Yessda, da var vi jo veis ende. . .
Vi i SDDN, har gjort det vi vart ment for gjøre, bæsje på capes, og det ser ut som det funka bra nok *thumbs up*
Vi skulle kanskje ønkset at det blitt heftigere, men det ble vel tross alt en enveis kjøring siden jeg kom til v4 & fikk en konto i shade, og mange av dere feiga ut.
Jeg personlig fikk et "hat" intrykk av capes med en gang jeg kom til v4, om det var av folka som spillte der eller om det var av den selvgode "unbeatable" tanken dere hadde som vi faktisk klarte og knuse ned som *la meg ta ordert ifra v6* EPICKIII.
Vi følete vi skulle knerte gutta som "betraied" us. . .og erlig tarlt så var jeg for ny på v4 for og uttale meg om hvem alle var, om vi fikk noen av dem. . .vel. . . tingen er at dem gikk til den stammen sto "høyest" på "hate" lista vår, derfor ble dem et godt grunnlag.
Ifra dagen jeg joina v4, så fikk jeg et utrolig hat til capes, sry. . .men det er mine tanker og meninger. Det kan ha noe med leder pollitiken eller lederne uten at jeg kjenner dem i det hele tatt til og dømme dem, men det var bare det dem sa og uttrykte som fikk meg til og mislike dem på mitt ytterste.
Vi hadde en "defus" plan, vi skulle ta 1 etter 1 (dem som svikta oss) . . .og la meg si det snowy, du var vårt pri mål, vi ville crushe deg rett ned. Du, som leder for shade, gjorde en meget inkompetent(e) avgjørelser med stammen når jeg var der, litt flere års livserfaring + generell tw skillz, så kunne du gjort underverker, men du feiga ut. . . du gikk til capes, adla grått, og ble stor på internadling. Ifra mitt syn så er du ikke mere en et navn på v4, du er som mange andre. . .(og jeg utelukker ikke meg i aller høyeste slag, p.ga min latskap og faktiskt er såpass voksen til og ha e t liv, et liv hvor jeg må ta hand om andre sine)
Men jeg vil bare poengtere at vi starta som 7 monkeys ? det var det ja ? vi endte opp . . . .med et plutselig utspill av jørn (blood) til SDDN, Snipet deg din noob.
Det eneste jeg blir og ta credz for er og ha tatt innitiativ til og opprette sddn, og boosta opp sjøltiliten til noen av våre trofaste, og dem ble gira, og ville knuse. Dere ga dem 97% skillz, p.ga deres "poeng messig" overlegenhet, og mye skills.
Spør du meg så har SDDN gjort sitt inntryk av v4 som burde huskes av alle. Vi var en gjeng aktive spillere (se bort ifra meg, jeg bare driver boost up powerz) med et lite innsllag nå og da. . .(takket være grham ifra v3) Underdog delux stamme dømt rett og ned, vi var "surroundet" ifra ALLE kanter, vi var sikkert oppi 3000 incs på en og samme dag totalt på oss få, men vi støtter opp for oss alle, vi lærte av hverandre, og av v¨re feil og vi mista minimalt. For vi hadde et samme mål, knuse capes mest mullig. Dem klarte det minimale, vi seira stort sier nå jeg.
Jeg vil takke resten av ledelsten i sddn. . . . .
Rooku, Webbie93 & Skattum93, uten dem hadde alldrig sddn oppnåd det dem har den dag i dag. . .
Og jeg er ganske sikker på at jeg kan sende inn uansett av mine "små" trofaste til hvilken som helst spiller på v4 og gi dem en utfordring dem aldrig har vært borti.
Jeg er utrolig stolt av det vi har klart og oppnåd, men det er absolutt ikke p.ga meg, jeg bare tok innitativ og resten av dere utgjorde 100% faktoren.
Capes VS SDDN
=
SDDN WIN
Skulle gjerne lagt ut stats hadde det ikkke vært for at dem satt seg på slett.
Vil gjerne takke 7bulls for den støtten vi fikk. Noe ubrukt, og noe til mye hjelp.
Så får vi se hvilke nye utfordringer vi kan gi v4, vi er her enda, så får vi se hva som skjer videre. .
Litt av lysta til noen er kanskje borte, men vi skal nokm finne en ny kjempe og knuse, vi kommer BLIR og kommer til og bli husket for det på v4, herremin på den lille støtten vi kunne uttgi, så måtte vi jo være pro på noe. . .neida, vi var proe på det meste, no lies.
Og hadde det vært 1vs1 capes vs sddn, så kunne jeg trygt sendt ute de fleste av oss og dem hadde kommet seirende ut av det.
Men nå sier jeg takk for meg, har vært en lang natt. Og litt for mye % i blodet, så beklager allerede nå for eventuelt missforståelser og staving osv.
Takk for kampen Capes, håper det ga dere litt glede
Mvh
John/henningr1) & resten av den ufrivilige SDDN ledelsen.