Sjokkmelding fra underdogza

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Så det er sikkert bare en god grunn il at de offentligjør det, og det er det at det skaper frykt. Nå tør eks sikkert ikke SR å ta rebelsmedlemmer, og det går nok som planlakt for "den andre superalliansen".

som om de ville klart det uansett o_O
 

DeletedUser

Guest
Big news. Nå blir alle redde. Hvem skal redde oss?
Hva er det?! En fugl? Et fly? En and? NEI, det er n00ber.
 

DeletedUser

Guest
Big news. Nå blir alle redde. Hvem skal redde oss?
Hva er det?! En fugl? Et fly? En and? NEI, det er n00ber.

Uff da, har non vært slemme me dei i dag?
ikke fått no repekt i det siste
gå å grin til mamman din a lille jente!

"rol lover" ække det litt kinky a?
rol=retired online
rol-com-group.JPG
 

DeletedUser

Guest
Uff da, har non vært slemme me dei i dag?
ikke fått no repekt i det siste
gå å grin til mamman din a lille jente!

"rol lover" ække det litt kinky a?
rol=retired online
rol-com-group.JPG


Hyggelig dag på jobben i dag, så er glad jeg. Og nei, har ikke fått noe repekt (re-pekt) i det siste. Jeg peker og får dessverre ikke noen som repeker (re-peker).
rol lover hadde kanskje vært det, men nå har det seg sånn at jeg ikke heter det, og jeg tror du må bedre det kråkeøyet ditt.
Fint at du tar deg initativ til å finne bilder av familien din da.
 

DeletedUser

Guest
ouch!!
sorry honour, med det var litt fail fra din side :p

Siden honour ikke har skrevet noe her, og du refererte til svaret forsken ga til meg her, så tipper jeg du mener meg, rollover. Kan du utdype akkurat hva som var fail med den setningen? ;)
 

DeletedUser

Guest
hahaha, går det så dårlig med deg i virkeligheten at du må henge ut andre over nettet pga av et dataspill?

Ellers likte jeg posten og gleder meg til det skjer noe spennende i v3 igjen:)
 

DeletedUser

Guest
Fælt så høg i hatten.. men uansett så vil eg tru desse tre uberstammene vil få ein del motstand. Trur ikkje alle de dokke har skrevet opp e super dårlige og uerfarne.. Kan bli spennende dette.. og nei det var jo heller ingen overaskelse.. :p

Heller meir forventa:cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha, en bombe ville vært en merge. Først da ville dere blitt en reell supermakt i V3 :)

Allianser har en lei tendens til ikke å vare, da det er begrenset hvor moro det er å sende støtte langt avgårde for at en annen stamme skal bli større ved hjelp av dine tropper...og som du i tillegg vil måtte regne å krige med en gang i fremtiden, da de tross alt ikke tilhører DIN stamme :)
 

DeletedUser

Guest
Forslag til navn på denne kanonalliansen bestående av ca. 40 nerder

1. Rectum Riders (RR) Finken versjonen av Ruff Ryders (Ride or die)
2. 40 Virgins

Holder med to forslag da det i deres verden sies at alle gode ting er 2.

Cheers & god helg

Personlig tenkte jeg mer på buttpluggens venner.

Hilsen
General1
 

DeletedUser

Guest
det va ikkje ein overaskelse då. men me hadde någen hyggelige stunder på off topicen så Gangsterz XD skal knuse dokk i v4 hvis dokk komme t å spela der :)
 

DeletedUser

Guest
Se her kom den ja. ;)
Gratulerer så mye til alle 3 stammene.

Dette minner forresten litt om når BoS åpner kjeften. Her hagler det med lovord som "ender, n00bs, nerder" osv.. hehe

Blood: Homofil? Det er Sturla det. ;) Bare sur for det cam greiene her om dagen du. :D

Hva i hule må BoS gjøre for å kompensere og sjokkere mer enn dette da? Merge med BBN, Ghetto, Usens og andre?? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
N00bs er kanskje ikke rette betegnelsen på oss vil jeg si.

Nerder finnes det heldigvis mange av hos oss. Man må være litt nerd for å lykkes i TW.

Ender er det 14 stykker av. pluss noen skap ender.
 

DeletedUser

Guest
N00bs er kanskje ikke rette betegnelsen på oss vil jeg si.

Nerder finnes det heldigvis mange av hos oss. Man må være litt nerd for å lykkes i TW.

Ender er det 14 stykker av. pluss noen skap ender.

sikter du til min tråd, mente jeg at det var de som skulle redde oss fra dere:)
 

DeletedUser

Guest
Haha, en bombe ville vært en merge. Først da ville dere blitt en reell supermakt i V3 :)

Allianser har en lei tendens til ikke å vare, da det er begrenset hvor moro det er å sende støtte langt avgårde for at en annen stamme skal bli større ved hjelp av dine tropper...og som du i tillegg vil måtte regne å krige med en gang i fremtiden, da de tross alt ikke tilhører DIN stamme :)

Vi får nå se, vi er tightere enn ett rotteanus atm. så tror nok det skal gå fint jeg ;) Småsjalu eller pus?? :cool:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp