Sjokkmelding fra underdogza

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
bryr meg fint lite om hva du syntes rolfus, og tallene våre snakker for seg selv!
Vi ville gi klar beskjed til stammer vi irriterer oss over, og det tørr jeg påstå vi klarte!

Dette blir også siste post på bokmål, heretter er det tilbake til sånn jeg egentlig snakker som er straight up ammerugangztaslang!

Waddap fools?? Jei kææzer hele jengen ass!

Yoyo good shit! Var såvitt jei fårsto hva du sa i de andre posta ass! Volla koran! Bra du er tilbake å snakker årntli ijen bror!


Kalle dem homser osv?-.-

"Jippi, nei nå ble jeg ikke skuffa over folkza jeg egentlig har respekt for, nei da! Med den lista fikk jeg jo en exstra smak over hvor tøffe de er!"

Har ikke sakt noe om tall jeg, har heller ikke kalt dere dårlige/noobs/tapere eller whatever.

Nå er jeg i dritthumør, den flotte animeserien jeg har sett 50 episoder av fikk en brutalt dårlig slutt, så det må gå utover noen eller noe...

HVa skjer'a? Sjønner ikke hva du prater åm i de 2 første setninga jei ass...
Måkke vere lei dei fordi du er tom for porr a! trenger du mer så er det bare å meld mei eller crazy-kazim ingame, vi hooker dei opp vi, fo sure! :D
 

DeletedUser

Guest
HVa skjer'a? Sjønner ikke hva du prater åm i de 2 første setninga jei ass...
Måkke vere lei dei fordi du er tom for porr a! trenger du mer så er det bare å meld mei eller crazy-kazim ingame, vi hooker dei opp vi, fo sure! :D

Ironi:rolleyes:

Andre del: <3
 

DeletedUser

Guest
Selv om jeg ikke er en HZ-dude, er jeg en ekte svartskalle det vet alliansen (tråden til mitler der krever at min svarteslekt skal ta norskkurs)? og jeg er for at innvandrere skal inn i norge, spess vil jeg at de skal slå seg ned i Bærum, btw!!!11 :cool:

tilbake til topic;
Vi er 3 stammer, 1 allianse, og vi har vårt mega kule forum der vi disser ravencraft & Co. first we take k55 then we take v3.

og når jeg nevner raven, kan jeg spørre hvorfor du tar byer nede ved meg og Eyoh i k55 uten å stacke/støtte de? som dummola sa, kun OD-A og gratizbyer til oss :D


god kveld videre, v3. Jeg må tilbake å øve til engelsk eksamen, you know?
 

DeletedUser

Guest
Seriøst hadde det vært MYE mer morsomt om dere hadde merget som eks. Hunting Rebel Duckz, istedet for bare en allianse :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ohh, det var ett fett stammenavn "The Hunting RebelDucks" ^^:p Forkortelse og vanskelighetsnivå: HRD :p
 

DeletedUser

Guest
Er ikke meningen og spamme ned over "bitte-små" ting, men gidder dere som nevner oss og skrive Yakuza:cool: og ikke Yamato:( Er riktignok en del Yamato mteriale i stammen, men mener vi har forbedret oss litt siden V2:D
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm, hvordan reager super-super-underdog-alliansen på mergen mellom BoS og BBN? Ser dere nå på BoS som deres fiender, ettersom de tar inn "flyktninger", eller legger dere ned våpnene og fokuserer kun på CMK nå?
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm, hvordan reager super-super-underdog-alliansen på mergen mellom BoS og BBN? Ser dere nå på BoS som deres fiender, ettersom de tar inn "flyktninger", eller legger dere ned våpnene og fokuserer kun på CMK nå?

Så du ikke at Bl00d hadde satt opp Nofjon1 også? Å da gjelder det vell likevell mye BoS, siden Nofjon ER i BoS?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmmm, hvordan reager super-super-underdog-alliansen på mergen mellom BoS og BBN? Ser dere nå på BoS som deres fiender, ettersom de tar inn "flyktninger", eller legger dere ned våpnene og fokuserer kun på CMK nå?

Vart du skræmt no? :cool:
 
Reaksjonspoeng
3
Så du ikke at Bl00d hadde satt opp Nofjon1 også? Å da gjelder det vell likevell mye BoS, siden Nofjon ER i BoS?

Vi erklærer ikke krig mot alle de stammene vi satt opp, men det er de stammene vi ser på som potensielle fiender, og vi gir deg dem på en måte en advarsel om at de tråkker ikke oss på tærne.

Men hvem vet.
 

DeletedUser

Guest
Vart du skræmt no? :cool:

Æ vart vældig skræmt ja...
Neida, dette er uansett ganske langt unna oss, og det vil alltid være andre motstandere i det området dere vil fokusere på.
Lurte mer på hvordan man prinsipielt stilte seg til en slik situasjon.
På V1 var det jo helt ramaskrik hver gang man tok inn en spiller som kom fra en annen stamme under angrep fra andre... Ville bare finne ut hvordan underdogsa stilte seg til en slik flyktningproblematikk...
 

DeletedUser

Guest
Æ vart vældig skræmt ja...
Neida, dette er uansett ganske langt unna oss, og det vil alltid være andre motstandere i det området dere vil fokusere på.
Lurte mer på hvordan man prinsipielt stilte seg til en slik situasjon.
På V1 var det jo helt ramaskrik hver gang man tok inn en spiller som kom fra en annen stamme under angrep fra andre... Ville bare finne ut hvordan underdogsa stilte seg til en slik flyktningproblematikk...

Så lenge BBN var en av våre hovedfiender også så kan vel ikke dette kalles flyktningeprobl.? De er ikke lenger omringet av fiender, og kan seff. frigjøre masse ressurser. 5 stammer mot BBN var da ikke noe kult..
 

DeletedUser

Guest
Vel, når de har sagt at de skal sørge for å få BBN ut av k55, ville jeg tro de ville sørge for dette uansett hvilken stamme spillerne hører til. Men nå vet jeg selvfølgelig ikke hundre prosent hvem av spillerne dere har merga inn, og hvor dem hører til...
 

DeletedUser

Guest
Vel, når de har sagt at de skal sørge for å få BBN ut av k55, ville jeg tro de ville sørge for dette uansett hvilken stamme spillerne hører til. Men nå vet jeg selvfølgelig ikke hundre prosent hvem av spillerne dere har merga inn, og hvor dem hører til...

Tipper det hadde passet dere bra? :cool:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp