Sjokkmelding fra underdogza

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Alle sitter pal foran skjermen og venter på neste post, hva vil stå der? Hvem kommer til å skrive nå?...:D

Er det noen planer om å sammle medlemmene sammen i en stamme eller skal alle stammene være "separet" i de stammene de er i fra før av?:)
 

DeletedUser

Guest
som jeg prøvde å si i førstepost vil vi alltid beholde vår identitet som stammer! HZ er pure gangstaz, rebels er rebeller, tdh er eldrende ender, og vi elsker dem for det :D Vi har tross alt et rykte å opprettholde ;)
 

DeletedUser

Guest
som jeg prøvde å si i førstepost vil vi alltid beholde vår identitet som stammer! HZ er pure gangstaz, rebels er rebeller, tdh er eldrende ender, og vi elsker dem for det :D Vi har tross alt et rykte å opprettholde ;)

Ahh....

Så...kjedelig-.-

Da er det jo ikke noe nytt jo!

Vil at noen skal rykke over BoS snart, hadde bare vært koselig nå som de ikke kan merge seg oppover:p

Sier bare...eh...finner ikke på noe å si:/

Får ta noe ut av det blå da: Lykke til (den var ikke ment som noe spottende, heller oppmuntrende.. Jeg måtte bare skrive noe);)
 

DeletedUser

Guest
pluss sammen poengene og angrepsranken vår da, så kan du jo se om vi er en stormakt eller ikke ;)
 

DeletedUser

Guest
pluss sammen poengene og angrepsranken vår da, så kan du jo se om vi er en stormakt eller ikke ;)

For mye slit-.-

Synes merging er kos jeg, det er tøffe folk som merger (hvis det ikke er BoS da:rolleyes:)...

Navnet skal være: The Incompressible Assembly (Forkortet TIA)

Du burde høre på Rolfuzz sitt ord;)

Litt dårlig forsøk...?:p

Men navnet var jo bra til alliansen da, håper dere ser på denxD
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan jo bli artig å se kor fort dokk greier å nedkjempe dokkar "fiendar" då.....:rolleyes: Me let vell bera følja med og sjå kor mange byar dokk tek dagleg då... Og kor masse OD'en dokkar stig......:D
 

DeletedUser

Guest
Ok, vi vet egentlig alle sammen om at dette er kjent fra før av, det vet vi alle:)

Så det er sikkert bare en god grunn il at de offentligjør det, og det er det at det skaper frykt. Nå tør eks sikkert ikke SR å ta rebelsmedlemmer, og det går nok som planlakt for "den andre superalliansen".

Da er det vell egentlig bare å rette øyet mot denne Alliansen da, og gå exstra hard mot dem...?:p

Det der var et "Hinthint" de som engster seg og vil bli kvitt dem, best å gjøre det mens de ikke har tatt kontrollen fullstendig...

PS Blood: du glemte yamato;)



hva mener du med at de tar oss? hvis jeg ikke tar helt feil kææzer vi alt som ikke er i alliansen, selv om HZ virker som de tøffe gutta så er det fordi vi er så lei og ikke ha noe motstand enda.
for og ikke snakke om (o_O), der slutta de fleste membersa og spelle fordi vi brutte alliansen med de.. og husk, vi ekke 1 stamme, vi er 1 allianse! og vi smeller hardt når det smeller!
 

DeletedUser

Guest
Har ikke jeg forklart at det ikke var det jeg mente?-.-

Arrg, at jeg gadd å svare i det hele tatt, les videre så forstår du hva jeg vil fram til;)
 

DeletedUser

Guest
hvis folk forstår førstepost som en krigserklæring mot sammtlige stammer som er listet opp tar de veldig feil, det er beskjeder om at noen må skjerpe seg, og det er en liste over "krav" til enkelte.........men missforstå meg rett, om noen ønsker å gjøre noe med det tar vi imot utfordring fra hvem det skulle være, skal være meg en sann glede å sette fler på fiendelista vår!
 

DeletedUser

Guest
og ghetto kan gjerne prøve og ta 1 by fra sword of die igjen..

vi er klare for og booste han i OD-D igjen vi :) egentlig alltid klare men
 

DeletedUser

Guest
Den første posten er vell en "stille" advarsel om at folk bør starte å trekke seg stille ut av K55 før dere kommer for nærme.....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
mm.. men en ting jeg har lurt på, hva har skjedd med DISA familiestammene?

de var jo 4-5 stammer eller noe.. 2-3 av de var på top20... nå helt vekk xD og fortsatt par disa folk i området vårt..


de har nok skuffa litt mer her enn på v2.
 

DeletedUser

Guest
Håper ikke du representerer Rebels Sellis-.-

Fint at jeg har sett litt mer etter hvem de folka er, ellers hadde jeg vært skuffa over HZ og TDH...

Men jeg gleder meg tl å se utviklingen, bare ikke gjør samme feil som Noffe og Co gjorde med overskryting og hetsing/"undertrykking" mot alle og enhver som er fiendene deres:p

Ble liksom ikke like pift med den lista på starten, den ødela litt av imagebildet mitt når det gjelder HZ:/

Ok?
 

DeletedUser

Guest
Dør ikke dem stille og sakte ut......???:confused: Er jo ikke mye til snakk verken fra eller om dem lengre...... Er vell blitt satt litt på plass...;)
 

DeletedUser

Guest
nei jeg gjøkke det, men jeg lurte faktisk hva som skjedde med de.. for på v2 var det faktisk en bra fight mot mange av de..
 

DeletedUser

Guest
bryr meg fint lite om hva du syntes rolfus, og tallene våre snakker for seg selv!
Vi ville gi klar beskjed til stammer vi irriterer oss over, og det tørr jeg påstå vi klarte!

Dette blir også siste post på bokmål, heretter er det tilbake til sånn jeg egentlig snakker som er straight up ammerugangztaslang!

Waddap fools?? Jei kææzer hele jengen ass!
 

DeletedUser

Guest
Må bare si at dere blir de beste i en verden som alle syntes suger..
V3 er så stress, men det dritt kirka.. om 2 månder eller noe når v4 har kommet ut kommer alle til å gi så F*en i V3. så kos dere i den verdnenen så lenge dere kan ;)
 

DeletedUser

Guest
bryr meg fint lite om hva du syntes rolfus, og tallene våre snakker for seg selv!
Vi ville gi klar beskjed til stammer vi irriterer oss over, og det tørr jeg påstå vi klarte!

Kalle dem homser osv?-.-

"Jippi, nei nå ble jeg ikke skuffa over folkza jeg egentlig har respekt for, nei da! Med den lista fikk jeg jo en exstra smak over hvor tøffe de er!"

Har ikke sakt noe om tall jeg, har heller ikke kalt dere dårlige/noobs/tapere eller whatever.

Nå er jeg i dritthumør, den flotte animeserien jeg har sett 50 episoder av fikk en brutalt dårlig slutt, så det må gå utover noen eller noe...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp