Sim sitt hjørne (Topplister)

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Hmm, bare jeg som er så selvsentrert at jeg umiddelbart vil se hva jeg selv har skrevet, altså? (Uavhengig av om jeg husker hva som står eller ei...) Men du misforstår uansett hovedpoenget mitt: Du sutrer om ubetydelige småting, vis heller at du setter pris på at Sim har tatt seg tid til å i det hele tatt lage en liste (happy)
 

DeletedUser

Guest
Var vel litt gretten etter dagens eksamen da jeg skrev første svar i tråden her, var ikke meningen å være krass. Lista for de 10(12) første var veldig bra :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg ønsker bare å informere om at jeg føler meg trampet på! Jeg, det rettmessige svein har ikke, og spiller ikke sammen med Jato Link, og har på ingen tidspunkt logget ham ut! Alle som spiller dual med meg veit at han hadde ikke fått begynt å skrive meldingen engang før jeg logget ham ut/Ga ham en lang liste gjøremål før han fikk tid til å svare på pm.


Når det er sagt så starter jeg herved en underskriftskampansje for å reservere bruken av "Svein" til utelukkende posetive utsagn om meg, og bare meg. Det er bare å slenge seg på.


- Svein
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Alle skjønte nok at det ikke var deg det var snakk om. Du ville aldri fått bli min dual. Du ville jo aldri gjort noe så dumt :mehe:
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Når du først fikk alle på top 25 til å svare på PMen din kan du da ta deg tid til å skrive litt om dem? I det minste legg til navn før spoilerne så man kan lese om de man vil uten å måtte åpne alle som en skjult julekalender-luke.

Jeg lager listen på min måte, og ble litt halvhjertet denne gangen da jeg plutselig ikke hadde så lyst å skrive lengre :) Så ble bare sånn bob bob, litt småfeil her og der som kunne vært gjort annerledes. Men er det småfrekt av meg å LOVE å komme sterkt tilbake ;) ?

Litt skuffa over at du valgte å ikke skrive personlige mening over kontoen min? :mad:

Mye som gikk litt i glemmeboken desverre, uten jeg var klar over det. Kunne godt tatt meg mer tid med listen, men ble bare sånn nå...
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Jaja, flott liste. Du kan gjerne bruke noen sekunder på å sende dine personlige meninger over PM til meg <3
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
1. PP-Pro

Poeng til de 10 beste spillerne315.595
Totalt antall poeng325.725
Gjennomsnittlig poengsum29.611
Beseirede motstandere545.260 (1.)

Navnet på stammen sier ganske mye om forspranget fra resten av stammene. MEN tro det eller ei, så er sikkert jeg den eneste som ser at det sitter utrolig mye flinke folk her. Jeg ble desverre offer for dem i starten, så liker de ikke, samtidig som jeg liker folkene som sitter her. Marius, Abel, Sindre, Moa, Herman.
De sitter på en del ODT i stammen, og leder totalt. Så kriget har de gjort. Utrolig høyt snitt per spiller også.

Lykke til videre, og husk om dere sliter i fremtiden eller blir tatt igjen : "if you can't beat them, buy them."

2. KND

Poeng til de 10 beste spillerne141.013
Totalt antall poeng154.193
Gjennomsnittlig poengsum11.861
Beseirede motstandere292.533 (3.)

Her er altså stammen jeg har tenkt å ta langt denne verdenen. Ettersom det første verket jeg ledet "Pink World" bare ble spylt ned i toalettet. Er ikke folk jeg har spilt med før eller vet noe særlig om, men begynner å bli smått kjent med gruppen.

Ligger altså på en smålekker 2.plass og har en helvettes lang vei opp til nr.1, men vi skal opp der :cool:

Er birken som står med 1/3 av poengene til stammen, men resten av gjengen begynner å komme seg oppover nå. Høy ODT, kommet seg på 3.plass der. Dette har kommet etter litt knuffing med Origin.


3. Origin

Poeng til de 10 beste spillerne134.468
Totalt antall poeng150.197
Gjennomsnittlig poengsum10.728
Beseirede motstandere440.095 (2.)

Videre til den seigeste stammen i posen. Dette er en stamme som kan ta i mer juling enn de kan gi. Det sitter mye gode deff spillere her, blant annet Tarantella. Mange kjente navn, og jeg tror personlig de kommer til å være med å kjempe ganske lenge. De ligger ganske samlet så tror ikke det skal bli lett å bryne seg på de for noen av stammene på denne verdenen.

Høy ODT, som vil si at de har vært ute på tokt med krigerene sien, eller som jeg tror, de har hatt mye på besøk. Selvom jeg ser på gjengen som en haug med deff spillere, kan det godt være det er mye offensivt og, det vet jeg desverre ikke.

4. -D-

Poeng til de 10 beste spillerne101.160
Totalt antall poeng105.007
Gjennomsnittlig poengsum8.077
Beseirede motstandere198.748 (8.)


5. -F-

Poeng til de 10 beste spillerne 31.69296.642
Totalt antall poeng108.161
Gjennomsnittlig poengsum8.320
Beseirede motstandere208.426 (7.)



Så over til Destiny og Fate som ligger på 4. og 5. plass. Mange kjente spillere her, som jeg har sett på andre verdener. Ser ut som en stamme med potensiale til å nå langt, spørs hvordan det går i krigen mot PP-pro. Heier på dere vertfall <3

Begge stammene ligger sånn middels på ODT og summer opp ca 400k ODT totalt, så de ligger høyt sammenlagt begge stammene, men med dobbelt så mye spillere da :)

Spørsmålet er hvordan stammene ser ut senere i gamet, holder brorskapet hele veien? Venter i spenning.

6. NF

Poeng til de 10 beste spillerne76.139
Totalt antall poeng87.610
Gjennomsnittlig poengsum6.258
Beseirede motstandere229.022 (5.)


NF har etablert seg i core, har en del kjente navn. Håper for deres egen del at dere har en allianse med enten PP eller F&D, for dere ligger midt i kaken og kommer til å bli spist i den krigen om ikke.

Respektabel ODT med tanke på totalpoengene. Spørs om dette blir en langvarig stamme. Regner med det blir en del rekkruttert til andre stammer her, og en del som blir adlet. DESSVERRE er dette mitt syn på dere, håper dere motbeviser meg<3

7. xPxDx]

Poeng til de 10 beste spillerne52.019
Totalt antall poeng64.856
Gjennomsnittlig poengsum3.815
Beseirede motstandere84.576 (10.)

Her er en stamme jeg ikke vet noe som helst om, men dere får ha lykke til, selvom jeg tror det blir tøft for dere å komme dere opp i toppen. Lite kjente spillere, ser bare Heskey her, men tror han skulle bare selge ress på dennen verdenen.



8. K54

Poeng til de 10 beste spillerne52.019
Totalt antall poeng64.827
Gjennomsnittlig poengsum3.813
Beseirede motstandere36.695 (17.)


Vet bare om Nikko i denne stammen, tipper han finner seg en annen stamme etterhvert også. Selvom jeg liker denne stammen litt, Kjører K54 og er størst på kontinentet. Ser ut til å være en stamme under vekst, så jeg tipper de opp på 5 plass etter nyttår :) Kanskje jeg er helt på villspor, men men.

9. Exort

Poeng til de 10 beste spillerne39.020
Totalt antall poeng47.046
Gjennomsnittlig poengsum2.767
Beseirede motstandere26.909 (19.)

Nok en stamme jeg vet lite om, har ikke mye å skrive om dere desverre. Ønsker dere lykke til vertfall.

10. GN

Poeng til de 10 beste spillerne26.221
Totalt antall poeng30.549
Gjennomsnittlig poengsum1.797
Beseirede motstandere278.222 (4.)

Vet desverre realtivt lite om dere også. Men vet at dere nettopp er "Gode Naboer". Dette gjenspeiles ganske mye i ODT, hvor dere ligger UTROLIG høyt. Dere har det meste under ODD, siden dere er gode å hjelpe hverandre, slik som gode naboer gjør. Håper dere fortsetter dette gode samarbeidet og har det masse gøy på V24.


Ble ganske tynt fra stamme nr.7, derfor jeg kompenserte med tabellene med poeng osv.


PEACE:cool:
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
I går kl 18.

Glemte forøvrig å nevne at jeg også liker Thomas fra PP <3 Beklager thomz.
 
Topp