SDDN VS. Capes

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
takker, ikke så dum som jeg ser ut til:eek:
joda, ser det har pågått lenge, men er ikke sååå aktiv her ikke på v4 :)
men anyways, kos dere med seier og diskusjoner. bye

Det å gratulere Marty med seieren når han egentlig har tapt er bare slemt:(
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
At Capes sliter med inaktitet, går grå, og at fienden adler både deres aktive og inaktive spillere har invirkning på hvorfor Capes taper terreng mens fienden vinner "capes terreng". Så for meg så er det fienden til Capes som har kommet seirende ut av krigen (de vant deres terreng), mens dere har tapt (dere tapte terreng til fienden).

Hvorfor de gir seg var vel for det meste fordi de ikke hadde nok tid, irl kommer først. Helt enig.
Men var vel inksene fra fienden som gjorde at de måtte være mer aktiv enn det de var/holde aktiviteten oppe, og da valgte de å tilslutt slutte siden de ikke hadde tid mer, SOM FØLGE AV INKSENE FRA FIENDEN, altså fienden sin fortjeneste (eller er jeg helt på jordet).
Og så var det vel noen som hadde nok av tid men mistet motivasjonen.

Om det er Capes eller fienden sin fortjeneste at Capes tapte og fienden vant kan man diskutere, men jeg tror nok det er en god blanding. men mest av alt fienden sin fortjeneste.

Så jeg vil gratulere alle som kriger mot Capes med seier. Vel fortjent å få en gratulasjon:)
 
Sist redigert:

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Om målet ditt var å provosere resten av Capes b.la meg så har du faila.. "Hater" ikke 7BULLS i det hele tatt, det er bare en gjeng med helt normale mennesker som bruker en del av fritiden sin på ett spill.. However, den respekten jeg hadde for deg er vel ikke eksisterende mer da. :confused:

Flott! Da blir det enda mer digg og knuse restene av den Capes kontoen som du nå spiller på ;)



Synes det blir helt patetisk av deg Amstaff og true med tickets! Kjør på du, tviler på at du finner så veldig mye og rappotere da. Også er det nå slik at teamt har åpnet for litt mer "action" i forumet nå og tersklen er høyere. Og du vet; som på alt annet så finnes det en "AV knapp" også til dette forumet. :)
 

DeletedUser

Guest
The Bird: BF<3

Vetle: Fin post du la ut, blir digg å slippe å ha vekkeklokka på 3 om natten for å hindre nattadlingen din :D

Johan: Jeg har ikke slettet noen poster på forumet..

Og takk for alle gratulasjoner! :) Warri<3
 

DeletedUser

Guest
Vetle: Verdig avsluttningspost! Må innrømme at jeg ble lei av deg og noen av natte-angrepene dine på awaro brukeren :p
 

DeletedUser

Guest
Yessda, da var vi jo veis ende. . .

Vi i SDDN, har gjort det vi vart ment for gjøre, bæsje på capes, og det ser ut som det funka bra nok *thumbs up*
Vi skulle kanskje ønkset at det blitt heftigere, men det ble vel tross alt en enveis kjøring siden jeg kom til v4 & fikk en konto i shade, og mange av dere feiga ut.
Jeg personlig fikk et "hat" intrykk av capes med en gang jeg kom til v4, om det var av folka som spillte der eller om det var av den selvgode "unbeatable" tanken dere hadde som vi faktisk klarte og knuse ned som *la meg ta ordert ifra v6* EPICKIII.
Vi følete vi skulle knerte gutta som "betraied" us. . .og erlig tarlt så var jeg for ny på v4 for og uttale meg om hvem alle var, om vi fikk noen av dem. . .vel. . . tingen er at dem gikk til den stammen sto "høyest" på "hate" lista vår, derfor ble dem et godt grunnlag.
Ifra dagen jeg joina v4, så fikk jeg et utrolig hat til capes, sry. . .men det er mine tanker og meninger. Det kan ha noe med leder pollitiken eller lederne uten at jeg kjenner dem i det hele tatt til og dømme dem, men det var bare det dem sa og uttrykte som fikk meg til og mislike dem på mitt ytterste.

Vi hadde en "defus" plan, vi skulle ta 1 etter 1 (dem som svikta oss) . . .og la meg si det snowy, du var vårt pri mål, vi ville crushe deg rett ned. Du, som leder for shade, gjorde en meget inkompetent(e) avgjørelser med stammen når jeg var der, litt flere års livserfaring + generell tw skillz, så kunne du gjort underverker, men du feiga ut. . . du gikk til capes, adla grått, og ble stor på internadling. Ifra mitt syn så er du ikke mere en et navn på v4, du er som mange andre. . .(og jeg utelukker ikke meg i aller høyeste slag, p.ga min latskap og faktiskt er såpass voksen til og ha e t liv, et liv hvor jeg må ta hand om andre sine)

Men jeg vil bare poengtere at vi starta som 7 monkeys ? det var det ja ? vi endte opp . . . .med et plutselig utspill av jørn (blood) til SDDN, Snipet deg din noob.
Det eneste jeg blir og ta credz for er og ha tatt innitiativ til og opprette sddn, og boosta opp sjøltiliten til noen av våre trofaste, og dem ble gira, og ville knuse. Dere ga dem 97% skillz, p.ga deres "poeng messig" overlegenhet, og mye skills.
Spør du meg så har SDDN gjort sitt inntryk av v4 som burde huskes av alle. Vi var en gjeng aktive spillere (se bort ifra meg, jeg bare driver boost up powerz) med et lite innsllag nå og da. . .(takket være grham ifra v3) Underdog delux stamme dømt rett og ned, vi var "surroundet" ifra ALLE kanter, vi var sikkert oppi 3000 incs på en og samme dag totalt på oss få, men vi støtter opp for oss alle, vi lærte av hverandre, og av v¨re feil og vi mista minimalt. For vi hadde et samme mål, knuse capes mest mullig. Dem klarte det minimale, vi seira stort sier nå jeg.

Jeg vil takke resten av ledelsten i sddn. . . . .
Rooku, Webbie93 & Skattum93, uten dem hadde alldrig sddn oppnåd det dem har den dag i dag. . .
Og jeg er ganske sikker på at jeg kan sende inn uansett av mine "små" trofaste til hvilken som helst spiller på v4 og gi dem en utfordring dem aldrig har vært borti.
Jeg er utrolig stolt av det vi har klart og oppnåd, men det er absolutt ikke p.ga meg, jeg bare tok innitativ og resten av dere utgjorde 100% faktoren.

Capes VS SDDN

=

SDDN WIN

Skulle gjerne lagt ut stats hadde det ikkke vært for at dem satt seg på slett.
Vil gjerne takke 7bulls for den støtten vi fikk. Noe ubrukt, og noe til mye hjelp.
Så får vi se hvilke nye utfordringer vi kan gi v4, vi er her enda, så får vi se hva som skjer videre. .
Litt av lysta til noen er kanskje borte, men vi skal nokm finne en ny kjempe og knuse, vi kommer BLIR og kommer til og bli husket for det på v4, herremin på den lille støtten vi kunne uttgi, så måtte vi jo være pro på noe. . .neida, vi var proe på det meste, no lies.
Og hadde det vært 1vs1 capes vs sddn, så kunne jeg trygt sendt ute de fleste av oss og dem hadde kommet seirende ut av det.

Men nå sier jeg takk for meg, har vært en lang natt. Og litt for mye % i blodet, så beklager allerede nå for eventuelt missforståelser og staving osv.

Takk for kampen Capes, håper det ga dere litt glede :)

Mvh
John/henningr1) & resten av den ufrivilige SDDN ledelsen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Som jeg sa til Skattum..? Eller blacki, same shit egentlig.

Du tar deg ikke for selvhøytidelig, jeg skulle gjerne sagt at det var fint men litt for mye BS. Skulle gjerne sett at alle i SDDN klarer å seirende ut av en match Capes 1 v 1. Det er ekstremt lett å si det når det aldri blir å skje :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Som jeg sa til Skattum..? Eller blacki, same shit egentlig.

Du tar deg ikke for selvhøytidelig, jeg skulle gjerne sagt at det var fint men litt for mye BS. Skulle gjerne sett at alle i SDDN klarer å seirende ut av en match Capes 1 v 1. Det er ekstremt lett å si det når det aldri blir å skje :rolleyes:


:rolleyes: Aksepter det, Capes eksistere ikke lengere, Jeery. De klarte ikke holde motivasjonen opp, Du feiget selv ut fra stammen, for flere måneder siden.

Hvem er det som snakker Bullshit nå.
 

DeletedUser

Guest
Som jeg sa til Skattum..? Eller blacki, same shit egentlig.

Du tar deg ikke for selvhøytidelig, jeg skulle gjerne sagt at det var fint men litt for mye BS. Skulle gjerne sett at alle i SDDN klarer å seirende ut av en match Capes 1 v 1. Det er ekstremt lett å si det når det aldri blir å skje :rolleyes:

Vel, jeg kunne egentlig ikke brydd meg mer, men du ser jo hvor Capes er nå.

Som akkurat sagt av Ragnar her, aksepter det.
 

DeletedUser

Guest
heh, jeg har da visst leenge at Capes var dødt kjøtt.

Vanskelig å akseptere det :eek:

Men vi får da se hvilke stammer som nå går hvor,, er nok starten på en verdenskrig med 2 sider.
BNP, GHB, EASY vs VARG, 7Bulls, SDDN

Men dette er sett bare fra mitt synspunkt, jeg har kriget mot 7Bulls og SDDN så lenge jeg kan huske så de er ikke akkurat mine beste venner :p
Har ikke satt meg inni noen av de stammene, så dette blir da litt gjetting.
 

DeletedUser

Guest
Ye, som jeg sa mye jeg ikke vet. Men det er da slik jeg ser det, men er ikke så aktiv om dagene at det gjør noe. Så får ikke noe spesielt med meg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vil nå bare legge til at 7BULLS og SDDN ikke har valgt side enda, men noe vil nok skje, vi har jo ingen å krige med! :mad:

7BULLS har alt sakt de vil gå mot VARG på dette forumet, kan sikkert finne det fram snart :) eller spør blacki,
 

DeletedUser

Guest
Trodde du sa du hadde satt deg på slett! Så dreper du toget mitt! Fy! :(

whoOt ?

jeg eier! selv om jeg ikke er aktiv :)
nei, kontoen min slettes på fredag --> pga jeg hadde den TW toolbar oppe, og då var jeg inlogget hele tiden på en rar måte.. så måtte avinstalere den :p tabbe fra mitt syn, menmen :) er forsatt litt på V4 forum :) og skal gjøre noe gøyt neste uke :) gleder meg <3
 

DeletedUser

Guest
whoOt ?

jeg eier! selv om jeg ikke er aktiv :)
nei, kontoen min slettes på fredag --> pga jeg hadde den TW toolbar oppe, og då var jeg inlogget hele tiden på en rar måte.. så måtte avinstalere den :p tabbe fra mitt syn, menmen :) er forsatt litt på V4 forum :) og skal gjøre noe gøyt neste uke :) gleder meg <3

Ikke sett deg på slett da, gi bort kontoen i stedet (a)
 

DeletedUser

Guest
Det må du gjerne finne frem, for da må jeg jaggu ha vært svært fjern om det er blitt sagt fra min side. ;)

kan være jeg har mistforstått eller lest sjapt igjenom :p men her er det forkortet:

[spoil]
Når dere da har senket Capes da, hvor går turen?

Hvilken side dere velger avgjør alt om dere får en eller flere fronter, har en sterk mistanke om at det blir VARG/SDDN. Da slipper dere to fronter, og kan gangbange BNP fra en side, tviler på at dere da får like lett med å ta byer :)

Dere kan jo ikke være venner med alle (?), så gleder meg til å se hvilken side dere velger.

Tenker vi tar Easy(way) da! :D:p


Generel betraktning:
Har vel sagt det ørten ganger før: ikke se deg blind på kartet...


Edit: antar at du skjønner at jeg ikke komme til og legge ut om evt. planer her på fellesen sånn uten videre...


edit2: ..eller kanskje vi bare merger med Varg, så kan vi/jeg skape den samme positive flowen der som da jeg var med på mergen med Bulls. Du vet; jeg har en slik flower power aura som bare smitter over og alle kjemper som helter i lange tider etterpå... :p :p
[/spoil]
 
Topp