Selvoppdaterende kart for v24!

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Etter forespørsel kommer det nå kart også for v24. Grunnen til at jeg ikke har lagt dem ut tidligere er at verdenen er relativt liten, noe som gjør at kartene blir litt utydelige. Det virker som om minste ramme er 2x2 kontinent. Jeg skal snakke med han som laget kartene for å høre om det går an å gjøre rammen litt mindre. Det skader vel uansett ikke å legge dem ut i mellomtiden :)

Kartene jeg poster her er laget av Lord Chickencatch fra tribalwars.us. Alle kartene oppdateres hver 3-4. time.

S T A M M E K A R T
Topp 15 stammer:

KaZNcR.png


Stammedominanse:

DD4xYI.png


Mest adling de siste 48 timene:

96Jhqb.png


Gjennomsnittspoeng for hver spiller:

oYnI0c.png


S P I L L E R K A R T
Topp 15 spillere:

fqooaV.png


Spillerdominanse:

Zg2pLF.png


Raskeste adlere:

NQchrm.png


Topp ODA spillere:

y3WJI8.png


Topp ODT spillere:

dRgzdl.png
 
Sist redigert:

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
skal høre med Dakapo, siden jeg spiller på v24, så kan jeg ikke få gjort noe her
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Hvorfor angrep du skandyzz? 4 angrep.. også trakk du tilbake etter sånn 5 min.. var rett før jeg sendte tog på deg selv om jeg bare var kv.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Størreslsen på kartene blir nok ikke forandret med det første. Her er forklaringen fra Lord Chickencatch:

Lord Chickencatch skrev:
I know what you mean and I wasn't too happy with it when I set it up like that. It is possible to change it, but it would mean rewriting a large chunk of the code for the dominance maps and I don't have time to do that right now.

I did originally have the maps scaled so the world took up the middle ~75% but I changed it when I released the dominance maps - it is now always a whole number of continents. This is because of how the text scaling and positioning works, I had to balance it looking good on both large and small worlds. I could change it back to showing parts of continents but then I would need to work out how to handle the half-continents around the edge of large worlds - dominance data might not fit on those, or the text would be too small to read.

The code that handles the scaling and positioning of villages is the same for every map as well, so I can't even change the rest and just leave the dominance maps as they are now.

When I get some time I will try and find a compromise that looks good for both large and small worlds, but I'm very busy right now so I'm not sure when I will get time.
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ser at alliansen har tatt flerdobbelt av lf/nf de siste 48 timene.
Har de tatt fiendtlige spillerbyer også da? :O
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Nja, det er ikke sånn fryktelig stor forskjell på hvor mange gråbyer hver side har adlet (gjennom hele v24). LF og NF har adlet 106 gråbyer, mens Ori, -D- og -F- har adlet 136 gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
Nja, det er ikke sånn fryktelig stor forskjell på hvor mange gråbyer hver side har adlet (gjennom hele v24). LF og NF har adlet 106 gråbyer, mens Ori, -D- og -F- har adlet 136 gråbyer.

30 byer mer er ganske mye når totalen vår er 106.
 
Topp