeg tar vakk all slags script for å kunne lage litt orden i dette tullet som holder på! jeg kommer muligens til å ta det tilbake når ting kommer under kontroll...

om dere ikke gidder å følge reglene, vel, dere vet hva som kommer til å skje, banning... opp til hver av dere hva dere gjør, jeg har sagt mitt og slik blir det.

Gjelder denne regelen også for v2, eller er det et unntak?
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da burde hun komme med en dato der dette blir avgjort, og den datoen bør være innen to uker, som sagt jeg tror ikke en dritt på at vi får høre noe mer om dette igjen fra vår "nøytrale" admin som har mye å vinne på et forbud her, som vil stride mot reglene på veldig mange(kanskje alle?)andre tw servere.

Og hvis det ender opp med totalforbud ja da kan hele jævla alliansen dra til helvete og ete drit

Hmmm du vet at slike uttalelser fra deg og andre bare får det til å lyse JUKS ut av dere lang vei. Hvis det er så viktig å få brukt dette scriptet er det fordi det har gjort noe lettere for dere, og ikke bare litt, men ganske mye.

Jeg tusler til helvete og eter drit jeg - i håp om å få totalforbud så vi kan slippe mer av dette sytet.
 

DeletedUser

Guest
Da burde hun komme med en dato der dette blir avgjort, og den datoen bør være innen to uker, som sagt jeg tror ikke en dritt på at vi får høre noe mer om dette igjen fra vår "nøytrale" admin som har mye å vinne på et forbud her, som vil stride mot reglene på veldig mange(kanskje alle?)andre tw servere.

Og hvis det ender opp med totalforbud ja da kan hele jævla alliansen dra til helvete og ete drit

Som sagt er det en ny admin her. Er kanskje ikke så lett å sette en akkurat dato for når dette skal være klart.
Jeg fatter ikke hva som er så farlig om du uansett ikke får bruke script. Spillet har vel uansett nok funksjoner til at du kan spille greit fortsatt med litt jobb.
Blir tynt å snakke om at admin ikke er nøytrale før omtrent de har satt seg i stolen. Men klart, er kanskje ikke så lett å spille uten script. sier vel mer om spillerne enn admin.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Rimmescript ja.... Det skulle jeg gjerne hatt!!! Lager det tropper dobbelt så fort oxo da eller???

Fins det et script som kan få brann til å holde kjeft kanskje? 100 premiumpoeng til den som kan skaffe meg et slikt et!

Om du skaffer meg et partukort til neste års sesong vesiden av Steinar Nilsen så skal jeg holde kjeft mister ;)

Og ja...Du vet hva jeg mente med deg jeg skrev angående K35 og IB.......
Er jo ingen tvil at hele gjengen sluttet pga...........
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp