Selvoppdaterende kart for v24!

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
ja, men jeg har ikke rettigheter her, så må få Dakapo til å gjøre det
 

HotFuzz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Ikke egentlig, skandyzz sitter igjen med en god del tusen Pp mer enn vi har brukt,

ehm, jo!
Når man bruker pp tidlig i spillet slik dere gjorde får man jo selvfølgelig mye mer igjen for det.
Mer eller mindre hele PP-pro boostet jo seg opp med -20% og masse halveringer ut i fra hvor raskt dere vokste tidlig.
At dere da i ettertid har hatt mye mer ressurser å selge blir jo da en selvfølge. Og dermed kan selge mer for å tjene pp tilbake.

Jeg syntes det er greit å bruke pp på å halvvere en og annen byggning fordi man ikke kan gå innpå om 1 time å gjøre det samme.
Men det bruke så mye pp på bygg at man også må kjøpe masse ress for pp er jo bare teit.
Og spesielt det å få muren fra nivå 0 til nivå 20 på alt fra 5 min til 8 timer er helt feil.
Burde definitivt vært grenser på slikt.
Da hadde det kanske vært mulig å drive litt sånne "mindgames" som faktisk kan bli avgjørdende for slag og adling, og ikke bare koste litt ekstra pp å ordne opp i (edit: )for den som er under angrep
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er enkelt spillere som bruker masse pp som gir InnoGames disse ideene og bekrefter at deres pengetjenings monopol virker. De stopper hvertfall ikke med flere pp funksjoner så lenge folk bruker dem^^
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Og om du tror at det er .no som gjør at de ordner disse PP-funksjonene, så må du jo bare tro om igjen.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er ikke bare .no, men er mer prinsippet. At når folk på forskjellige servere bruker massivt med pp-funksjoner så vil de ikke akkurat lage mindre pp-funksjoner.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
De lager jo flere PP-funksjoner fordi de tjener mer penger på det. De tjener dessverre ikke nok på at folk bare kjøper PK, FA og KA. Da er det jo logisk at de lager flere typer eventer og andre PP-funksjoner som får folk til å kjøpe PP.
 

DeletedUser

Guest
ehm, jo!
Når man bruker pp tidlig i spillet slik dere gjorde får man jo selvfølgelig mye mer igjen for det.
Mer eller mindre hele PP-pro boostet jo seg opp med -20% og masse halveringer ut i fra hvor raskt dere vokste tidlig.
At dere da i ettertid har hatt mye mer ressurser å selge blir jo da en selvfølge. Og dermed kan selge mer for å tjene pp tilbake.

Jeg syntes det er greit å bruke pp på å halvvere en og annen byggning fordi man ikke kan gå innpå om 1 time å gjøre det samme.
Men det bruke så mye pp på bygg at man også må kjøpe masse ress for pp er jo bare teit.
Og spesielt det å få muren fra nivå 0 til nivå 20 på alt fra 5 min til 8 timer er helt feil.
Burde definitivt vært grenser på slikt.
Da hadde det kanske vært mulig å drive litt sånne "mindgames" som faktisk kan bli avgjørdende for slag og adling, og ikke bare koste litt ekstra pp å ordne opp i (edit: )for den som er under angrep

Tror du ikke de aller fleste ønsker det samme som deg? Alle som har spilt noen år, veit hvordan TW var uten alle disse PP-funksjonene. Nå er det nå en gang sånn at også utviklingen til TW går fremover, og da må man dessverre følge utviklingen - om man fortsatt ønsker å være i toppen.

PS: Startupen på Skandyzz har så og si kun blitt sponset av PP vi har tjent på v23 og andre verdner.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
folk griner over pp fortsatt. Voks opp noobs og selg pp og gå bananas neste verden. Tjente 40k pp på v18 og brukt det på startuppen på v23 og tjente 23k pp på v23 og brukt det på v24. Har aldri i mitt liv betalt over 25kr for pp. Og det va for sånn 4år sia sist gang æ kjøpt pp.
 

DeletedUser

Guest
folk griner over pp fortsatt. Voks opp noobs og selg pp og gå bananas neste verden. Tjente 40k pp på v18 og brukt det på startuppen på v23 og tjente 23k pp på v23 og brukt det på v24. Har aldri i mitt liv betalt over 25kr for pp. Og det va for sånn 4år sia sist gang æ kjøpt pp.

Og hva har du bevist med det? At du ikke klarer å spille uten PP?

(nod)(nod)(nod)(nod)(nod)(nod)(nod)(nod)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
folk griner over pp fortsatt. Voks opp noobs og selg pp og gå bananas neste verden. Tjente 40k pp på v18 og brukt det på startuppen på v23 og tjente 23k pp på v23 og brukt det på v24. Har aldri i mitt liv betalt over 25kr for pp. Og det va for sånn 4år sia sist gang æ kjøpt pp.

Mulig du selv ikke har gjort det^^ men noen du har spilt på konto med har gjort det 100% sikkert. Greit nok at man selger ress for pp å blir "rich" på en slik måte, men husk at noen kjøper ress som du selger ;) så får jo en monopol effekt uansett hvordan man ser på det. Men liker Ressurs salgs systemet. Da det gir flere anledningen til å tjene opp litt pp, men setter samtidig ingen demper på Innogames monopolet.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Min teori er at de eventene som folk ikke liker, har kommet pga. personer som samler pp på en verden, og bruker den på en senere verden. Med eventene prøver de å få spillerne til å bruke de store ansamlingene sine av pp på eventen, der IG har regnet ut sannsynlighetene sånn at de garantert ikke gir bort noe gratis. Siden den nye markedsfunksjonen har ført til en større opphopning av pp, er nok dette tiltak de bruker for å få ned antall pp.
 
Topp