Skriv noe om spilleren over ;)

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Spilleren over er en flink og lojal spiller som jeg er glad jeg spiller sammen med.
 

DeletedUser

Guest
Villarreal er som mange andre med i stammen -NB- :) Han utgir seg for å væra ei jente, men alle vet han har tissetass :) Han har også et bilde som er til å få booner av :) Får jeg infractions for dette?
 

DeletedUser

Guest
Fozzi kjenner jeg ikke så godt til men er vel en SIGHT man som ble adla? :) adla den første byen av B-g og var vel den eneste også :)

tøft bilde :)
 

DeletedUser

Guest
Ja det stemmer! Tok den første byen av B-G ;) btw. Jeg har ikke blitt adla, men internadla ;) "on-topic" bond.94 kjenner jeg egentlig ikke så mye til, bortsett fra at han er "wanted" + at han er av de som skriver mest her på v5 forumet :) Blir morsomt å se mer fra deg :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Da får jeg skrive om hvem?

Skaper spiller vel ikke på v5 lengre, men han var vel ikke så dårlig når han spilte her?
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skamper henger igjen her på v5, kanskje få tak i en ny konto snart?

Men hvertfall, kjenner han ikke fra v2. Hverken som Skamper eller Th Big Bang.. Så kan ikke si så veldig mye.
 

DeletedUser

Guest
spilleren over er dyktig når han vil, har masse rutine og spilt både utenlands og her hjemme med suksess :cool:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Spilleren over har jeg ikke spilt med/mot, men jeg har sett han på forumet. Virker som en ganske så oppegående spiller!
 

DeletedUser

Guest
Kjenner egentlig ikke til scar så jeg må sjekke stats og virker aktiv men glad i å skifte stammer 7 stammebytter :O

stakk fra *N* til L-13 et godt valg :)
 

DeletedUser

Guest
Arcon spilte på humongus og var leder i B-g, nå er han dual på 176-176 i stammen SUN.
B-g gikk ikke akkurat veldig bra, hvem har skylden...? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ebbern, medlem av -NB-. Litt lav ODT til å ha 70k poeng (Han hoppet opp 50k på ODa denne uka, så han jobber vel med det). Ligger greit til med gode vekst muligheter inn over, men må da gjennom SUN. Hvilket kanskje er grunnen til at ODA'en hans har hoppet opp? Virker også som han er ganske glad i Grå byer for å kunne bedre clustere sitt.

Spennende å se om 176-112 tar igjen eller om han lar ebbern beholde byen sin.
 

DeletedUser

Guest
just4fun, har jeg ikke hatt særlig kontakt med IG , men virker som en ganske aktiv og god spiller :O
 
Topp